امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاسخ احمدی مقدم به انصار حزب الله

#1
Heart 
سردار دکتر اسماعیل احمدی مقدم در سفر به استان اردبیل در مصاحبه با خبرنگاران، هدف از سفر به اردبیل را ارزیابی جامع عملکرد پلیس استان عنوان کرد و گفت: با توجه به برنامه ششم باید خلاء‌های انتظامی مرتفع و ما در تلاش هستیم تا این کار را به سرعت انجام دهیم.

وی افزود: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط بازرسان اعزامی، عملکرد فرماندهی انتظامی استان اردبیل مطلوب بوده که این جای قدردانی و تبریک دارد؛ این مهم در سایه تلاش همکاران و مشارکت و همدلی مردم به دست آمده است.

فرمانده ناجا، وضعیت مرزهای کشور را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: امروز مرزهای ما در شرایط مطلوبی قرار دارند و طرحهای انسداد مرزی در اغلب استانها پیشرفت بسیار خوبی داشته و ما در همه مرزهایمان حضور و استقرار داریم.

احمدی مقدم اظهار کرد: اردبیل یکی از استانهای گردشگری و مسافر پذیر کشور است به گونه‌ای که همه ساله تعداد مسافران آن افزایش می یابد؛ از سویی به علت مرزی بودن آن، نیروی انتظامی توجه ویژه و خاصی به این استان دارد.

وی، امنیت و آرامش اردبیل را مطلوب عنوان کرد و افزود: در سال جاری با تلاش همه مسئولان، تعامل خوب مردم، مشارکت دستگاه‌های مختلف و نیز حمایت اعضای شورای تامین شاهد کاهش ۱۱ درصدی جرایم در این استان هستیم.

فرمانده ناجا ادامه داد: علی رغم افزایش سفرها، خوشبختانه با عملکرد خوب پلیس اردبیل و نیز همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ذیربط شاهد کاهش تصادفات در این حوزه می باشیم.

این مقام ارشد انتظامی گفت: تنها در مرزهای جنوب شرقی کشور، تا حدی عقب ماندگی داشتیم که با سرعت و همت برادران سپاه، مرزبانی ناجا در حال ترمیم است؛ در صورتی که با سرعت کارها را پیش ببریم، امسال هیچ نقطه‌ای از کشور وجود نخواهد داشت که در آنجا حضور انتظامی و نظامی نداشته باشیم.

حاکمیت نیروی انتظامی در نقطه صفر مرزی استمرار خواهد داشت

احمدی مقدم با تاکید بر اینکه حاکمیت ما در نقطه صفر مرزی استمرار خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این به آن معنی نیست که همه مشکلات ما حل شده لذا برای رسیدن به وضعیت مطلوب از جمله آسفالت راه‌ها، استحکامات مرزی، تاسیسات الکترونیکی، ارتباطی، اپتیکی و رساندن آب و برق باید تلاش کرد تا برنامه ششم این هدف تحقق یابد که در این میان توجه نمایندگان مجلس از اهمیت بسزایی برخوردار است.

باید نسبت به تحولات منطقه حساب ویژه‌ای باز کرد

وی با اشاره به نا امن بودن محیط پیرامون کشور، تصریح کرد: ضروری است نسبت به تحولات منطقه حساب ویژه‌ای باز کرد تا کمترین تاثیر پذیری را از این شرایط داشته باشیم.

فرمانده ناجا با اشاره به طرح تابستانی ۹۳، گفت: پلیس راه و راهنمایی و رانندگی که در خط مقدم این طرح بوده، در کنار سایر همکاران خود مهمترین نقش را ایفاء کردند؛ در ارزیابی نمره طرح تابستانی، پلیس اردبیل نمره ۱۸ مد نظر است که این وضعیت مطلوبی می باشد.

احمدی مقدم در خصوص فضای مجازی گفت: طبیعتاً شورای عالی فضای مجازی بستری است که باید علاوه بر اهتمام به توسعه فضای مجازی، پیشرفت کشور را در کنار ملاحظات امنیتی و ایمنی در این حوزه در نظر بگیرد.

وی افزود: راه باز کردن در فضای مجازی به تنهایی کافی نیست بلکه باید امنیت این مسیر فراهم شود، این الزاماتی است که نه تنها ایران بلکه همه دنیا آن را پذیرفته اند؛ نیروی انتظامی به عنوان دستگاه ضابط قضایی در بحث پیشگیری از اقدامات مجرمانه و نظارت بر فضای مجازی اهتمام دارد و با متخلفان این حوزه برابر قوانین برخورد خواهد کرد.

بازگشایی مجدد اتوبان زنجان - تبریز

وی با اشاره بازگشایی مجدد اتوبان زنجان - تبریز که به علت کمبود امکانات مسدود شده بود، گفت: پس از نصب علایم، ایجاد پاسگاه و نیز فراهم کردن دیگر الزامات و امکانات برای یک جاده امن، این اتوبان مجدداً بازگشایی شد؛ ضروری است امنیت در حوزه جاده تامین شود و بسترهای ارتباطی نیز تسریع و تسهیل که این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

پاسخ احمدی مقدم به در خواست انصار حزب الله

فرمانده ناجا در خصوص در خواست انصار حزب الله مبنی بر دریافت مجوز فعالیت امر به معروف و نهی از منکر، اظهارکرد: عزیزان انصارحزب الله نیز دغدغه دینی دارند و ما در جهت دفاع از ارزشها در این مسیر اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اینکه آنها داوطلب شده‌اند، کافی نیست و باید از مسیرهای قانونی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بسیج و نیروی انتظامی اقدام و به عنوان پلیس افتخاری و سازمانی "مردم نهاد" به ثبت رسیده و کار گروهی انجام دهند.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر، وظیفه همگانی است و ناجا نیز خود را موظف می‌داند از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کند.

فرمانده ناجا در ادامه اظهاردکرد: استان اردبیل به نسبت سایر مناطق کشور در شرایط مطلوبی قرار داشته و تهدیدهای امنیتی در آن کمتر و ناچیز است ولی در قالب برنامه ششم، رفع کمبودهای احتمالی استان در دستور کار قرار دارد.

پلیس با مزاحمان اطراف مدارس برخورد خواهد کرد

وی با اشاره به بازگشایی مدارس، گفت: ترافیک از جاده‌ها به شهرها منتقل شده که این امر قابل پیش بینی بوده است.

احمدی مقدم با اشاره به تعامل مدیران مدارس و پلیس، گفت: پلیس با مزاحمان اطراف مدارس برخورد خواهد کرد، در صورت ضرورت نیز ماموران حضور فیزیکی در ساعات ورود و خروج دانش آموزان از مدرسه خواهند داشت.

حضور داعش در خاک ایران صحت ندارد

فرمانده ناجا درباره حضور داعش در خاک ایران، گفت: هیچکدام از این موضوعات صحت ندارد، قبلاً نیز اعلام کردم ممکن است افرادی گرایش‌هایی در برخی مناطق داشته و پرچم‌هایی را در کوه یا جاده‌ای نصب کنند و یا شعاری بنویسند، این موارد در حدی نیست که ما را نگران کند؛ اغلب این افراد شناسایی شده و جریاناتی که ممکن است طرفدارانی پیدا کند بسیار اندک و قابل ذکر نیست.

سردار مقدم در خاتمه گفت: نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات مراقبت لازم را دارند.
پاسخ احمدی مقدم به انصار حزب الله 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information احمدی نژاد و باز هم تهدید هایش!
Science احمدی نژاد تایید صلاحیت میشود؟!
Subarrow چین به درخواست بن سلمان پاسخ مثبت داد
  آیا ماجرای صلح امام حسن (ع) دوباره تکرار می‌شود؟/ پاسخ از رهبر معظّم انقلاب
Heart پاسخ بشار اسد به درخواست ترامپ برای ترورش
Heart پاسخ چین به پمپئو درباره ایران
  کوزوو، حزب‌الله لبنان را "گروه تروریستی" اعلام کرد
  مصباحی مقدم: امروز جریان مقاومت آزادی بحر تا نهر را دنبال می‌کند
  ماجرای پیاده کردن یک دکتر از هواپیما به بهانه کرونا+پاسخ ایرلاین و اظهارات مسافر
  اعتراف حزب‌الله به "اشتباه بزرگ" در لبنان پس از رفیق حریری

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان