امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مادربردی برای همه

#1
البته این امر درباره برخی از محصولات IT صدق می کند، اما برای مادربرد شرایط متفاوت است. به این ترتیب که هم اکنون مادربردهای جدید سری 9 گیگابایت به صورت گسترده ای وارد بازارهای داخلی کشور شده اند و به کلی جایگزین مادربردهای سری 8 شده اند. اگر قصد خرید یک رایانه جدید را دارید به دو دلیل بدون شک به سراغ مادربردهای سری 9 بروید. اول اینکه از امکانات و قابلیت های بالایی برخوردارند، دوم اینکه از لحاظ قیمتی مشابه مادربردهای سری 8 هستند و یا حتی کمی ارزانتر. یکی بهترین نمونه ها برا اثبات این امر مدل H97-D3H گیگابایت است.

مادربردی برای همه 1


این مادربرد از محصولات سری 9 گیگابایت محسوب می شود و مجهز به چیپ ست H97 و سوکت LGA 1150 است. از جمله امکانات و ویژگی های بسیار خوب این مادربرد می توان به پشتیبانی از درگاه های نسل جدید SATA Express و M.2 اشاره کرد که قابلیت انتقال اطلاعات با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه را دارند. از آنجایی که H97-D3H در سری Ultra Durable گیگابایت قرار می گیرد، از باکیفیت ترین قطعات با پایداری و طول عمر بالا در ساخت آن استفاده شده است. همچنین این مادربرد مجهز به درگاه های خروجی تصویر HDMI و DVI می باشد که قابلیت پخش تصاویر با کیفیت 4K را دارند. علاوه بر این، چیپ ست H97 این مادربرد از نرم افزارهای مدیریت سیستم Intel Small Business پشتیبانی می کند که در سیستم های اداری بسیار کارآمد هستند.
در کنار تمامی این امکانات گسترده، مادربرد H97-D3H از قیمت بسیار مناسبی در بازارهای داخلی برخوردار است و می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای انواع کاربران با کاربری ها مختلف مانند سیستم های اداری، سیستم ها سینمای خانگی، اجرای بازی های رایانه ای، کاربری های روزمره و غیره به شمار رود
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  MSI H170M A PRO؛ مادربردی ارزان قیمت از نسل Skylake برای گیمر‌ها

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان