امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کامپیوترهای بدون کیس کم‌جا و کم مصرف

#1
از این رو ایشون راضی شدن که برای خونشون، کامپیوترهای خونگی یا همون PC بخرن اما این تازه شروع یک ماجرای جدیده.

کامپیوترهای بدون کیس کم‌جا و کم مصرف 1

آقای دقیق که همیشه به کمک راحت میاد به نکته جالبی اشاره کرد که راحت و متخصص رو به فکر فرو برد. دقیق گقت امروزه با توجه به افزایش هزینه‌ های زندگی، مردم در پی راهکارهایی جهت کاهش هزینه ها هستند. در میان هزینه‌های روزمره زندگی، مصرف انرژی در لوازم پرکاربرد الکتریکی مانند کامپیوتر افزایش پیدا کرده. اینجا قصد داریم باید به این موضوع توجه داشته باشیم که هنگام خرید و استفاده از کامپیوترها می‌توان به میزان قابل توجهی در فضا و هزینه‌های مربوط به انرژی صرفه ‌جویی کرد.

آقای متخصص که دید راحت هنوزم داره تو رویاش به کامپیوتر مورد نظرش فکر می کنه و امکان نداره از فکر خرید بیرون بیاد، با نگاه تحلیلی خودش وارد بحث کارشناسی شد. متخصص گفت با توجه به فضای زیادی که کامپیوترهای سنتی اشغال می‏کنند، شرکت‌های مختلف درصدد برآمدند تا دستگاهی به بازار روانه کنند که علاوه بر نداشتن کیس و لوازم جانبی مجزا، سیم‌های آزاردهنده ارتباطی نیز در آن حذف شده باشد. این دستگاه ها هم فضای کمتری اشغال می کنند و هم علاوه بر مزیت‌ های ذکر شده تمامی امکانات یک کامپیوتر رومیزی را دارا هستند.

در حال حاضر دستگاه ‌هایی که در بازار به نام PcAll In One یا کامپیوتر بدون کیس تولید و ارائه شده‏اند، مضاف بر موارد یاد شده، برتری‌های بسیار دیگری نیز نسبت به کامپیوترهای سنتی دارند. در این سیستم‌ها به دلیل اینکه تمامی قطعات کیس پشت مانیتور در قطر ۳ سانتیمتر تعبیه شده است فضای مورد نیاز کاربر تنها به اندازه یک مانیتور و موس و کیبرد بی‌سیم خواهد بود.

همچنین Pc All In One یا کامپیوترهای بدون کیس درصد قابل توجهی در مصرف برق صرفه‌جویی می‏کنند و مصرف برق این‌گونه کامپیوترها به مراتب کمتر از کامپیوترهای سنتی است.

اینجا بود که راحت تصمیم گرفت یک کامپیوتر بدون کیس برخره و به همراه دقیق به بازار رفتن تا چیزی که دنبالشه رو بخره. از میان تمام مدل های یک نام به دل آقای راحت قصه ما نشست . طبق معمول تماس با متخصص و کسب اطلاعات البته نه از طرف راحت بلکه از طرف دقیق عزیز… اسم این برند MSI بود که گویا خط تولید اون هم تو کشورمون فعاله .

آقای متخصص گفت: در اکثر مدل‌های کامپیوتر بدون کیس msi، توان برق مصرفی ۶۵ وات است و در مقایسه با ضعیف‌ ترین منبع تغذیه کامپیوترهای سنتی که حداقل ۳۰۰وات است، یک پنجم برق کمتری مصرف می‌ کند. با توجه به تعرفه‌های مصرف برق که به صورت پلکانی محاسبه می‌شود و با افزایش مصرف برق، بهای برق نیز تصاعدی افزایش می‌یابد و در نتیجه، باعث چندین برابر شدن هزینه‌ها می‌گردد. با توجه به اینکه کامپیوترهای All In One msi یا کامپیوتر بدون کیس تا ۸۶% در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کنند کمک قابل توجهی به کاهش هزینه‌ ها خواهند کرد. بعد از توضیحات متخصص حالا دیگه راحت کاملا فهمیده بود که برای کارایی که اون می خواد ( یعنی ماشین بازی و نهایتا انجام کارهای روزمره ) می تونه یه سیستم جمع و جور برای آپارتمان کوچیکش دست و پا کنه.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کامپیوترهای هواوی به پردازنده کانپنگ و سیستم عامل هارمونی 2.0 مجهز می‌شوند
  فیلیپس دوربینی ساخته که بدون تماس با بدن بیمار، علائم حیاتی اش را پایش می کند
  سرانجام AMD تراشه‌هایی با مصرف و حرارت پایین تولید می‌کند
  چگونگی کاهش مصرف انرژی آیفون در iOS 9
  انویدیا دو کارت گرافیک جدید نوت بوک gtx 970m و 980m با مصرف پایین انرژی را معرفی کرد
  عرضه رایانه بدون هارد دیسک اچ پی
  بزرگ‌نمایی تصاویر، بدون کلیک با افزونه Imagus
  فیلمبرداری از صفحه‌نمایش آیفون و آیپد بدون جیلبریک
  آموزش رمز گذاری روی فلش مموری بدون استفاده از نرم افزار
  طریقه بزرگ کردن عکس بدون ذره ای کاهش کیفیت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان