امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

lenovo-horizon-2s لنوو دو all in one جدید Horizon 2s و ۲e رامعرفی کرد

#1
پس از عرضه نسخه اصلی Horizon در CES 2013 و بدنبال آن عرضه نسخه دوم آن با نام Horizon2 در سال جاری ، لنوو از IFA 2014 برای معرفی دو نسخه جدید از all-in-one های Horizon خود با نام های Horizon 2S و Horizon 2E در اندازه های ۱۹.۵ و ۲۱.۵ اینچ در اشکال نازکتر و سبک تر استفاده کرد .

مدل Horizon 2s با ضخامت ۱۵ میلیمتر (حرف S در نام این دستگاه نشانگر و مخفف باریک است) ، وزن ۲.۳ کیلوگرم که از نسخه اصلی که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد ۴.۵ کیلو سبک تر است . لنوو قول داده باتری این دستگاه در هنگام پخش ویدیو های اچ دی و نیز استفاده از وای فای تا ۲.۵ ساعت دوام می آورد .
سیستم عامل این دستگاه ویندوز ۸.۱ بوده و لنوو قول داده که از پردازنده های نسل ۴ هسته اینتل در این محصول استفاده کند . از دیگر امکانات و مشخصات این نسخه می توان به رم بیشتر از ۸ گیگابایت DDR3 ، هارد دیسک ۵۰۰ گیگابایت SSHD، وب کم ۲ مگاپیکسل ، گرافیک داخلی اینتل ، قابلیت های ارتباطی NFC ، بلوتوث نسخه ۴، کارت خوان SD ، و وای فای دو باند اشاره داشت .
صفحه نمایش این دستگاه IPS با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و با قابلیت پشتیبانی از ۱۰ نقطه لمس همزمان به همراه سیستم صدای سینمای خانگی دالبی در کنار صفحه کلید AccuType بیسیم و جایگاه شارژ همراه می باشد

lenovo-horizon-2s لنوو دو all in one جدید Horizon 2s و ۲e رامعرفی کرد 1

نسخه مقرون به صرفه دیگر Horizon 2e با صفحه نمایش ال ای دی ۲۱.۵ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ ، کارت گرافیک ورودی انویدیا ۲ گیگابایت GT 820A معرفی شده است .

فضای ذخیره سازی در این مدل ۱ ترابایت هارد معمولی HDD ویا SSHD ، کارت خوان شش در یک ، پورت HDMI ، وب کم ۲ مگاپیکسل به همراه آرایه میکروفون همراه ، دو اسپیکر استریو ۳W به همراه سینمای خانگی دالبی . از مشخصات اولیه این دستگاه ها است .
عمر باتری نیز در این نسخه نسبت به نسخه قبلی حدود نیم ساعت افزایش داشته اما در قسمت وزن دستگاه کمی سنگین وزن بوده و دارای وزنی معادل ۴.۶ کیلوگرم است . سایر مشخصات این دستگاه دقیقا مانند مدل قبلی ۲S است .
کاربران می توانند این دو مدل را به صورت ایستاده برای استفاده معمولی از ویندوز و یا حالت خوابیده برای بازیها و برنامه های کاربردی استفاده کنند . رابط Aura اجازه می دهد تا کاربران متعدد با هم در یک دستگاه بازی کنند .
لنوو همچنین وعده داده که می توان از دستگاه های اندرویدی واسط در این مدلها استفاده کرد .
لنوو فروش این دستگاه ها را در ماه اکتبر و با قیمت پایه ۹۴۹ دلار برای مدل ۲s و ۷۴۹ دلار برای مدل ۲e آغاز خواهد کرد .
پاسخ
آگهی
#2
لنوو هم خوب تو دنیا جا افتاد
lenovo-horizon-2s لنوو دو all in one جدید Horizon 2s و ۲e رامعرفی کرد 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Jack Daniel'ѕ
#3
(26-09-2014، 13:06)armin van buuren نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
لنوو هم خوب تو دنیا جا افتاد

خیلی -_-
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان