امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زندگی شخصی سلن دیون عجیب اما واقعی

#1
زندگی شخصی سلن دیون عجیب اما واقعی 1
سلین دیون، با نام کامل سلین ماری کلودت دیون خواننده کانادایی تباری است که در ۳۰ مارس ۱۹۶۸ در منطقه‌ای حوالی کبک به نام روپانتینیی به دنیا آمد.
این خواننده فرانسوی زبان اولین و دومین آلبوم خودر را در سال ۱۹۸۱ عرضه کرد، و پس از آن سری دیسک‌های خود را در کبک راهی بازار کرد و بافاصله به موفقیت رسید.
سلین دیون در سال ۱۹۸۳ و با ترانه‌ای با عنوان «از عشق یا از دوستی» در فرانسه شناخته شد. بین سالهای ۱۹۸۶ تا ۱۹۸۹ شیوه پوشش و سبک موسیقایی خود را متحول کرد و با کمپانی سی بی اس (سونی بی ام جی در آینده) قرارداد بست، سپس به هدف آماده کردن خود برای ارائه کارهایی در سطح بین‌المللی، زبان انگلیسی را فرا گرفت. اولین آلبوم سلین دیون به زبان انگلیسی و با عنوان “Unison” در سال ۱۹۹۰ عرضه شد و به او این اجازه را داد تا خود را در ایالات متحده و پس از آن کل دنیا معرفی کند.
پس از آن، وی به تناوب آلبوم‌های فرانسوی و انگلیسی خود را راهی بازار کرد و موفق شد خود را به عنوان یکی از مهمترین زنان خواننده به این دو زبان معرفی کند.
زندگی شخصی سلن دیون عجیب اما واقعی 1
در ۱۹۹۹ و در اوج موفقیت، این خواننده اعلام کرد که قصد دارد دو سال در کارش وقفه بیندازد؛ با این هدف که زندگی مشترک‌ش را شروع کند و تمام وقتش را با همسرش که در آن زمان برایش تشخیص سرطان داده بودند بگذراند. وی در سال ۲۰۰۲ به عرصه موسیقی بازگشت و قراردادی سه ساله که بعدتر تا پنج سال تمدید شد برای ارائهٔ چهار یا پنج برنامه در هفته در سیزارز پالاس لاس وگاس، امضا کرد. موسیقی سلین دیون نمایانگر تاثیر جریانات متنوع موسیقایی، از پاپ – راک گرفته تا کلاسیک است. علی‌رغم انتقاداتی که به اختلاط و تنوع ژانر در اغلب آلبوم‌هایش می‌شود، شهرت وی بیشتر به دلیل شایستگی صدای وی از لحاظ فنی می‌باشد.
سلین دیون تا کنون بیش از دویست میلیون نسخه از دیسکهای خود را در سراسر دنیا فروخته است.وی علاوه بر مراسم جوایز جهانی موسیقی در سال ۲۰۰۷، همچنین موفق به کسب Legend Award، به پاس «موفقیت جهانی و مشارکت مثال زدنی‌اش در صنعت موسیقی» شده‌است.
شاید بتوان ازدواج ۱۸ ساله “سلن دیون” همسرش “رنه انژلی” را در فهرست طولانی ترین ازدواجهای هالیوودی قرار داد. اما این خواننده محبوب که برنده جایزه های گوناگونی در زمینه خوانندگی است میگوید دریای زندگی آنها همیشه صاف و آرام نبوده است.
زندگی شخصی سلن دیون عجیب اما واقعی 1
وی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه وگاس دلوکس گفت: زندگی من و شوهرم همیشه راحت نبوده است و ما دوران سختی نیز داشته ایم. وی اضافه میکند علاوه بر زن و شوهر بودن ما شریک تجاری نیز هستیم و همین امر سبب میشود که گاهی تنش های زیادی بین ما بوجود آید.
سلن دیون و همسرش بیش از ۲۶ سال فاصله سنی دارند، این خواننده در مورد رابطه شان میگوید تا حدود ۷ سال پیش من و شوهرم ارتباط کاملاً خوبی با هم نداشتیم تا اینکه ملاقات با یک دوست خوب و استفاده از نصایح او زندگی را برای ما تغییر داد. او به ما آموخت که چگونه رابطه درستی داشته باشیم و اینکه در مسیر زندگی زناشویی هردوی ما باید حافظ این رابطه باشیم و چگونه مسائل کار و زندگی را با هم نیامیزیم. اکنون ما قوی تر از همیشه هستمیم و زندگی خوبی داریم.
سلن دیون زمانیکه با شوهرش آشنا شد تنها ۱۲ سال سن داشت . او در ۱۹ سالگی به صورت رسمی با همسرش وارد رابطه شد در آن زمان همسر او ۴۵ ساله بود. آنها در سال ۱۹۹۱ رسما نامزد شده و در سال ۱۹۹۴ ازدواج کردند. او دارای سه فرزند پسر است. وی همه فرزندانش را از طریق عمل جراحی “آی وی اف” باردار شده است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نوه الویس پریسلی به زندگی‌اش پایان داد
  گریم عجیب و باورنکردنی تیلور سوئیفت (عکس)
Thumbs Up بیا نصیحت های زندگی رو برای بقیه بگو که اگه نمیدونستن استفاده کنن
Star توصیه های رپری ( من در زندگی استفاده میکنم)
Music آلبوم سوئیت سمفونی «زندگی» به آهنگسازی عباس علوی منتشر شد
Music منوچهر صهبایی: صدای واقعی سازها را در این کنسرت بشنوید!
Music آلبوم زندگی کن از رضا صادقی منتشر شد
Star داستان زندگی پر زرق و برق خواننده معروف
Star خواننده‌ای که پس از یک حرکت عجیب ممنوع‌الفعالیت شد
Music تابلوهای زندگی در تالار وحدت رونمایی شد / یک «شکایت عاشقانه» با موسیقی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان