امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ویژگی‌های‌امنیتی‌چک پول۱۰۰هزارتومانی

#1
Heart 
رئیس سازمان تولید اسکانس و مسکوک ضمن تشریح ویژگی‌های امنیتی ایران چک‌های ۱۰۰ هزار تومانی گفت: این چک پول ها از نظر ابعاد و اندازه مشابه ایران چک‌های ۵۰ هزار تومانی است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، رئیس سازمان تولید اسکانس و مسکوک ضمن تشریح ویژگی‌های امنیتی ایران چک‌های ۱۰۰ هزار تومانی گفت: این چک پول ها از نظر ابعاد و اندازه مشابه ایران چک‌های ۵۰ هزار تومانی است.

مجید صنیعی بعد از ظهر امروز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت، در تشریح ویژگی‌های امنیتی ایران چک‌های ۱۰۰ هزار تومانی که وارد بازار شده‌اند اظهار داشت: این چک پول‌ها از نظر ابعاد و اندازه مشابه ایران چک‌های ۵۰ هزار تومانی می‌باشند.

وی با بیان اینکه ابعاد ایران چک‌های ۱۰۰ هزار تومانی ۱۶۰ در ۷۵ میلیمتر است افزود: ایران چک‌هایی که از امروز در اختیار بانک‌ها قرار گرفته‌اند دارای رنگ آبی و ۳ ویژگی امنیتی می‌باشند.

رئیس سازمان تولید اسکانس و مسکوک بانک مرکزی در تشریح نکات امنیتی ایران چک‌های ۱۰۰ هزار تومانی گفت: نکات امنیتی به ۳ دسته تقسیم شده‌اند که دسته اول توسط مردم و بدون ابزار قابل شناسایی می‌باشد، دسته دوم تخصصی است و توسط بانک و با ابزار بانکی قابل رویت و شناسایی است و دسته سوم فوق تخصصی می‌باشد که صرفا با ابزارهای در اختیار بانک مرکزی قابل شناسایی است.

صنیعی با بیان اینکه کلیه خصوصیات امنیتی ایران چک‌های ۵۰ هزار تومانی برای ایران چک‌های ۱۰۰ هزار تومانی نیز اعمال شده است گفت: در این چک پول‌ها یک نخ پنجره‌ای از نوع هلوگرافیک قرار گرفته که نوشته یک میلیون ریالی زیر نور قابل رویت می‌شود.

وی همچنین تعبیه ۲ تصویر ناقص در پشت و روی ایران چک ۱۰۰ هزار تومانی را از دیگر ویژگی‌های امنیتی این چک‌پول‌ها برشمرد و افزود: لوگوی بانک مرکزی در وسط این چک پول‌ها از نوع مرکب حرارتی قرار گرفته که در هنگام حرارت انگشت دست افراد رنگ آن از بین می‌رود.

رئیس سازمان تولید اسکانس و مسکوک بانک مرکزی اضافه کرد: همچنین نوشته یک میلیون ریالی در زیر نخ واترمارک قرار گرفته ضمن اینکه این ایران چک دارای ۲ نخ امنیتی است که نخ پنهان آن در زیر نور UV در ۴ رنگ آبی، سبز، زرد و قرمز رویت می‌شود و نوشته جمهوری اسلامی ایران در آن قابل رویت می‌شود.

صنیعی همچنین تاکید کرد: گل ۴ پره زیر تخت جمشید در ایران چک ۱۰۰ هزار تومانی قرار گرفته که مرکب آن فلورسنتی است و با تصویر پشت تصویر کاملی را نمایش می‌دهد.
ویژگی‌های‌امنیتی‌چک پول۱۰۰هزارتومانی 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart ۱۰ ویژگی شگفت‌انگیز جدیدترین ماهواره‌بر ایران
  “پیش‌بینی” اندیشکده امنیتی آمریکایی از آینده ایران /پیش بینی شما چیه؟
  ویژگی های یک سایت خوب تجاری!
  کشف حفره امنیتی جدید در پیام رسان WhatsApp
  جزئیات برگزاری اجلاس مقدماتی کنفرانس امنیتی مونیخ درتهران
  بی‌اعتمادی آمریکا به نهادهای‌ امنیتی ریاض
  فرار بزرگ دو قاتل از زندان فوق امنیتی نیویورک+عکس
  دختر ایرانی چگونه شاهزاده امنیتی گوگل شد
Heart توصیه‌های مهم امنیتی به زائران اربعین
Heart ۵ اشتباه امنیتی رایج کاربران در فیس‌بوک

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان