امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اس 4000

#1
Video 
نقد و بررسی دوربین عکاسی فوجی فیلم FinePix S4000
شرکت فوجی فیلم، FinePix S4000 را معرفی کرد؛ این دوربین دیجیتالیِ شبه DSLR جمع‎و‎جورِ بسیار زیبا، کاربرانی را نشانه رفته است که نیاز به زوم بسیار قوی دارند اما نمی‌خواهند اندازه دوربین آنها از یک کامپکت استاندارد فراتر برود.

دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اس 4000 1 دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اس 4000 1 دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اس 4000 1

با امکانات سنسور 14 مگاپیکسلی CCD، فیلم‌برداری HD 720p، که خود شرکت لقب عکس Full HD به آن داده است، نمایشگر LCD 3 اینچی و زوم اپتیکال فوق‌العاده 30 برابری دوربین S4000 را بسیار پر قدرت کرده است.
جمع‌بندی

فوجی فیلم در دوربین FinePix S4000 زوم بسیار پر قدرت با قیمتی مناسب قرار داده است. زوم اپتیکال 30 برابری اجسامی را در دوردست به شما نزدیک می‌نماید که حتی از عهده بسیاری از دوربین های سوپر زوم نیز بر نمی‌آید. شکل ظاهری دوربین بسیار جذاب است زیبا طراحی شده است و کیفیت ساخت بالایی دارد.

همیشه بحث بر سر کارایی باتری های AA (قلمی) در مقابل باتری یون لیتیوم وجود داشته و نسبتاً هنوز هم وجود دارد. باتری های Duracell موجود در جعبه دوربین برای مدت‌زمان تست کافی بود. امروزه نسخه‌های لیتیوم قابل شارژ باتری های AA استفاده می‌شوند.

به لطف طراحی خوب، دوربین در دست حس خوبی دارد. جنس استفاده‌شده در قسمت نگه‌داشتن دوربین به شما اجازه می‌دهد که دوربین را با یک دست نگه‌دارید و به همان صورت هم عکاسی کنید. دکمه‌ها و کنترل های دوربین به خوبی با دست تطابق دارند اما بهتر بود که می‌توانستیم زوم دوربین را به‌صورت دستی و با حلقه‌ای روی لنز کنترل می‌کردیم اما این دوربین به کنترل زوم قدیمی روی دکمه شاتر مجهز است.

کیفیت تصویر زمانی که از فاصله معمولی یا عکس چاپ‌شده استاندارد دیده می‌شود خوب است اما وقتی قدری عکس را زوم می‌کنید به نظر می‌رسد که تصویر رنگ شده است.

دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اس 4000 1 دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اس 4000 1 دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس اس 4000 1

اگر این مشکل برایتان اهمیتی ندارد، باید بگوییم که رنگ‌ها بسیار زیبا ثبت می‌شوند و تصاویر جزییات بسیار خوبی دارند. معلوم نیست چرا سنسور دوربین به این صورت عمل می‌کند و به همین دلیل آرزو می‌کنیم شرکت فوجی فیلم می‌توانست سنسور EXR را در تمامی دوربین های خود نصب نماید.

از نظر طراحی و امکانات Fujifilm FinePix S4000 برای عکاسانی مناسب است که تجربه کار با دوربین های DSLR دارند یا می‌خواهند این تجربه را بدون صرف هزینه زیاد یا وزن بالای دوربین‌ها داشته باشند.

از نظر تصویر، نگاهی به نمونه عکس های این دوربین در این بررسی بیندازید و تصمیم بگیرید که آیا نیاز های شما را برطرف می‌کند یا باید به دنبال دوربین دیگری باشید. ما به این دوربین زیاد علاقه نداریم ولی این‌گونه موارد کاملاً شخصی هستند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اولین بنچمارک از یک پردازنده 8 هسته ای Ryzen 4000 که امید بخش سیستمی میان قیمت است
  شرکت Phase One اولین دوربین 100 مگاپیکسل واقعی دنیا را معرفی کرد
  ۱۰ باور اشتباه در خرید دوربین عکاسی
Video دوربین دیجیتال کانن ایکسوس 132 IS
Video دوربین فیلم برداری سونی HDR-PJ380
Video دوربین دیجیتال کانن پاورشات SX600 HS
Video دوربین فیلمبرداری سامسونگ اس ام ایکس - اف 80
Video دوربین فیلمبرداری سامسونگ اس ام ایکس - اف 70
Video دوربین فیلم برداری کانن لگریا G25
Video دوربین فیلم برداری سونی HDR-PJ430

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان