امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین پیکس HS35 EXR

#1
Video 
نقد و بررسی دوربین عکاسی فوجی فیلم FinePix
دوربین دیجیتال بسیار خوش‌ساخت مدل FinePix HS35EXR فوجی فیلم برای تولید تصاویر با کیفیت خود به سنسور 16 مگاپیکسلی با اندازه 5/0 اینچ از نوع CMOS و پردازنده EXR مجهز است. استفاده از سنسور و پردازنده قدرتمند، حساسیت نوری بالای ISO 12800 و عکس‌برداری سریع تا 11 فریم در ثانیه، عکس‌برداری بسیار زیبایی را امکان‌پذیر کرده است. این دوربین با کیفیت Full HD 1920 x 1080p و 30 فریم بر ثانیه فیلم‎برداری کرده و دارای فوکوس خودکار با قابلیت دنبال کردن چهره می‌باشد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین پیکس HS35 EXR 1
موردی که در این دستگاه نظر ما را جلب کرد لنز سوپر تله فوتو با زوم اپتیکال فوق‌العاده قوی 30 برابری مجهز به فناوری Fujinon این شرکت است که فاصله کانونی واقعی 35 میلی‌متری را در اندازه طولی 24 تا 720 میلی‌متری لنز آن فراهم می‌آورد. لرزش گیر مکانیکی تعبیه‌شده بر روی لنز دستگاه از تار شدن تصاویر در صورت تکان خوردن دوربین جلوگیری می‌کند. مواد بسیار با کیفیت و پوشش ED به‌کاررفته در لنز دستگاه، مانع ایجاد هر گونه خطای رنگی، پرش و سایه بر روی عکس می‌شود.
برای عکاسی و مشاهده تصاویر، یک نمایشگر LCD در پشت دستگاه و یک منظره‎یاب چشمی الکترونیکی در نظر گرفته شده است. نمایشگر 3 اینچی با کیفیت 460 هزار پیکسل از نوع LCD دستگاه به‌صورتی طراحی شده است که بتوانید از زوایای بالا و پایین، تصویر را بدون کاهش کیفیت مشاهده نمایید. منظره‎یاب الکترونیکی دوربین، کیفیتی بالغ بر 920 هزار پیکسل دارد و شما می‌توانید برای اینکه در حین عکاسی، دوربین لرزش کمتری داشته باشد و تصاویر بهتری بگیرید از آن استفاده کنید.

همان طور که می‌دانید شرکت فوجی فیلم سابقه درخشانی در زمینه ساخت فیلم های سینمایی دارد؛ این شرکت با استفاده از تجربیات خود، جلوه‌هایی که از آنها در فیلم های سینمایی استفاده می‌شود را در این دوربین در اختیار شما قرار داده است. همچنین هشت فیلتر پیشرفته به زیبایی هر چه بیشتر عکس‌های شما می‌افزایند.

ویژگی های برجسته
  • سنسور 16مگاپیکسلی BSI EXR CMOS
  • زوم اپتیکی 30 برابری دستی Fujinon
  • فاصله کانونی واقعی 35 میلی‌متری در اندازه طولی 24 تا 720 میلی‌متری
  • صفحه نمایش 3 اینچی با کیفیت 460 هزار پیکسل با قابلیت چرخش
  • پردازنده پرقدرت EXR
  • قابلیت دنبال کردن چهره (AF)
  • ISO 100-12800
  • فیلم‎برداری Full HD 1080p با 30fps
  • CMOS-Shift و High ISO Stabilization
  • شبیه‌سازی فیلم های سینمایی و فیلتر های پیشرفته


لنز دارای زوم اپتیکی 30 برابری دستی Fujinon
در دوربین FinePix HS35EXR، لنزی با قابلیت زوم اپتیکی 30 برابری و فاصله کانونی واقعی 35 میلی‌متری با طول لنز 24 تا 720 میلی‌متر تعبیه شده است. این لنز دارای حداکثر دیافراگم f/2.8-5.6 و لرزش گیر تصویر مکانیکی برای جلوگیری از تار شدن عکس های شما در زوم زیاد و مود عکاسی ماکرو می‌باشد. کیفیت ساخت لنز از موارد کلیدی در عکس‎برداری به شمار می‌آید لذا این شرکت از مواد بسیار با کیفیت و پوشش ED در لنز دوربین استفاده کرده است تا هر گونه خطای رنگی، پرش و سایه بر روی عکس شما ایجاد نشود. علاوه بر این، تمامی مواد بکار رفته در ساختار لنز با پوشش سوپر EBC پوشانده شده‌اند تا به‌هیچ‌وجه در شرایط روشنایی نامناسب با مشکل پرش و سایه روی عکس‌ها مواجه نشوید.

برای افزایش میزان زوم دوربین نیز چاره‌ای اندیشیده شده و قابلیت زوم دیجیتال مقدار زوم را دو برابر کرده و آن را به‌اندازه شگفت‌انگیز 84 برابری یعنی یک لنز 1440 میلی‌متری ارتقا داده است. در هنگام زوم دیجیتال همیشه نگرانی از کاهش کیفیت عکس‌ها وجود دارد، سنسور EXR در این جا به کمک آمده و با کاهش نویز تصویر در مناظر باز و افزایش کنتراست و کاهش تاری تصویر در گوشه‌ها برای افزایش وضوح تصویر تا حد زیادی باعث افزایش کیفیت عکس‌ها می‌گردد.
سنسور 16 مگاپیکسلی BSI EXR CMOS
سنسور توانمند 16 مگاپیکسلی با اندازه 5/0 اینچ از نوع BSI EXR CMOS، حتی در نور کم نیز عکس هایی با کیفیتِ فوق‌العاده و نویز بسیار پایین می‌گیرد. در کنار این سنسور کارآمد، پردازنده پرقدرت EXR، دوربین را در 8/0 ثانیه آماده‌به‌کار کرده، در 16/0 ثانیه بر روی هدف فوکوس نموده و تا 8 فریم در ثانیه توانایی تصویربرداری سریع را فراهم می‌آورد.

مود های عکس‌برداری EXR
مود های خودکار EXR در هنگام عکس‌برداری به بهترین وجهی دوربین را تنظیم می‌نمایند. 103 نوع تنظیم مختلف با استفاده از سیستم تشخیص حرکت و به‌صورت خودکار قابل‌اعمال بر روی عکس های شماست. دوربین دارای مود ضد تاری پیشرفته است که با ترکیب چندین عکس در یک قاب کیفیت عکس‌ها را بهبود داده و مانع تار شدن آنها می‌شود.

علاوه بر این، با توجه به شرایط عکس‌برداری می‌توانید از سه مود مختلف استفاده کنید. مود HR (کیفیت بالا) جزئیات بالای موضوع عکس‌برداری را با رنگ‌های جذاب ترکیب کرده و تصویری واضح به ارمغان می‌آورد. مود DR (محدوده پویا) به طور همزمان دو عکس تهیه می‌کند و با سایه زنی و سایه‌روشن زیاد آنها را ادغام می‌کند. مود SN (حساسیت بالا و نویز پایین) از قدرت سنسور و پردازنده استفاده کرده و در نور کم، عکس‌هایی شفاف با نویز پایین می‌گیرد.

توانایی ضبط فیلم با کیفیت Full HD
با استفاده از این دوربین می‌توانید با کیفیت Full HD و سایز 1920 x 1080p به فیلم‎برداری بپردازید. فوکوس خودکار به هنگام فیلم‌برداری با استفاده از قابلیت دنبال کردن چهره (AF) تنها بر روی موضوع انتخابی شما تمرکز می‎کند. شما همچنین می‌توانید به هنگام فیلم‌برداری عکس بگیرید و فیلم های اسلو‎موشن تا 320 فریم بر ثانیه تهیه کنید. برای مشاهده عکس‌ها و فیلم های درون دوربین به‌صورت مستقیم بر روی تلویزیون های HD از اتصال HDMI استفاده نمایید.

نمایشگر 3 اینچی از نوع LCD و منظره‎یاب الکترونیکی (EVF)
دوربین HS35EXR برای عکاسی و مشاهده تصاویر مجهز به یک نمایشگر LCD در پشت دستگاه و یک منظره‎یاب الکترونیکی است. نمایشگر LCD 3 اینچی با کیفیت 460 هزار پیکسل دوربین به گونه‌ای طراحی شده است که اجازه می‌دهد بدون افت کیفیت، آن را از زوایای 45 درجه تا 90 درجه چرخانده و به عکس‌برداری بپردازید. برای بهبود عکس‌برداری از مناظر، بر روی این دستگاه یک شاقول الکترونیکی تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توانید سطح افقی و سطح عمودی را بیابید و تصاویر دلخواه خود را تهیه نمایید؛ علاوه بر این، زاویه دید گسترده 160 درجه‌ای نمایشگر و نسبت کنتراست 1:1100 به دید بهتر شما در محیطی که نور آن زیاد است کمک شایانی می‌کند.

منظره‎یاب الکترونیکی این دوربین دارای وضوح 920 هزار پیکسلی است و هنگامی که از درون آن مناظر را رصد می‌کنید سنسور چشمی درونی آن برای جلوگیری از لمس ناخواسته و همچنین کاهش مصرف باتری، نمایشگر LCD بزرگ‌تر را خاموش می‌نماید و هنگامی که چشم از روی آن بردارید دوباره نمایشگر LCD فعال می‌شود. منظره‎یاب الکترونیکی یا همان EVF، مزیت دیگری نیز دارد و آن فراهم کردن یک نقطه تماس اضافی برای کاهش لرزش های دوربین شما در زمان عکس‌برداری است که قطعاً تصاویر واضح تری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین پیکس HS35 EXR 1
منوها و طراحی
دوربینی با طراحی زیبا نیازمند یک رابط کاربری زیبا نیز می باشد. لذا طراحان شرکت فوجی فیلم، سیستم‌عاملی به‎روز‎شده با بهره‌گیری از گرافیک فلش ساخته‌اند که حتی برای لذت بیشتر در استفاده می‌توانید فونت مورد علاقه خود را از منو فونت دستگاه انتخاب نمایید. برای اینکه بتوانید با لمس یک دکمه به قابلیت های دوربین همچون تنظیم حساسیت ISO، نوردهی خودکار، مود فوکوس خودکار و تعادل رنگ سفید دسترسی داشته باشید دکمه‌های فرمان مستقیم عکس‌برداری بر روی بدنه‌ی دستگاه تعبیه شده است. همچنین دکمه ضبط فیلم و دکمه عملکرد قابل برنامه‌ریزی، زمانی که با دوربین کار می‌کنید به کمک شما می‌آیند و تجربه کار با دوربین را لذت‌بخش می‌نمایند.


شبیه‌سازی فیلم های سینمایی و فیلتر های پیشرفته
فوجی فیلم با بهره‌گیری از تجارب گران‌بهای خود در فیلم‌سازی، دوربین HS50EXR را مجهز به تعدادی از حالات شبیه‌سازی فیلم های سینمایی کلاسیک فوجی فیلم نموده است: PROVIA مود طبیعی برای عکس‌برداری روزمره ارائه می‌دهد، VELVIA رنگ‌پذیری چشمگیر و غنی با اشباع رنگ بالا تولید می‌کند و ASTIA کنتراست تصویر را کمتر کرده و رنگ پوست را مات تر نمایش می‌دهد؛ علاوه بر این، مود سیاه‌وسفید و قرمز قهوه‌ای (Sepia) نیز برای شبیه‌سازی ظاهر کلاسیک و تک رنگ در دوربین گنجانده شده است.
هشت فیلتر پیشرفته نیز به افزایش هرچه بیشتر زیبایی عکس‌های شما کمک می‌کنند:

Pop Color, Toy Camera, Miniature, High-Key, Partial Color (Red, Orange, Green, Blue, and Purple), Dynamic Tone, Low-Key, and Soft Focus.

دیگر ویژگی های دوربین
  • مود بهترین فریم عکاسی به شما اجازه می‌دهد که دکمه شاتر را به‌صورت نیمه فشار دهید تا گرفتن تصاویر به‌صورت 11 فریم در ثانیه آغاز شود، زمانی که تصور نمودید بهترین لحظه برای ثبت عکس رسیده است، با فشار کامل و رها کردن دکمه شاتر این صحنه ذخیره خواهد شد.
  • مود نوردهی دستی (P/A/S/M) برای کنترل خلاقانه تنظیمات نوردهی در دسترس است.
  • برای طبقه‌بندی خودکار تصاویر، سه مود مختلف در اختیار دارید: محدوده دینامیکی، شبیه‌سازی فیلم‌ها و نوردهی خودکار.
  • در این دوربین فرمت های تصویری RAW و RAW + JPEG پشتیبانی می‌شوند و برای پردازش و مشاهده این نوع فایل‌ها بر روی رایانه شما، نرم‌افزار SILKYPIX RAW به همراه دوربین ارائه شده است.
  • مود Pro Focus با ثبت تصاویر متعدد، چهره انتخابی و عمق میدان کم را شبیه‌سازی می‌کند: یعنی بر روی موضوع اصلی فوکوس می‌کند و تصاویر پس زمینه را در پشت آن و به‌صورتی محوشده نمایش می‌دهد. این تصاویر برای رسیدن به تصویری که موضوع اصلی واضح و در مرکز باشد و پس زمینه آن محو و خارج از تمرکز باشد، در کنار هم قرار می‌گیرند.
  • مود Pro Low-Light برای کاهش نویز کلی و افزایش حساسیت به‌صورت خودکار با افزایش حساسیت و کاهش نویز، چهار عکس را در یک قاب ذخیره می‌نماید.
  • مود نوردهی متعدد به شما توانایی همپوشانی تصاویر را پس از ضبط آنها در دوربین می‌دهد.
  • با استفاده از مود پانوراما می‌توانید به‌صورت 360 درجه گسترده چرخیده تا دوربین عکس های لازم را تهیه کند و با چسباندن آنها به یکدیگر به ‌عکس پانورامای 360 درجه‌ای دست ‌یابید.
  • مود سه بعدی دوربین از یک صحنه دو تصویر تهیه کرده و تصویری استریو با فرمت MPO تولید و ذخیره می‌نماید.
  • Dog/Cat Detection قادر به تشخیص صورت های سگ و گربه و بهینه‌سازی فوکوس و نوردهی متناسب با آنهاست. عملکرد رهاسازی خودکار را نیز می‌توان به گونه‎ای تنظیم کرد تا هنگامی که حیوان به دوربین نگاه می‌کند دکمه شاتر به طور خودکار رها شود.
  • زمانی که دور از دوربین ایستاده‌اید، این دوربین از کنترل دکمه شاتر از راه دور RR-80A برای زدن و رها کردن دکمه شاتر پشتیبانی می‌کند.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان