امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دوربین دیجیتال کانن ایکسوز 240 اچ اس (پاورشات ای ال پی اچ 320 اچ اس)

#1
Video 
بررسی دوربین Canon IXUS 240 HS
Canon IXUS 240 HS (که با نام ELPH 320 HS نیز شناخته شده است) یک دوربین فشرده ی کوچک و شیک است که لنز نوری 5x 24-120mm ، سنسور CMOS 16.1 مگاپیکسلی ، یک صفحه نمایش لمسی LCD 3.2 اینچی با 460000 نقطه رزولوشن ، اتصال Wi-Fi برای اشتراک گذاری آسان تصاویر ، فیلم های Full HD 1080p و پردازنده ی DIGIC 5 را داراست. دوربین Canon IXUS 240 HS / ELPH 320 HS با قیمتی بین 200 تا 300 پوند و در رنگ های نقره ای ، بنفش ، آبی و صورتی موجود است.

Canon IXUS 240 HS یک دوربین فشرده ی پیشرفته و بی ادعاست که بسیاری از ویژگی هایش را زیر ظاهر قدیمی مستطیلی شکلش پنهان کرده است. رابط کاربری لمسی بهترین چیزی نیست که ما تا بحال استفاده کرده ایم ، اما آپشن های جدید اتصال Wi-Fi به اشتراک گذاری تصاویرتان را ساده تر کرده است و IXUS 240 HS مطمئنا کیفیت بسیار بهتری از تلفن های هوشمند متوسط ارائه می کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوربین دیجیتال کانن ایکسوز 240 اچ اس (پاورشات ای ال پی اچ 320 اچ اس) 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوربین دیجیتال کانن ایکسوز 240 اچ اس (پاورشات ای ال پی اچ 320 اچ اس) 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوربین دیجیتال کانن ایکسوز 240 اچ اس (پاورشات ای ال پی اچ 320 اچ اس) 1
IXUS 240 HS به درد کسانی می خورد که یک دوربین فشرده ی بدنه فلزی ، نازک و زیبا می خواهند. علاوه بر این ها شامل سنسور 16 مگاپیکسلی ، زوم نوری 5x ، ویدئو Full HD ، تعداد کمی فیلتر افکت و خروجی HDMI می شود که کابلش قیمت زیادی دارد. جدا از قابلیت افزایش نوردهی ، تعادل سفیدی و بازی کردن با سطوح رنگ ، فاقد هر چیزی در قسمت کنترل های دستی است اما این در ابتدا بسیار انتظار می رفت.

ما می توانیم بدون صفحه نمایش LCD لمسی ، که در رقابت با رابط های کاربری تلفن های هوشمند بسیار کند و سنگین است ، زندگی کنیم اما امکان به اشتراک گذاری تصاویر به صورت مستقیم از دوربین چیزی است که ما علاقه مندیم تا گسترده تر شدنش را ببینیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان