امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس L28

#1
Video 
مشخصات ظاهری:ابعاد 95 X 60 X 29 میلی متر, وزن 164 گرم
امکانات کلی:لرزشگیر تصویر, فوکوس دستی,فوکوس اتوماتیک,حالت ماکرو ,خروجی USB ,خروجی تلویزیون
حسگر و تصویر:حسگر CCD ,دقت حسگر 20.1 مگاپیکسل
لنز: 26-130 میلی متر, 5 برابر
فیلم‌برداری:کیفیت فیلم HD
صفحه نمایش: 3 اینچ
باتری: قلمی آلکالاین


نقد و بررسی دوربین عکاسی نیکون Coolpix L28
دوربین نیکون مدل Coolpix L28 کامپکت دیجیتالی است که دارای رزولوشن 20 مگاپیکسل و بزرگنمایی اوپتیکال 5 برابر و تمام خودکار می‌باشد . این دوربین برای کاربران غیرحرفه ای طراحی شده است پس رزولوشن بالای آن چندان هم کاربردی نیست که در بررسی های دقیق تر به این موضوع بیشتر می‌پردازیم.

دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس L28 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس L28 1 دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس L28 1
جمع بندی
نیکون Coolpix L28 چیزی بیشتر از آنچه که نشان می‌دهد نیست. این دوربین با قیمت کمی که دارد یک دوربین ساده نشانه و عکس است که برای شما هر کاری را با تغیرات اندک انجام خواهد داد.
عکاسان کمبود کنترل ایزو در این دوربین را دوست ندارند ولی نظر به اینکه این دوربین برای کاربران غیرحرفه ای ساخنه شده است پس این موضوع چندان هم مهم نیست. به هر حال این نکته جالب است که امکان تنظیم دستی white-balance در دوربین وجود دارد ولی تنظیمات دیگر خیر.

کار با این دوربین بسیار ساده است و توانایی استفاده از رنگ های دیجیتال یک امتیاز محسوب می شود. ولی L28 دوربینی است که شما هروقت سوژه ای برای عکاسی پیدا کردید از آن استفاده می‌کنید نه دوربینی که بوسیله آن بتوانید استعداد عکاسی خود را به معرض نمایش بگذارید.

دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس L28 1 دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس L28 1 دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس L28 1
اگر قصد چنین کاری را دارید به دنبال دوربین عکاسی دیگری باشید. نکته منفی دیگری که در مورد L28 وجود دارد زمان ذخیره عکس در کارت حافظه است، با اینکه پردازنده ی این دوربین EXPEED C2 است که از نسل پردازشگران DSLR است ولی سرعت پردازش تصویر در کارت حافظه (Class 4) بسیار پایین است. شاید این زمان چند ثانیه بیشتر نباشد ولی وقتی بخواهید عکس دیگری بگیرید این زمان انگار تا ابد طول می‌کشد. بدتر از آن این است که در زمان انتظار دوربین قفل شده و شما قادر به انجام هیچ کاری نیستید.
دوربین های جدیدی اخیرا به بازار معرفی شده اند که در حدود نصف قیمت L28 هستند ولی تقریبا دارای مشخصات یکسان هستند. این موضوع شاید برای نیکون گران تمام شود چون مردم قبل از مشاهده مشخصات قیمت را نگاه می کنند و اگر تفاوت ها اندک باشد دوربینی که نصف قیمت را دارد وسوه انگیزتر است. با همه آنچه که گفته شد نیکون Coolpix L28 دوربین محبوب و کوچکی است که برای عکسبرداری های روزانه کارآمد است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان