امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس S6400

#1
Video 
نقد و بررسی دوربین عکاسی نیکون Coolpix S6400
نیکون Coolpix S6400 یک دوربین کامپکت زیبا و باریک است که از سنسور CMOS 16 مگاپیکسلی، لنز واید 25 میلی متری با بزرگنمایی 12 برابر، فیلمبرداری فول اچ دی، صفحه نمیاش 3 اینچی لمسی و حالت افکت گذاری سریع بهره می برد. این دوربین دیجیتال جمع و جور در رنگ های مشکی، نقره ای، آبی، بنفش و قرمز عرضه می شود.

دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس S6400 1 دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس S6400 1 دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس S6400 1

جمع بندی
Coolpix S6400 در بسیاری از زمینه ها نظیر شروع به کار و فوکوس سرعت خوبی را از خود به نمایش می گذارد. لنز بکار رفته نیز کیفیت خوبی دارد که خطاهای رایج را در تصاویر ثبت نمی کند. تنها چیزی که نا امید کننده بنظر می رسد عملکرد ضعیف در بخش نویز تصاویر است.

چیزی که عجیب است ایجاد نویز با کمی بالا رفتن ایزو می باشد در حالی که پردازشگر و سنسور استفاده شده در این دوربین در رده بالایی محسوب می شود. نرم افزار کاهش نویز حتی در ایزوی پایین 125 نیز دست به کار می شود. البته باید بگوییم که برای استفاده روزانه مشکلی نخواهید داشت.

به غیر از مشکلات جزیی در پوشش پورت HDMI و درب باطری، Coolpix S6400 دوربین خوش ساختی محسوب می شود. صفحه نمایش لمسی این دوربین نیز همانند اسمارت فون های امروزی لذت بخش نیست اما اگر تا کنون از گوشی های رده بالا استفاده نکرده باشید مشکلی با آن نخواهید داشت.

دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس S6400 1 دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس S6400 1 دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس S6400 1

برای این قیمت بنظر می رسد امکانات خوبی به کاربر ارائه می شود و علاوه بر آن لنز با کیفیت، طراحی خوب با ظاهر براق و صفحه نمایش لمسی در قسمت پشتی نقاط قوت این دوربین جمع و جور را تشکیل می دهند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان