امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

واکنش رحیمی به اظهارات عابدینی

#1
Heart 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تا من مدیرعامل باشگاه هستم اجازه دخالت در تصمیمات سرمربی را به هیچ کسی نمی‌دهم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تا من مدیرعامل باشگاه هستم اجازه دخالت در تصمیمات سرمربی را به هیچ کسی نمی‌دهم.

علیرضا رحیمی درباره اظهارات برخی اعضا و مخصوصاً‌ عابدینی که اعلام کرده رحیمی در پرسپولیس کاره‌ای نیست، اظهار داشت: من نمی‌خواهم خدای ناکرده با حرف‌هایم مقابل کسی قرار بگیرم و یا به آنها بی‌احترامی کنم اما آقای عابدینی و دوستان عزیز من کمیته فنی یک بازیکن را انتخاب نمی‌کند و همه این مسائل دست سرمربی تیم است. آیا من رحیمی به عنوان مدیرعامل می‌توانم یک بازیکن را انتخاب کنم و در تماسی تلفنی به دایی بگویم با ایشان قرارداد ببندیم. تا موقعی که من در این باشگاه هستم هیچکس حق دخالت در تصمیمات سرمربی در چارچوب سبز و درباره تیمش را ندارد و این حرف اول و آخر من است.

وی افزود: من درباره شخص خاصی حرف نمی‌زنم و اصلاً بحث من هم علی دایی نیست. هر سرمربی که می‌خواهد باشد طرز فکر من این است که سرمربی باید بازیکن خودش را انتخاب کند و نه من. ۳۰ سال در این ورزش بوده‌ام و فرد جدیدی نیستم پس به خاطر همین از دوستان خواهش می‌کنم که مراعات کنند و هر مسئله‌ای را در رسانه‌ها به زبان نیاورند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اظهارات سیاسی که گفته رحیمی از هیأت مدیره کنار گذاشته شده، گفت:‌ما برای باشگاه‌ طبق سیاست‌هایش سخنگو انتخاب کرده‌ایم تا همه چیز در یک کانال رو به جلو برود اما من نمی‌دانم به جای صحبت کردن سخنگوی ما چرا آقای سیاسی در مورد همه چیز اظهارنظر می‌کند و آیا ایشان از شرح وظایف خودش با خبر است یا خیر؟

وی افزود: تصمیمات هیأت‌مدیره و مسائل باشگاه را قرار شده سخنگو اعلام کند این نمی‌شود که هم من و سیاسی و سخنگو همه بخواهیم مصاحبه کنیم. من حتی چند بار علی‌رغم اینکه دیدم خبرنگاران در گرما به دنبال مصاحبه با من هستند اما شرمنده آنها شدم تا خدای ناکرده باشگاه از آرامش خارج نشود. از سیاسی هم خواهش می‌کنم در وظایفی که دارد دقت کند و همه چیز را نباید در رسانه‌ها مطرح کند.

رحیمی ادامه داد:‌تصمیم‌گیرنده در مورد خارج شدن من از لیست هیأت مدیره وزارت ورزش است که از سوی سخنگوی باشگاه طبق توافقات در صورت نیاز مطرح خواهد شد و نیازی نیست هر روز من و برخی دوستان به خاطر یک مسائل کوچک مصاحبه کنیم چون ما نیاز به باشگاه داریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باز هم با حمایت از سرمربی قرمزپوشان تأکید کرد: بنده باز هم همینجا در مورد برخی اظهارات این را اعلام می‌کنم و دوست دارم همه دقت کنند، دایی سرمربی تیم پرسپولیس است و تصمیمات را درباره تیمش می‌گیرد و همه باید شرایط را در خدمت سرمربی پرسپولیس و آرامش او در چارچوب سبز به خدمت بگیریم. این موضوع باید توسط من، هوادار، وزارت ورزش اتفاق بیفتد تا سرمربی تیم در چارچوب سبز بهترین تصمیم‌هایش را بگیرد من این را قبول ندارم که بخواهیم کمیته‌ای را تشکیل بدهیم که نظراتی را به سرمربی اعلام کند.

رحیمی در پایان در پاسخ به سؤالی که واقعاً چرا در برخی اوقات خودتان مصاحبه نمی‌کنید، گفت: سؤال خوبی بود. به من می‌گویند چرا مصاحبه نمی‌کنی اما من جوابم این است مگر ما سخنگو نداریم؟ اگر من رئیس هیأت مدیره بخواهیم درباره همه چیز حرف بزنیم چه چیزی از پرسپولیس می‌ماند، ما تقسیم کار کردیم و من این را درست نمی‌بینم که هر کسی هر وقت در رسانه‌ها درباره همه چیز صبحت کند به همین دلیل از آقای سیاسی هم خواهش می‌کنم که در این رابطه طبق شرح وظایف‌ها همه چیز را رعایت کند تا به مشکل بر نخوریم و پرسپولیس با آرامش رو به جلو برود.
واکنش رحیمی به اظهارات عابدینی 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش فدراسیون به دعوت شدن کنعانی‌زادگان
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  واکنش برایتون و فاینورد به انتقال جهانبخش(عکس)
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  واکنش استقلال به شایعه ترانسفرشدن قایدی
  واکنش قوچان‌نژاد به قرار گرفتن نامش در لیست فروش
  اظهارات جالب شجاع خلیل زاده؛ همین مردم صد تومان می‌دهند تا خانه بخرم
  واکنش عجیب شجاع خلیل‌زاده نسبت به بوسیدن لوگو
  واکنش سردار آزمون به شکست در برابر روبین

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان