امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس تی 400

#1
Video 
نقد و بررسی دوربین عکاسی فوجی فیلم FinePix T400
دوربین فوجی فیلم FinePix T400 کامپکت دیجیتال از سری long zoom می‌‌باشد. این دوربین دارای توانایی زوم اوپتیکال 10 برابر , رزولوشون 16 مگاپیکسل , لنز 28 میلیمتری wide-angle , صفحه نمایش 3 اینچی LCD , فیلمبرداری با ابعاد 720p HD و قابلیت اشتراک‌گذاری آسان در شبکه های اجتماعی است. طراحی این دوربین بسیار زیبا و جذاب است. اما آیا این موضوع باعث شده که خصوصیات دیگر این دوربین به خطر بیفتند؟ در ادامه به بررسی دقیق تر این موضوع خواهیم پرداخت.

این دوربین در رنگ های بنفش , آبی , مشکی و صورتی در دسترس می‌باشد.


دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس تی 400 1 دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس تی 400 1 دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس تی 400 1
جمع بندی
وب سایت رسمی Fujifilm اعلام کرده است که باطری دوربین FinePix T400 با یک بار شارژ 160 عکس در حالت اتوماتیک می‌گیرید و این آمار شامل استفاده از منو و مشاهده عکس های قبلی نمی‌باشد. درحالی که ما پس از یک شب شارژ کامل حدود 100 عکس توانستیم با آن بگیریم.

استفاده از منو و مشاهده عکس های گرفته شده عمر باطری را کم می‌کند ولی به اندازه 40% کمی غیر منطقی است بنابراین این احتمال را می‌دهیم که باطری که ما برای تست استفاده کرده بودیم مشکل داشته است. این دوربین یک دوربین ساده نشانه و عکس است. هیچ تنظیم دستی وجود ندارد به جز تنظیمات ایزو (حساسیت حسگر دوربین نسبت به نور) و white-balance (طراز سفیدی) , حتی تنظیمات مربوط به نور که در منو دوربین های فوجی فیلم شناخته شده است هم در این مدل موجود نیست.
استفاده از دوربین و عکاسی با آن بسیار ساده است ولی کیفیت عکس ها آنگونه که باید نیست. شفافیت عکس هنگامی که ایزو کم باشد خوب است و نویز روی تصویر هم قابل مشاهده نیست ولی هرچقدر که ایزو را افزایش می‌دهیم میزان نویز هم بیشتر می‌شود و این اتفاق بسیار سریع رخ می‌دهد. رنگ های اصلی خوب هستند ولی درخشندگی و شفافیت ندارند. گستره دینامیکی یا عکس و العمل دوربین به نور کم و زیاد ضعیف است. نور زیاد منجر به سوختن و یا روشن شدن بیش از اندازه تصویر خواهد شد و در نور کم هم جزییات قابل مشاهده نیستند.

دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس تی 400 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[img=200.02x132.02]http://mandegar24.com/cache/fck_files/image/review_camera-photo_Fujifilm-FinePix-T400_05.jpg[/img] دوربین دیجیتال فوجی فیلم فاین‌ پیکس تی 400 1
این به این دلیل است اولویت دوربین داشتن طراحی زیبا بوده است. زبانه زوم دوربین به گونه ای است که تنظیم آن توسط انگشت شست و نه انگشت اشاره انجام می‌گیرد. محفظه پورت USB بدون درپوش است و باعث می‌شود تا گرد و خاک داخل آن برود.
این دوربین به نسبت قیمتش دوربین خوبی است. اگر خانواده ای هستید که به دنبال دوربینی برای تعطیلات است T400 انتخاب خوبی است. اگر به نمونه عکس های گرفته شده توسط این دوربین نگاه کردید و کیفیت تصاویر شما را راضی کرد پس این دوربین بی شک برای شما مناسب است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان