امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هشدار پلیس به زائرین بیت الله الحرام

#1
Heart 
جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به عملیات بزرگ حج، همراه داشتن هر گونه مواد مخدر یا قرص‌های دارای ممنوعیت توسط زائران را خط قرمز پلیس اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار معصوم بیگی در بازدید از میزان آمادگی پلیس فرودگاه امام(ره) برای اعزام حجاج به سرزمین نور با اشاره به عملیات گسترده حج تمتع که هر ساله در زمان فشرده با حجم کار خیلی زیاد و حساسیت بالا برگزار می شود، اظهار داشت: تمامی تمهیدات در حوزه پلیس برای هر چه بهتر انجام شدن عملیات حج اندیشیده شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید به نحو احسن، کرامت زائران را مدنظر قرار داده و با احترام، شأن و جایگاه آنها را حفظ نماییم، گفت: همچنین تکریم مشایعت کنندگان و مستقبلین نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول، درباره آمار کشفیات مواد مخدر از زائران ایرانی در کشور عربستان گفت: خوشبختانه طی سالهای اخیر، آمار کشف مواد مخدر از زائران ایرانی در کشور عربستان صفر بوده که این نشان از زحمات پلیس فرودگاه و تاثیر توجه زائران به هشدارها و آموزش های ماموران دارد که لازم است فرآیند آگاه‌سازی و توجه به حجاج با حساسیت کامل انجام شود.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا بر برگزاری امنیت کامل حجاج و سفر بی خطر آنها تاکید کرد و گفت: برای بازگشت حجاج نیز برنامه ها و تمهیدات کامل اندیشیده و جای هیچ نگرانی نیست و پلیس برای انجام این ماموریت در آمادگی کامل قرار دارد؛ با تلاش مضاعف پلیس خدمت به حجاج به نحو احسن انجام خواهد شد.

معصوم بیگی، همراه داشتن هر گونه مواد مخدر و نیز قرص های متادون و ترامادول و انواع قرص های کدئین دار از سوی زائران را خط قرمز پلیس اعلام کرد و افزود: پلیس فرودگاه با جدیت و قاطعیت با مسافرانی که مواد مخدر همراه دارند برخورد خواهد کرد؛ زیرا به همراه داشتن مواد مخدر به لغو سفر آنها منجر خواهد شد، از سوی دیگر مشکلات زیادی را برای زائران در عربستان ایجاد خواهد کرد و به شأن و جایگاه نظام جمهوری اسلامی لطمه وارد می کند.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا در پایان از مردم خواست حتی الامکان برای بدرقه و استقبال از حجاج کمتر به فرودگاهها بیایند تا ضمن جلوگیری از ترافیک، پلیس بتواند خدمات دهی و مأموریتش را به بهترین نحو انجام دهد.
هشدار پلیس به زائرین بیت الله الحرام 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Star نان گران نشد! هشدار برای گران فروشان!
  مرد گرگ نما در خیابان بدست پلیس دستگیر شد ( عکس )
  هشدار فرابورس درباره دستکاری قیمت سهام در شبکه‌های اجتماعی
  کوزوو، حزب‌الله لبنان را "گروه تروریستی" اعلام کرد
Heart توئیتر بار دیگر به مطلب ترامپ برچسب هشدار زد
Heart هشدار وزیر خارجه پاکستان نسبت به "ماجراجویی اشتباه" هند
Heart تظاهرات ماموران پلیس، دولت فرانسه را به واکنش واداشت
  ترامپ: به نیروی پلیس "قویتر" نیاز داریم
  استان کرمان به وضعیت هشدار رسید
  هشدار! مشکل عجیبی که گوشی های اندروید را از کار می اندازد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان