امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تکفیری‌ها آفت جهان اسلام شده‌اند

#1
Heart 
امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: فضای تکفیری ایجاد شده در برخی از کشورها امروز به عنوان مهم‌ترین پدیده آزاردهنده و آفتی برای جهان اسلام مطرح است.


به گزارش جهان به نقل از فارس، سید عبدالباسط قتالی بعد از ظهر امروز در حاشیه همایش وحدت و بیداری اسلامی که با حضور مقامات و علمای اهل سنت و تشیع هرمزگان برگزار شد، با اشاره به عواملی که منجر به اتحاد بیشتر می‌شود، اظهار داشت: انتظار می‌رود در فضای کنونی که در کشور رقم خورده است مسئولان و مدیران در سطح ملی و استانی بیش از پیش زمینه‌ساز وحدت در بین مسلمانان در استان شوند.


وی با بیان اینکه اهل تشیع و تسنن در هرمزگان سال‌هاست که در کنار هم به طور مصالحت‌آمیزی زندگی می‌کنند، یادآور شد: پیروی از دستورات و سیره پیامبر بهترین راهکار برای تقویت وحدت در بین مسلمانان است.


امام جمعه اهل سنت بندرعباس با بیان اینکه اسلام دین خشونت و جنگ نیست، اضافه کرد: صفات خداوند در دین اسلام بر پایه رافت و بخشش عنوان شده است.


قتالی با بیان اینکه جهان اسلام در این سال‌های و روزها همواره درگیر جنگ و خونریزی شده است، عنوان داشت: فضای تکفیری ایجاد شده در برخی از کشورهای منطقه به عنوان مهم‌ترین و آزاردهنده‌ترین مسئله اسلام مطرح است که همه باید برای ریشه کنی این معضل دست به دست هم دهند.


وی بیان داشت: پیامبر اسلام (ص) در مهربانی و عطوفت زبانزد خاص و عام بود به نحوی که در صد اسلام رفتار و حسن اخلاق پیامبر سبب شد ۱۰ هزار نفر مسلمان شوند.


امام جمعه اهل سنت بندرعباس تصریح کرد: متاسفانه امروز در برخی از کشورها، مسلمانان با متهم کردن یکدیگر ناخواسته و نادانسته چهره‌ای خشن از اسلام به نمایش می‌گذارند.


قتالی در پایان با بیان این موضوع که عطوفت و مهربانی پیامبر موجب مسلمان شدن ۱۰ هزار نفر در صدر اسلام شد، گفت: اما امروز مسلمانان با متهم کردن یکدیگر سعی در خشن جلوه دادن اسلام دارند.
تکفیری‌ها آفت جهان اسلام شده‌اند 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  زندگی جهان زیر سایه کروناویروس
  کروناویروس جهش‌یافته حاکم جهان شده است
  ترسناک ترین سلفی جهان !
  پخش زنده بیانات رهبر انقلاب با امت جهان اسلام به مناسبت روز قدس
  زیباترین امضای جهان در گینس ثبت شد (عکس)
  پیرترین پزشک جراح جهان + عکس
  پیرترین داماد جهان
  هواپیماهای زمین‌گیر شده جهان به کجا رفته‌اند؟
  "نفت بی‌ارزش" و روزهای سخت ایران و جهان
  سرنوشت عجیب زشت ترین زن جهان (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان