امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مفیدترین روغن‌ها برای پرپشت شدن موها

#1
مفیدترین روغن‌ها برای پرپشت شدن موها



مفیدترین روغن‌ها برای پرپشت شدن موهاسلامت نیوز : امروزه محصولات متنوع و بسیاری در بازار موجود هستند كه اكثر تولیدكنندگان آنها ادعا می‌كنند، استفاده از این محصولات در مدت‌ كوتاهی موجب پرپشت شدن موی سر می‌شود.بخشی عمده‌ای از این محصولات، روغن‌های مو هستند. تنوع این محصولات در اكثر موارد باعث می‌شود كه مصرف‌‌كنندگان در انتخاب گزینه مناسب و موثر به اشتباه بیفتند.به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ شما هم اگر به دنبال چاره‌ای مناسب و بی‌ضرر برای افزایش رشد موهایتان هستید، می‌توانید با مطالعه این مقاله به اطلاعات مفیدی درباره بهترین و مفیدترین روغن‌های طبیعی برای رشد مو دست پیدا كنید.متخصصان پوست و مو در این مقاله تاكید كردند:- روغن خالص دانه انگور، تركیبی فوق‌العاده موثر برای فعال‌سازی مجدد رشد پیاز مو است كه با ماساژ دادن آن روی پوست سر می‌توانید به تاثیر سودمند این روغن پی ببرید.- روغن كرچك نیز با تقویت گردش خون در پوست سر، مواد مغذی را به پیاز موها می‌رساند و در تقویت رشد موها موثر است.- روغن جوجوبا كه در عطاری‌ها موجود است نیز ماده‌ای موثر برای فقط رطوبت موها و مراقبت از آنها در برابر آسیب‌های خارجی است.- به علاوه ماساژ روغن نارگیل هفته‌ای یك بار روی پوست سر هم ریزش مو را كنترل می‌كند و هم در رشد موهای جدید نقش مطلوبی دارد.- یكی دیگر از موارد بسیار مفید برای رشد موها، روغن رزماری است كه موجب تقویت خون‌رسانی به پیاز مو می‌شود و در عین حال خواص ضد سرطانی فوق‌العاده‌ای دارد.- روغن زیتون نیز بهترین گزینه شناخته شده برای رشد موها است چون ریشه‌های مو را به خوبی تغذیه می‌‌كند و برای تقویت رشد تارهای مو موثر است.بیشتر: .::سلامت نیوز :سرویس خبری: آموزش:مفیدترین روغن‌ها برای پرپشت شدن موها::.

امروزه محصولات متنوع و بسیاری در بازار موجود هستند كه اكثر تولیدكنندگان آنها ادعا می‌كنند، استفاده از این محصولات در مدت‌ كوتاهی موجب پرپشت شدن موی سر می‌شود.
بخشی عمده‌ای از این محصولات، روغن‌های مو هستند. تنوع این محصولات در اكثر موارد باعث می‌شود كه مصرف‌‌كنندگان در انتخاب گزینه مناسب و موثر به اشتباه بیفتند. شما هم اگر به دنبال چاره‌ای مناسب و بی‌ضرر برای افزایش رشد موهایتان هستید، می‌توانید با مطالعه این مقاله به اطلاعات مفیدی درباره بهترین و مفیدترین روغن‌های طبیعی برای رشد مو دست پیدا كنید.
متخصصان پوست و مو در این مقاله تاكید كردند:
- روغن خالص دانه انگور، تركیبی فوق‌العاده موثر برای فعال‌سازی مجدد رشد پیاز مو است كه با ماساژ دادن آن روی پوست سر می‌توانید به تاثیر سودمند این روغن پی ببرید.
- روغن كرچك نیز با تقویت گردش خون در پوست سر، مواد مغذی را به پیاز موها می‌رساند و در تقویت رشد موها موثر است.
- روغن جوجوبا كه در عطاری‌ها موجود است نیز ماده‌ای موثر برای فقط رطوبت موها و مراقبت از آنها در برابر آسیب‌های خارجی است.
- به علاوه ماساژ روغن نارگیل هفته‌ای یك بار روی پوست سر هم ریزش مو را كنترل می‌كند و هم در رشد موهای جدید نقش مطلوبی دارد.
- یكی دیگر از موارد بسیار مفید برای رشد موها، روغن رزماری است كه موجب تقویت خون‌رسانی به پیاز مو می‌شود و در عین حال خواص ضد سرطانی فوق‌العاده‌ای دارد.
- روغن زیتون نیز بهترین گزینه شناخته شده برای رشد موها است چون ریشه‌های مو را به خوبی تغذیه می‌‌كند و برای تقویت رشد تارهای مو موثر است.
به نقل از ایسنا
یک مثال کامپیوتری هست که می گوید :
حال ما اینقدرهاهم خوب نیست فتوشاپهConfusediv:یه سپاسیم بده محض رضای خدا
مفیدترین روغن‌ها برای پرپشت شدن موها 1
پاسخ
 سپاس شده توسط sasan1
آگهی
#2
ههمشون خوبه
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  روغن آرگان و خواص بی نظیر آن
  علت سفید شدن موها با افزایش سن چیست؟
  دانستنی خواص روغن گل یاس
  & موها را با این روش ،به طور طبیعی صاف و لخت کنید!
  میوه های پاییزی برای برای مبارزه با بیماریها و بهبود خلق و خو موثرند
  راه های طبیعی داشتن ابروهای پرپشت و پهن
  با مشاهده این نشانه‌ها روغن را دور بریزید
  سم زدایی روغن زیتون ۱۵ برابر بیشتر از چای سبز
  دلیل تغییر ناگهانی رنگ موها!!
  روغن موتور

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان