امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کاسیاس از همسرم برای ضربه زدن به من استفاده کردن

#1
ایکر کاسیاس، کاپیتان رئال مادرید در مصاحبه ای مفصل با تلویزیون اسپانیا به همه حرف و حدیث ها در سال های اخیر پیرامون خودش پاسخ داد.
به گزارش وبسایت نود، کاسیاس در مورد شرایط فعلی خود صحبت کرد و گفت:" یک دوران بد را پشت سر گذاشتم. مصدومیتی که داشتم زندگی من را عوض کرد اما همیشه از روزهای بد می توان نتایج مثبتی گرفت.”

دلیل اصلی شکراب شدن رابطه مورینیو و کاسیاس تماس کاپیتان رئال با ژآوی هرناندز در سال ۲۰۱۱ بود، زمانی که پس از جنجال های بازی سوپرجام اسپانیا و درگیری شدید بازیکنان رئال و بارسا، کاسیاس برای آرام کردن جو با ژاوی تماس گرفت. کاسیاس می گوید که هرگز هدفش از آن تماس عذرخواهی نبوده است:”حرفهایی در مورد یک ماجرا زده شد که صحت نداشت. با ژاوی و پویول تماس گرفتم تا جنگ دو طرفه را فراموش کنیم. آن درگیری ها تاسف بار بود اما در آن زمان هر کسی باید از منافع خودش دفاع می کرد.در بازی رئال – بارسا درگیری بالا رفت اما همه چیز تحت کنترل بود. گل سوم را خوردیم تا نتیجه ۳-۲ شود. استرس بالا رفته بود. آنها به لگدهای ما اعتراض داشتند و ما به داوری به سود آنها. ایکر کاسیاس از ژاوی عذرخواهی نکرد. من تماس گرفتم تا بگویم که  این قضیه سرانجام خوشی ندارد. برخی می گویند که این کار به معنای تسلیم شدن بوده است اما این طور نبود. استرس بالا بود و در تیم ملی از آن اتفاقات ابراز تاسف کردیم اما آن سال در کوپا به بارسا باختیم، در لالیگا پیروز شدیم و در مجموع روزهای خوشی داشتیم. در مورد این که نظر مورینیو در مورد آن تماس چه بوده است از خودش بپرسید. به من چیزی نگفت. این مربوط به گذشته است.  فقط می توانم بگویم که دروغ است که از ژاوی عذرخواهی کردم. نمی دانم مورینیو چه نظری دارد.”

وی در این باره که مخالفانش او را جاسوس می خوانند اظهار داشت:"در اسپانیا می گویند که مردم هزاران نکته مثبت دارند اما ویژگی های منفی هم دارند. یکی ازاین ویژگی های منفی حسادت است. چند ماه پیش همه چیز وحشتناک بود و من مقصر همه چیز بودم ، تبدیل به اولین مشکل دنیا شده بودم ، همه می خواستند از زندگی ساقطم کنند چرا که از نظر آنها تبدیل به یک طاعون و بلا  شده بودم. اما به خوبی از پس این شرایط بر آمدم. وقتی به خیابان ها رفتم از مردم و مادریدیسموها چیزی جز محبت دیدم . حتی آنهایی که رئالی نبودند هم به من لطف داشتند. لقب "جاسوس" به من شاید نظر مربی باشد، شاید باشگاه و شاید هم هواداران. اما به هر حال من ۱۷ سال در این باشگاه بودم و در این سالها خبرنگاران زیادی را دیده ام اما معنیش این نیست که من با بقیه برای این خبرنگاران فرق کنم."

کاسیاس در مورد اختلافاتش با مورینیو اظهار داشت:" در آن زمان شدت گرفت. در طول سال اول مورینیو همه چیز خیلی خوب بود. می خواستیم فاصله مان را با بارسا کم کنیم. فصل اول خیلی خوب بود، فصل آخر نه زیاد. هر کسی می تواند حرفی بزند اما این یک ربطه عادی بود. به مربیانی که داشته ام همیشه احترم گذاشتم اما برخی اتفاقاتی رخ می دهد که صحبت از آنها خوشایند نیست. همیشه باید به مربی احترام گذاشت."

ایکر می گوید که نمی تواند کسی را مقصر شرایط خودش بداند :” وقتی شرایطی خوشایند نیست، همیشه شروع به جستجو برای کشف مقصر می کنیم. پس از نیمکت نشینی در مالاگا در دسامبر ۲۰۱۲، تیم در لالیگا شرایط خوبی نداشت اما در کوپا و چمپیونزلیگ اوضاع بهتر شد. در آن زمان همه نگاه ها روی من بود. بعد از آن پنج، شش بازی پیروز شدیم و در نهایت من مصدوم شدم. در آن زمان همه بازیها را می بردیم و گل نمی خوردیم. فشارها از روی من برداشته شده بود.پس از آن دو ماه از تیم دور بودم. بعد از آن اختلافاتی وجود داشت که نمی توان گفت که از جانب چه کسی بود.وقتی دو ماه از میادین دور بودم تفریبا در همه بازیها از کاسیاس صحبت می شد. جو خوبی نبود."

دروازه بان رئال در مورد این که می گفتند همسرش که خبرنگار است قصد حمایت از او را در رسانه ها داشته توضیح می دهد:" ربطی نداشت. در آن زمان همه می خواستند که به شکلی به من حمله کنند. آنها همسرم را برای حمله به من انتخاب کردند. از همسرم سوالی پرسیدند و او  بر حس شغلش که خبرنگار است پاسخ هایی داد. در آن سه ، چهار روز در مورد یک شرایط صحبت کرد و حرف همکاران خبرنگارش را بازتاب داد. حرفهایی که در آن باره زده شد برایم عجیب بود. پس از آن حرفها بر علیه او تکرار شد و مشکل از همان جا شروع شد چرا که برخی طوری القا کردند که گویی من از همسرم استفاده می کنم تا اخبار رختکن را به بیرون درز بدهم.”

کاسیاس در مورد رابطه اش با آربلوا نیز صحبت کرد :” در مورد مسائل تیمی با هم اختلاف نظرهایی داریم اما رابطه کنونی ما درون زمین مثل کل رابطه این هفت سال مودبانه و صمبمی است. البته تائید می کنم خارج از زمین رابطه ما به اندازه سالهای قبل صمیمی نیست.”

کاسیاس در مورد هو شدنش توسط برخی هواداران رئال اظهار داشت:”دردناک است. از ۹ سالگی به این جا آمدم و اتفاقات متفاوتی را تجربه کردم. هوداران سرور هستند اما باز هم دردناک است. البته پس از پانزده سال حضور در این باشگاه باید برخی چیزها را پذیرفت.”

دروازه بان رئال در مورد تغییر شخصیتی خود در دو سال اخیر توضیح می دهد:”در این دو سال اتفاقات متفاوتی برای من رخ داد. نمی دانم جادو شده بودم یا طلسمی رخ داده بود. اما به هر حال من کمتر بازی کردم. به خوبی آن روزها را به یاد دارم و بیشترین اثر منفی بر روی خودم گذاشته شده بود. در این مدت همه تلاشم را کردم تا درونم تحت تاثیر قرار نگیرد.”

کاسیاس در مورد علت سکوت خود در مورد اتهامات مورینیو به خودش گفت:”می توانستم که صحبت کنم و پاسخ بدهم اما ترجیح دادم سکوت اختیار کنم. بسیاری به خاطر سکوتم از من انتقاد کردند و فکر می کنم که در این لحظه حرف و حدیث ها بیشتر شد. مسلما رابطه خوبی با هم نداشتیم اما سکوت را انتخاب کردم. قرار نیست که کسی را متهم کنم یا به کسی حمله کنم. پس از آن همه وقت طبیعی است که حالا بخواهم صحبت کنم.”

کاسیاس در پاسخ به این پرسش که " آیا از واکنش پرز به رابطه ات با مورینیو متعجب شدی؟” می گوید:"مرا در قرنطینه گذاشته بودند. نمی گذاشتند خود را بخشی از تیم بدانم اما    چند بار خواستم تا با تیم سفر کنم چرا که بخشی از تیم بودم . کنفرانس های مطبوعاتی من در آن زمان هم ناگهانی بود … یادم است آقای آیتور کارانکا در آن زمان گفت که آماده رقابت نیستم. واقعا مرا در قرنطینه گذاشته بودند.”

آدان دروازه بانی بود که مدتی مورینیو از او به جای کاسیاس در ترکیب استفاده کرد. کاپیتان در مورد در مورد آدان می گوید:”زندگی ورزشی خود را دوباره از نو ساخت. در یک بتیس بی نظیر بازی می کند. بازیکن مهمی در آن باشگاه است.”

یکی دیگر از ریشه های اختلافات کاسیاس با مورینیو مربوط جلسه سه نفره خودش با راموس و پرز بود. برخی می گفتند که در این جلسه کاسیاس و راموس به مدیر رئال اولتیماتوم داده اند تا مورینیو را تا پایان فصل برکنار کند، در غیر این صورت از باشگاه جدا می شوند. کاسیاس می گوید:”با مدیر در مورد مسائل رختکن صحبت کردیم. هیچ صحبتی از مورینیو نشد. از نظر من مورینیو یکی از بهترین مربیانی بود که داشته ام. بعد از آن جلسه طوری القا کردند که گویی داریم برای برکناری مربی به باشگاه فشار می آوریم.”
کاسیاس در این باره که آیا در زمان این حاشیه ها به جدایی از رئال فکر کرده است یا خیر توضیح می دهد:”بله ، به رفتکن فکر کردم. نمی خواستم کسی را ناراحت کنم و جو بدی ایجاد کنم چرا که همیشه برایم برد رئال از هر چیزی مهمتر است. اما بعد از آن با خود فکر کردم:” باید بمانم و بجنم.” در این دو سال جنگیدم و نیرو نگرفتم. هیچ پیشنهاد جدی نداشتم. همه چیز در ذهن من بود و هیچ اقدامی برای رفتن نکردم. همیشه دوست داشتم فوتبالم را در رئال تمام کنم. بدم نمی آید تجربه ای در خارج از اسپانیا داشته باشم تا چیزهایی بیشتر از رئال که همیشه برای من بی جایگزین بوده است را ببینم."
کاپیتان رئال در مورد انگیزه هایش برای حضور در یورو ۲۰۱۶ فرانسه می گوید:” حضور در این بازیها رویای من است. چرا که جام جهانی خیلی دردناک بود. اتفاقات برزیل را اصلا دوست نداشتم. دوست دارم در فرانسه ۲۰۱۶ باشم البته قبل از آن باید سال ۲۰۱۵ را پشت سر گذاشت.”

کاسیاس در مورد رابطه خود با همسرش، سارا کاربونرو توضیح می دهد :"برخی فکر می کنند که ما بازیکنان در یک دنیای همیشه خوشحال زندگی می کنیم اما حقیقت این است که همیشه باید مراقب خبرنگارانی باشیم که ما را دنبال می کنند. از آنها همیشه خواسته ایم که کاری به زندگی خصوصی ما نداشته باشند.
دروازه بان رئال در مورد اختلاف نظر با والدینش توضیح می دهد:" تولد پسرم حائز در زمینه روابطه با والدین خیلی مهم بود. پدر و مادرم می آیند تا به او سر بزنند. همیشه اختلافاتی بین فرزندان با والدین وجود دارد که با بچه هایشان مثل نوزادها برخورد می کنند.”

کاسیاس از همسرم برای ضربه زدن به من استفاده کردن 1
کاسیاس از همسرم برای ضربه زدن به من استفاده کردن 1
پاسخ
 سپاس شده توسط خخخخ ، Nazanin♥Xavi ، f-ghaemi
آگهی
#2
هعییییییDodgy

مرسی ولی همشو نخوندمTongue
کاسیاس از همسرم برای ضربه زدن به من استفاده کردن 1
پاسخ
#3
آخـــــــــیcryingcryingcrying
بمیـــرم!
کاسیاس از همسرم برای ضربه زدن به من استفاده کردن 1
پاسخ
 سپاس شده توسط N@ughty♥g!rl
#4
(07-10-2014، 15:21)Nazanin♥Xavi نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
آخـــــــــیcryingcryingcrying
بمیـــرم!
اره

کاسیاس از همسرم برای ضربه زدن به من استفاده کردن 1
کاسیاس از همسرم برای ضربه زدن به من استفاده کردن 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لقب جالب کاسیاس به زیدان پس از صعود (عکس)
  قسم می خورم مسی در تمرینات ضربه آزاد کار نمی کرد
  بازگشت ایکر کاسیاس در شب قهرمانی پورتو (عکس)
  رییس موقت IWF: در حال آماده کردن برنامه کامل مسابقات وزنه‌برداری هستیم
  دیبالا: بازی کردن در بارسلونا زیبا خواهد بود
  رئیس بایرن: به هیچ وجه دنبال بدنام کردن نویر نیستیم
  خاطره ترسناک و تلخی که برای کاسیاس زنده شد
  کارت زرد برای تف کردن در زمین فوتبال!
  تلاش قدرت‌های فوتسال برای متقاعد کردن فیفا در مورد جام جهانی ۲۰۲۰
  وراتی: برای ساکت کردن هواداران مارسی نیاز به این قهرمانی داریم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان