امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نسخه طب‌سنتی برای پیشگیری‌از بیماری‌ +محصولی گیاهی برا چربی سوزی

#1
Heart 
متخصص طب سنتی، سبک زندگی مناسب برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها را اعلام کرد و گفت: حالات روانی مانند خشم، هیجان، نگرانی، ترس و افسردگی بر مزاج افراد تأثیر می‌گذارد و افزایش هر یک از آنها، باعث بروز بیماری‌های جسمی می‌شود.
به گزارش جهان؛‌ غلامرضا کردافشاری در گفت‌وگو با فارس گفت: آب و هوای محل زندگی، غذاهایی که مصرف می‌شود، میزان خواب و بیداری و تحرکت ،میزان خواب و استراحت کردن و حالات روحی از نکات مهم در سبک زندگی است که رعایت آنها افراد را در پیشگیری از بیماری کمک می کند.

وی ادامه داد: آب‌وهوای سالم و تنفس در هوای پاک باعث طول عمر بیشتر می شود همچنین زمانی که افراد برای خواب و استراحت اختصاص می دهند نیز برای تنظیم هورمون های بدن مهم است مثلا خواب خوب از ساعت ۹ شب تا حداقل ۲ صبح است.

این متخصص طب سنتی گفت: در مقابل استراحت،ورزش مناسب و کافی نیز اهمیت دارد.ورزش باید در حدی نباشد که فرد دچار خستگی شدید شود یا احساس ضعف کند.

کردافشاری ادامه داد: حالات روانی مانند خشم، هیجان،نگرانی،ترس و افسردگی بر مزاج افراد تأثیر می گذارد و زندگی افراد را تحت الشعاع خود قرار می دهد بنابراین باید مراقب حالات روحی بود چراکه افزایش هریک از این حالات باعث بروز بیماری های جسمی می شود.

وی افزود: همچنین برای عمل دفع و رفع مزاج و پاکسازی بدن نیز بهتر است مصرف آلو و آبغوره را در رژیم غذایی خود قرار دهند و در موارد شدید تحت نظر پزشک به رفع آن اقدام شود آنچه مردم باید بدانند این است که دفع مناسب یعنی حداقل یک تا ۲ بار در طول روز به طور کامل است.

محصولی گیاهی برا چربی سوزی

یک مشاور تغذیه به افراد دارنده‌ی چربی توصیه کرد از سرکه و آب‌لیمو برای کاهش کلسترول خون و چربی استفاده کنند.
به گزارش جهان؛‌ گلزار مولایی در گفت‌وگو با ایسنا، سرکه را یکی از فرآوردهای طبیعی دانست که مصرف خوراکی بیشتری دارد و اظهارکرد: سرکه بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشی‌جات دارد.

مشاور تغذیه بیمارستان آیت‌اله طالقانی با بیان اینکه سرکه سرشار از ویتامین C با مزه‌ی ترش است بیان‌کرد: مصرف سرکه در انواع ترشی‌ و سالادها باعث خوشمزگی، طعم‌دهندگی، تحریک اشتها می‌شود همچنین ترشح شیره گوارشی به واسطه‌ی مصرف سرکه فرایند هضم غذا را راحت‌تر می‌کند.

وی ادامه‌داد: سرکه سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است از این جهت وقتی این ماده به ترشیجات یا سالادها اضافه می‌شود طعم سرکه سبب جذب مواد ویتامینی و پروتئینی موجود در سالاد مثل کاهو، هویج، خیار وگوجه‌فرنگی خواهد شد.

مولایی خاطر نشان کرد: سرکه و حتی آب‌لیمو به دلیل ترشی مزه و ویتامین C موجود در آن حاوی اسید اسکوربیک است که افراد که چربی دارند توصیه می‌شود از سرکه سفید برای کاهش کلسترول خون و چربی استفاده کنند چرا که سرکه خون رقیق کرده و تجزیه‌کننده‌ی چربی و عامل دفع سموم بدن است.

این مشاور با بیان اینکه مصرف سرکه تاثیری خوبی در سوخت و ساز بدن دارد، خاطرنشان کرد: سرکه توانایی از بین‌بردن باکتری‌های مضر دستگاه گوارش را دارد به همین دلیل افرادی که با مشکل یبوست، اسهال، دل درد و نفخ روبرو هستند توصیه می‌شود از این ماده استفاده کنند.

وی گفت: افرادی که مبتلا به ضعف اعصاب، درد مفاصل و زخم معده هستند از مصرف این مایع به دلیل اسیدی بودن پرهیز کنند.
نسخه طب‌سنتی برای پیشگیری‌از بیماری‌ +محصولی گیاهی برا چربی سوزی 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  راههای پیشگیری از ابتلا به هموروئید
  علائم بیماری پارکینسون در سالمندان
  با طب سنتی درد مفاصل را به زانو درآورید
  علت بیماری شقاق در زنان چیست + علائم و درمان شقاق بارداری
  فیستول چیست؛ علائم، علت، عوارض و تشخیص بیماری فیستول مقعد
  7 درمان خانگی کیست مویی با استفاده از داروهای گیاهی موثر
  سختی کوچک کردن شکم و آب کردن چربی
  فلسفه ی طب سوزنی و درمان بیماری ها با آن
  درمان خانگی کک و مک ؛ از بین بردن کک و مک با کمک طب سنتی و خانگی
  شقاق یا ترک سینه؛ از درمان های خانگی و گیاهی تا درمان های پزشکی و دارویی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان