امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

«امر به فیسبوک» معاون «نهی از فیسبوک» وزیر!

#1
Heart 
اگرچه اقرار دیرهنگام یکی از وزرای دولت اعتدال به اثرات سوء و ابتذال‌پراکن این قبیل شبکه‌های اجتماعی،‌ شایسته تقدیر است اما گویا معاونین زیردست فرجی‌دانا در وزارت علوم، نظری مخالف با مافوق‌شان دارند!
به گزارش جهان، کیهان نوشت:
«استراحت کامل را شروع کرده ام و لذا کمتر فرصت خواهم کرد گزارش بنویسم» ... «تقاضا می کنم از ناسزا گفتن پرهیز فرمایید و لعنت و نفرین هم نکنید» ... «مذاکرات ژنو مفید و سازنده بود. توافق هم کردیم که بحث ها محرمانه بماند» ... «تازه به خانه رسیده ام» ... «ببخشید که باید سریع رفع زحمت کنم» و ...

جملات فوق تنها نشانگر بخشی از دغدغه های ظاهراً والا و ارزشمند وزیر امورخارجه دولت تدبیر است که در صفحه شخصی فیسبوک ایشان انتشار می یابد!

شاید ایران تنها کشوری در جهان باشد که دولتمردانش علی‌رغم غیرقانونی بودن عضویت در شبکه‌های اجتماعی بیگانه، باز بر استفاده از این سرویس‌های جاسوسی مجازی اصرار داشته و بر خطای خویش پای‌فشاری می کنند!

در شرایط فعلی که وزیر ارشاد کلیدداران از حتمی بودن رفع فیلتر فیسبوک سخن می گوید و الباقی اعتدالیون نیز برای عضویت در این شبکه اجتماعی به صف شده اند، اما اوضاع به‌کلی در وزارت علوم فرجی‌دانا متفاوت است!

طی هفته گذشته، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در گردهمایی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های سراسر کشور، در عین برشماری مضرات متعدد و معایب پرشمار استفاده نسل جوان و دانشجویی از شبکه‌های اجتماعی بیگانه، می افزاید: «باید به گونه‌ای فعالیت شود که تعاملات انسانی رودررو، فراگیر شده و ارتباطات مجازی در حاشیه قرار گیرد. دانشگاه‌ها باید نسبت به جامعه پاک‌ترین و سالم‌ترین محیط را داشته باشند و کوچک‌ترین ابتذالی در آن نباشد زیرا محیط دانشگاه مقدس است و ارزش‌های علم و دانش با ابتذال سنخیت ندارد.»

اگرچه اقرار دیرهنگام یکی از وزرای دولت اعتدال به اثرات سوء و ابتذال‌پراکن این قبیل شبکه‌های اجتماعی،‌ شایسته تقدیر است اما گویا معاونین زیردست فرجی‌دانا در وزارت علوم، نظری مخالف با مافوق‌شان دارند!

جالب آنکه یک روز پیش از اذعان تصریحی فرجی‌دانا بر کارکردهای منفی شبکه های اجتماعی، سیدضیاء هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، در همان جمع مذکور اظهار داشته است: «طبق تحقیقات 60 درصد دانشجویان ما از ابزارهای ارتباطی همچون "وی‌چت" و "وایبر" استفاده می‌کنند و ما باید آنها را مخاطب خود قرار دهیم و نباید با درگیر شدن در دعواهای خود این 60 درصد را فراموش کنیم. دانشگاه باید خود فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی همچون "فیسبوک" را به رسمیت بشناسد، چراکه این ابزارها فرصت‌ها و راهکارهای خوبی را برای رساندن صدای ما به جهان فراهم کردند.»!!!

با ‌وجود این جای دارد که مسئولین وزارت علوم دولت تدبیر و امید، تکلیف دانشجویان مردد را مشخص نمایند که بالأخره ایشان می‌بایست با ندای «امر به فیسبوک معاون» همصدا شوند یا خود را با «نهی از فیسبوک وزیر» هماهنگ کنند؟!
کد مطلب: 350180
«امر به فیسبوک» معاون «نهی از فیسبوک» وزیر! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط عشق سلنا گومز
آگهی
#2
تشکرBig Grin
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
«امر به فیسبوک» معاون «نهی از فیسبوک» وزیر! 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تعیین نوبت دریافت واکسن کرونا دربریتانیا: ملکه در اولویت دوم و نخست وزیر در اولویت نه
Heart نخست‌وزیر بلغارستان به دلیل ماسک نزدن جریمه شد
Heart سفر غیر منتظره وزیر خارجه ایتالیا به لیبی
Heart هشدار وزیر خارجه پاکستان نسبت به "ماجراجویی اشتباه" هند
Heart مخالفت وزیر خارجه رژیم صهیونستی با طرح نتانیاهو برای الحاق دره اردن
Heart وزیر امور خارجه آمریکا به دیدار مقام‌های چینی می‌رود
  دستور روحانی به وزیر بهداشت
  توضیح وزیر درباره بازگشایی مدارس از۱۵شهریور
  گزارش وزیر بهداشت از دستورالعمل های بهداشتی در مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان
  نخست وزیر عراق هنوز معاونانش را انتخاب نکرده

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان