امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

كابوس ديدن به نفع شماست، باور كنيد! تعبير همه خوابهاي شما اينجاست

#1
...سقوط، پرواز، فرار اينها موضوعاتي هستند كه حتما خوابشان را ديدهايد اما ميدانيد هر كدام چه معني ميدهند، اگر به تعبير خواب اعتقاد نداريد هم اين مطالب را از دست ندهيد.


كابوس ديدن به نفع شماست، باور كنيد! تعبير همه خوابهاي شما اينجاست 1


كابوس ديدن به نفع شماست، باور كنيد! تعبير همه خوابهاي شما اينجاست 1


همه ما خواب ميبينيم

بهطور معمول هر انسان طي خواب شبانهاش 5 خواب ميبيند، اگر شما در هر شب بين 7 تا 8 ساعت بخوابيد، هر5 مرحله خواب را پشتسر ميگذرانيد، در هر يك از اين مراحل خواب هم، بين 20 تا 40 دقيقه خواب ميبينيد. در مورد اينكه چرا انسانها خواب ميبينند تئوريهاي بسياري ارائه شده است. اما من بهشخصه معتقدم كه خواب ديدن شيوه كنار آمدن ذهن انسان با تمام آنچه طي روز ديده، شنيده و تجربه كرده، است.


فراركردن يعني...

بيشترين موضوع خوابهاي انسانها «تحت تعقيببودن» و «فرار» است. اين خواب به معناي اين است كه شما ميخواهيد با برخي موضوعات روبهرو شويد اما كمبود اعتماد به نفس اين اجازه را به شما نميدهد.

براساس تجربيات من، دومين خواب شايع در ميان انسانها «افتادن دندان» است كه تعبير اصلي چنين خوابي اين است كه شما بهخودتان و تواناييهايتان ترديد داريد. سومين خواب شايع، «نيافتن يك دستشويي» است كه اين اگر ناشي از نياز فيزيكي شما به دستشويي رفتن نباشد ميتواند به معناي اين باشد كه شما بيشتر از آنكه به فكر خودتان و نيازهايتان باشيد به فكر ديگران و نيازهاي آنها هستيد.

يك خواب شايع ديگر هم خواب امتحان دادن است، كساني كه در مقطعي از زندگي خود در معرض قضاوت خود هستند و مدام در مورد خودشان فكر ميكنند اين خواب را زياد ميبينند.


خوابهايتان را بنويسيد

يادتان باشد، هر چقدر كه هوشيارانه و با تمركز بيشتر به خوابهايمان فكر كنيم و آنها را بهخاطر بياوريم، معناكردن و تعبير آنها راحتتر است. بهترين كار اين است كه وقتي چراغ اتاقتان را خاموش ميكنيد و در تختتان دراز ميكشيد بهخودتان بگوييد: «امشب بعضي از خوابهايم يادم ميماند.» زماني هم كه بيدار شديد، هر چقدر سريعتر به بدن خودتان حركت بدهيد زودتر از حالت خواب در ميآييد،. يادتان باشد كه تنها 5 دقيقه بعد از بيدارشدن از خواب، 50 درصد خوابهايتان را از ياد بردهايد و 10دقيقه بعد از بيدارشدن هم 100 درصد آنها را فراموش كردهايد. توصيه من اين است كه بعد از بيدارشدن، از تخت بلند شويد يك يا 2 غلت بزنيد و در حالت راحت دراز بكشيد و به خوابهايتان فكر كنيد. يك دقيقه به آنچه خواب ديدهايد فكر كرده و سعي كنيد آنها را به خاطر بسپاريد. اينگونه، اكثر خوابهايتان را به خاطر خواهيد داشت.

كابوس ديدن به نفع شماست، باور كنيد! تعبير همه خوابهاي شما اينجاست 1


پرواز يعني فرار از دغدغه

اگر در مورد پروازكردن بهصورت دائم خواب ميبينيد، اين فكر را داريد كه بايد خودتان را از شر آنچه اذيتتان ميكند رها كنيد و درواقع ميخواهيد خودتان را از شر يك دغدغه آزاردهنده دور كنيد. اگر خواب ميبينيد كه در حال سقوط كردن هستيد، يعني ناخودآگاه شما احساس ميكند، به آرامش و استراحت يا سختگيري نكردن نياز داريد. يك خواب شايع ديگر اين است كه پشت فرمان يك اتومبيل نشستهايد اما هيچ كنترلي روي آن نداريد يا اينكه يك قرار ملاقات مهم داريد اما هرچه ميكنيد به آن نميرسيد كه هر دوي اينها ميتواند به اين معنا باشد كه شما حس ميكنيد، نتوانستهايد كاري را كه بايد انجام دهيد يا در انجام وظيفه خود قصور كردهايد. اگر هم در خواب خودتان، اتاقي را در خانهتان ميبينيد كه تا به حال نديدهايد، يا دائما در خوابتان يك اتاق خالي از اثاثيه را ميبينيد، اين ميتواند به معناي آن باشد كه ناخودآگاه شما حس ميكند استعدادهاي شكوفا نشدهاي داريد.


بيخيال خوابگزارها شويد

فكر نكنيد براي تعبير خواب نياز به يك خوابگزار، يا روانپزشك حرفهاي، يا تعبيرگر خواب داريد، نه، مطمئن باشيد كه خودتان ميتوانيد خوابهايتان را تعبير كنيد. كافي است براي بهخاطر سپردن آنها تمرين كنيد و هر بار كه خوابي ميبينيد كليات آنها را يادداشت كنيد. تنها چند روز بعد از انجام اين كار ميتوانيد به الگوي خوابهاي خودتان پي ببريد. در واقع اكثر آنهايي كه نياز به تعبير خوابهاي خود را حس ميكنند با الگوهاي مشخصي خواب ميبينند و خود آنها با مقايسه خوابهايي كه بهصورت مرتب ميبينند ميتوانند به تعبير آنها برسند.


كابوس ببينيد، خوب است

كابوس شايد خيلي ترسناك باشد اما واقعا خيلي جدي نيست، تجربيات من نشانداده، كابوسها، رويايي هستند كه از لحاظ احساسي بسيار قوي هستند و مضمون آنها يا فرم آنها نشانگر مسائلي است كه فرد نتوانسته با آنها كنار بيايد. در واقع وقتي خودآگاه شما عمدا يا سهوا، مسئلهاي را كنار ميگذارد، ناخودآگاه با ساختن يك روياي ترسناك و يك كابوس سعي ميكند تا شما را متوجه آن موضوع مهم بكند. تجربيات من نشان داده، اتفاقا كابوسها بسيار مفيد و سالم هستند.
پاسخ
 سپاس شده توسط ☆♡yekta hidden♡☆ ، نفسممممممم ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، ▲ℐяυηℐє ҡι∂ƨ▲ ، @پوریا@
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  راهکارهایی برای آنکه دیگر زود باور و ساده لوح نباشید!
Lightbulb اثرات باور نکردنی حسادت بر روح ما
  چه رنگی متعلق به شماست؟!
  غلبه بر ترس و درد با دروغی که بدن باور می کند
  این 8 عادت روزانه ریشه عصبانیت بی دلیل شماست
  نگراني را از خود دور كنيد و بخندي
  رایج ترین باور های عامـ در زمینه روانشناسی ..
  عكس پروفایل تان، نشانه شخصیت شماست!
  اگر ميخواهيد شاد زندگي كنيد...
  از ناراحتي ها به نفع خود استفاده كنيد مخـور غم گذشـته

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان