امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیانیچ: اسطوره کودکی‌ام زیدان است؛ چرا بخواهم رم را ترک کنم؟

#1
پیانیچ: اسطوره کودکی‌ام زیدان است؛ چرا بخواهم رم را ترک کنم؟ 1

میرالم پیانیچ بازیکن اهل بوسنی در مصاحبه‌ای مفصل می‌‌گوید:"از کودکی اسطوره من زیدان بود. به عنوان رقیب همواره از پیرلو لذت می‌‌برم و بازی مقابل وی دشوار است. او تفاوت‌ها را رقم می‌‌زند و بسیار با هوش است. شاید در کل بازیکنی که حالا دوست دارم ژاوی باشد آن هم به خاطر سبک بازی اش. من بازیکنان با هوش را دوست دارم که واکنش نشان می‌‌دهند و می‌‌دانند که در کجا بازی می‌‌کند. شما با توجه به گزینه‌های یک بازیکن می‌‌توانید حدس بزنید که وی آیا واکنش نشان می‌‌دهد یا خیر."

پیانیچ در مورد روابطش با "چکو" (لقب توتی) صحبت می‌کند:"او در پست دیگری بازی می‌‌کند و وقتی‌ به رم آمدم این قضیه را در ذهن خودم داشتم. با چکو در زمین بسیار خوب کنار می‌‌آیم و حرکات هم دیگر را درک می‌‌کنیم. این چهارمین فصلی است که کنار هم هستیم پس من می‌‌دانم که وی چطور بازی می‌‌کند و وی هم من را می‌‌شناسد. وقتی‌ میبینم وی کمی‌ به عمق می‌‌زند به جلو می‌‌روم و می‌‌دانم که چه زمانی‌ توپ می‌‌خواهد. همه آرزو دارند که وارث توتی باشند اما من چطور می‌‌توانم به او برسم. توتی، توتی است. او فرا تر از فوتبال است. او تاریخ سازی کرده است و یک اسطوره است. فوق العاده است که همواره یک پیراهن را به تن کرده است."

از این هافبک سوال شد که چه تیمی وی را برای ترک رم بیش از همه وسوسه می‌‌کند. او از PSG, رئال مادرید، یونایتد و چلسی پیشنهاد دارد. وی جواب می‌‌دهد:"فوتبال در حال حاضر تغییر کرده است و باشگاه‌ها به پول نیاز دارند. این همیشه تصمیم بازیکن نیست که باشگاه را ترک کند. من فرصت رفتن داشتم اما اینجا من احساس بسیار خوبی‌ دارم و از خودم سوال کردم که چرا اصلا رم را ترک کنم؟ سحر اوقتی تیم، شهر و همه چیز اینجا را دوست دارم بخواهم این شهر را ترک کنم؟"

پس از اینکه زمان، پیانیچ و ده روسی را نیمکت نشین کرد، به نظر می‌‌رسد که این بازیکن رم را ترک کند اما اخراج سرمربی، تولدی دیگر برای وی بود. خود میرالم می‌‌گوید:"از نظر من زمان مربی‌ خوبی‌ است. شاید او یک نوع بازیکن خاص در نظر داشته که من نبودم. او معمولا از بازیکنان می‌‌خواست که توپ‌ها را به جلو بفرستند و بازی مستقیم داشته باشیم. من دوست دارم آنطور که بازی را میبینم بازی کنم. به خاطر همین هم گارسیا از من می‌‌خواهد که بازی را کنترل کنم و پاس‌های سالمی بدهم. حالا احساس آزادی بیشتری می‌‌کنم.

"این به آن معنا که ما ایده مشخصی نداریم نیست. ما از نظر تاکتیکی بسیار تعادل داریم و همه می‌‌دانند که چه کار باید انجام بدهند. ما با هم کار می‌‌کنیم و اگر کسی‌ مشکلی‌ دارد سعی‌ می‌‌کنیم آن را بر طرف کنیم. این روحیه‌ای است که مربی‌ با خود آورده است. مربی‌ ما بسیار با هوش است و سریع همه چیز را می‌‌فهمد."
اکنون گور او را بس است




آنکه جهان اورا کافی نبود
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آینده آلگری به زیدان گره خورده است
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  لقب جالب کاسیاس به زیدان پس از صعود (عکس)
  زیدان: به تیمم افتحار می کنم؛ قهرمانی می خواهیم
  این را باید پذیرفت؛ زیدان نابغه تاکتیک است
  زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم
  راموس به زیدان: بذار 10 دقیقه دیگه بازی کنم! (عکس)
  وونتوس- زیدان؛ شاید وقتی دیگر
  حرف‌های عجیب دستیار زیدان پس از شکست رئال
  این دو نفر می خواهند روی زیدان را کم کنند!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان