امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی بهترین نرم افزارهای مجانی

#1
1) Capture2Text 6.33 MB

راحت تر بخوانید

Capture2text.sourceforge.netقابل اجرا در ویندوز XP، ویستا، سِوِن

معرفی بهترین نرم افزارهای مجانی




گاهی اوقات پیش می آید که شما به دنبال مطلبی هستید اما نمی توانید آن را در اشکالی مانند PDF و یا word پیدا کنید. در این مواقع ممکن است که متن مورد نظرتان به صورت عکس در دسترستان باشد اما آیا می توان چنین متنی را خواند؟ بی شک استفاده از چنین مطلبی برایتان آسان نخواهد بود و درست همین جاست که این نرم افزار به کارتان می آید.

شما از طریق Capture2Text می توانید به راحتی متن مورد نظرتان را از تصاویر بیرون کشیده و آن را در هر جایی که دلتان می خواهد، ذخیره کنید. جالب است بدانید که نرم افزارتان تا 30 زبان مختلف را نیز پشتیبانی می کند و در کنار تمامی اینها ابزار انتقال متن به سیستم صوتی را نیز به همراه خود دارد. فکر نمی کنم بیش از این بتوان از چنین نرم افزاری انتظار داشت!

2) Wireless KeyView 68.9 KB

رمز عبورتان را از من بپرسید

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.nirsoft.netقابل اجرا در ویندوز XP، ویستا، سون

معرفی بهترین نرم افزارهای مجانی



هر کسی ممکن است برای یک بار هم که شده و بنا به هر دلیلی رمز عبورش را فراموش کند. اصولا وقتی چنین اتفاقی می افتد باید خودتان را برای دردسرهای بعدی آماده کنید و یا از خیر اکانت تان بگذرید. سخت است؟ خب ما با معرفی این نرم افزار شما را از این نگرانی هم نجات می دهیم! البته حواستان باشد که این سیستم فقط برای شبکه های بی سیم قابل استفاده است.

شما می توانید پس از دانلود و نصب KeyView تمامی رمز عبورهایی که در سیستم شبکه بی سیم ذخیره شده اند را مشاهده کرده و به راحتی هر کدام را که می خواهید و احتمال می دهید که از یادتان برود را به صورت متن و یا فایل های HTML و XML ذخیره کنید. شما علاوه بر اینها هم می توانید صرفا یک رمز عبور خاص را در حافظه سیستم تان کپی کنیدو یک نفس راحت بکشید!

3) Restarter 363 KB

پردازش یاب

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.knas.seقابل اجرا در: ویندوز XP، ویستا، سون

معرفی بهترین نرم افزارهای مجانی




بی شک بارها اتفاق افتاده که شما صفحه ای را باز کرده اید و آن قدر مشغول دیگر کارهایتان بوده اید که متوجه نشدید که آیا برنامه و یا صفحه مورد نظرتان کامل لود شده یا نه. در بعضی موارد حتی متوجه نمی شوید دانلودتان با موفقیت انجام شده یا اینکه در میانه مسیر به هر دلیلی متوقف شده است.

خب جالب اینجاست که در بیشتر مواقع هم وقتی یادتان می افتد و سری به صفحه مورد نظرتان می زنید متوجه می شوید که برنامه کامل اجرا نشده است. از آنجایی که این اتفاق زیاد می افتد، به عنوان اولین محصول پیشنهادی باید بگویم که نرم افزار Restarter قادر است هر برنامه ای که در سیستم شما در حال پردازش است را ردیابی کند. خب فایده اش چیست؟ فایده اش این است که اگر برنامه شما به هر دلیلی از پردازش بازایستاد، این نرم افزار آن را جست و جو و پیدا کرده، به محض مطلع شدن از شرایط برنامه را دوباره اجرا می کند.

شاید نگران شده باشید که نکند این برنامه از آنهایی باشد که مدام به شما پیغام بدهد و مزاحم کارهایتان بشود؟ خب باید همین جا به شما بگویم که خیالتان راحت باشد چرا که شما می توانید تعداد دفعات بازدید از سیستم و جست و جو جهت یافتن پردازش های نیمه کاره را در این نرم افزار محدود کرده و مانع ایجاد مشکلات بعدی شوید.

4) Stream Writer 2MB

دستگاه ضبط رادیویی داشته باشید

Streamwriter.orgقابل اجرا در: ویندوز XP، ویستا، سون



رادیو، یار و همراه دیرینه ماست. خیلی پیشتر از آنکه وسایل ارتباط جمعی گوناگون دور و بر ما را گرفته باشند، رادیو با آواهای خوش ما را همراهی کرده است.و امروزه هم بیش از صدها هزار ایستگاه رادیویی اطرافمان را احاطه کرده که بعضی از آنها در بیست و چهار ساعت شبانه روز انواع و اقسام موزیک های جدید، کلاسیک و در کل هر آنچه را که باید شنید پخش می کنند.

اگر شما هم طرفدار برنامه رادیویی خاصی هستید و یا اینکه مایلید بعضی از آنها را آرشیو کنید، Stream Writer را دانلود و نصب کنید. این نرم افزار این امکان را فراهم می کند که بر اساس نام، نوع و حتی میزان کیفیت پخش، ایستگاه های رادیویی را جست و جو کنید و پس از آن به برنامه دلخواهتان گوش کنید.

حالا اگر از بخش خاصی خوشتان آمده و دوست دارید که آن را دوباره هم گوش کنید، می توانید آن را ضبط کنید. از نکات قوت نرم افزار این است که می تواند در یک زمان از چند ایستگاه رادیویی متفاوت برنامه ضبط کند.

مایل نیستید اخبارهای ترافیک یا تبلیغات بین آهنگ ها و برنامه ها را داشته باشید؟ نگران نباشید، StreamWriter آنها را ضبط نمی کند و حتی به دنبال آهنگ های مورد علاقه تان هم می گردد.

5) FixBee 456 KB

هارد دیسکتان را بهینه سازی کنید

Fixbee.comقابل اجرا در: ویندوز XP، ویستا، سون



این نرم افزار تنها با چند کلیک، کامپیوتر شما را مرتب و سرحال می کند. در واقع کاری که انجام می دهد این است که هارد دیسکتان را از فایل های بی استفاده و در مواردی خطرناک پاک می کند. آماده اید؟

خب کاری که شما باید بکنید این است که پس از دانلود FixBee، برنامه را نصب و باز کرده و روی یکی از دو گزینه Disk Optimizer و یا System Clean Up کلیک کنید. پس از آن برنامه کل سیستم شما را اسکن کرده و زمانی که کارش تمام شد، می توانید پیش از اینکه برنامه تغییرات لازم را اعمال کند، به یافته هایش هم یک نگاهی بیندازید.

یکی از نکات مهم این نرم افزار این است که می توانید برای اسکن خودکار سیستم تان تنظیمش کنید و یا اینکه مشخص کنید که مایلید کدام دیسک پاک سازی شود و به این صورت هر چند وقت یک بار از شر فایل های مزاحم خلاص شوید.

البته فراموش نکنید که شما به شرطی می توانید این تنظیمات را انجام دهید که در زمان نصب برنامه، گزینه custom را انتخاب کرده باشید و به این طریق از جست و جوها و اسکن های بی وقت FixBee خودداری کنید، به آن چند کلیک می ارزید، نه؟

6) Balide Slidershow Creator 6.4 MBتصاویرتان را طراحی کنید و به نمایش بگذارید

Slideshow-creator.com



عکاسی می کنید؟ دستی در طراحی و نقاشی دارید؟ دلتان می خواهد آثارتان را به نمایش بگذارید؟ این نرم افزار هر آنچه را که می خواهید یک جا برایتان تهیه دیده است. شما با نصب Bolide Slideshow می توانید عکس ها و یا تصاویر و آثار هنریتان را با طراحی مورد نظرتان و اضافه کردن موسیقی و یا هر توضیحات صوتی و اضافی دیگری به نمایش بگذارید. نگران نباشید!

استفاده از نرم افزار پیشنهادی ما بسیار آسان تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. فقط کافی است تصاویر مورد نظرتان را اضافه کرده و به ترتیب دلخواهتان پشت سر هم قرارشان دهید. اگر مایلید موسیقی را هم به نمایشتان اضافه کنید و یا تنها با چند کلیک و افزودن فایل صوتی به مجموعه، صدای ضبط شده خودتان را با تصاویر همراه کنید.

در نهایت هم می توانید زمان نمایش را تنظیم کرده و سایز تصاویر را هم بسته به نظرتان تغییر دهید. راستی این را هم بدانید که کیفیت و سایز تصاویرتان از 160×128 تا 1920×1080 می توانند متغیر باشند. شما همچنین می توانید پیش از مرحله نهایی و تبدیل ویدئویی آثارتان، آنها را مشاهده کنید.

در نهایت این را هم بگویم که برنامه با فرمت های WMV، AVI و MKV هم کار می کند. این برنامه حرف ندارد پس معطل نکنید!

7) Light Image Resizer 8.7 MB

مبدل عکس داشته باشید

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.obviousidea.comقابل اجرا در: ویندوز XP، ویستا، سون

معرفی بهترین نرم افزارهای مجانی



همین اول به شما مژده بدهیم که این برنامه یکی از ساده ترین و راحت ترین برنامه هایی است که تا به حال دیده اید. شما می توانید پس از نصب آن تنها با یک راست کلیک ساده، سایز و شکل و شمایل تصاویر دلخواهتان را چه به صورت تک تک و چه چندتایی و چه حتی کل فولدر، تغییر داده و انواع و اقسام افکت ها را نیز به آنها اضافه کنید.

در یک کلام شما با چند کلیک می توانید یک برنامه سبک شبه فتوشاپ برای خودتان دست و پا کنید. راستی اینجا هم حواستان را جمع کنید که در هنگام نصب برنامه، در انتخاب گزینه ها دقت کافی را داشته باشید و از نصب افزونه های دست و پاگیر خودداری کنید.

8) Spotflux 21.2 MB

حریم خصوصیتان را حفظ کنید

Launch.spotflux.comقابل اجرا در: ویندوز XP، ویستا، سون و مک OS



شما با دانلود و نصب این نرم افزار از اینکه دیگران از طریق VPN و یا دیگر شبکه های مجازی، وارد سیستم تان شده و برایتان مشکل ایجاد کنند، جلوگیری می کنید. Spotflux علاوه بر تامین امنیت گشت و گذارهای شما در مرورگرهای مختلف، از دیگر دخالت های نرم افزاری هم پیشگیری می کند. استفاده از این نرم افزار هم بی نهایت آسان است. تنها کافی است که پس از نصب، روی گزینه Enable کلیک کرده تا شبکه تان را ایمن کنید. اگر بنا به هر دلیلی مایل نبودید که نرم افزار همچنان به کار خود ادامه دهد، فقط با کلیک بر Disable کار تمام است! به همین راحتی!

9) Unknown Device Identifier 1 MBعملیات تشخیص هویتwww.zhangduo.com/udi.htmlقابل اجرا در: ویندوز XP، ویستا، سون

معرفی بهترین نرم افزارهای مجانی



به این دلیل که این نرم افزار مشکل تان را با دسترسی به بعضی از اطلاعاتی که برای حلش طراحی شده اند و به احتمال خیلی زیاد شما از وجودشان بی خبرید؛ حل می کند؛ به همین سادگی. تنها کافی است روی آیتم مورد نظرتان راست کلیک کرده و درایورش را در گوگل جست و جو کنید. کار تقریبا تمام است و ضمنا اگر مایل بودید هم می توانید جزئیات موجود را در یک فایل ذخیره و یا از آن پرینت بگیرید تا بعدها به مشکل برنخورید. دیگر چه بهتر از این؟

10) Wing Commander Saga 3.3 GB

زنگ تفریح

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.wcsaga.comقابل اجرا در: ویندوز XP، ویستا، سون




حتما تا اینجا حسابی خسته شده اید. حالا برای حسن ختام هم که شده بهتر است کمی تفریح کنیم. موافقید؟

اگر اهل بازی و سرگرمی باشید باید با بازی های مبارزه ای یا به اصطلاح Combat آشنا باشید. حال فکر کنید که اینجور مبارزه را بخواهید در یک موقعیت فضایی بازی کنید.

درست است که حجم بازی کمی زیاد به نظر می رسد اما به شما اطمینان می دهم که به گرفتن و نصبش می ارزد. اول از همه اینکه کیفیت بازی 3D است، دوم اینکه بیش از 9 ساعت دیالوگ دارد و سوم اینکه دارندگان مک و لینوکس هم به زودی می توانند لذت مبارزه های فضایی را بچشند. معطل چه هستید؟ وقت استراحت است آن هم در فضا، پس بجنبید.
در دنیــــــــــــایی كـــــــــه پسران هـو*س خودرا




ودختـــــــــران احـــــــــســـــــاس* احمقــــــانه ی خود را




عــــــــشــــــق می خوانند




مــــن همان ساكــت باشـم ـ بهتــــــر است
پاسخ
 سپاس شده توسط Apathetic
آگهی
#2
....................
پاسخ
 سپاس شده توسط Apathetic
#3
با سلام خدمت مديدريت سايت
من يك نرم افزار واقعيت مجازي ميخوام كه با اون بتونم عوارض زمين (كوه ،درياف،...)را بر روي زمين مشخص كنم ايا ميتوانيد در اين مورد به من كمك كنيد در كل نرم افزار ي براي ايجاد يك محل جديد اگر مرا كمك كنيد خوشحال ميشوم
ايميل من
narges1367@yahoo.com
پاسخ
 سپاس شده توسط Apathetic
#4
مر30رررر
خوب، ولی اشتباه...
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Android معرفی برنامه couply
Android معرفی برنامه LokLok
Android معرفی برنامه AlarmMon
  معرفی برنامه Alarmy
Android معرفی برنامه Unlockt.me
Rainbow معرفی برنامه Plato
  معرفی برنامه Rave
  معرفی بازی ایرانی راز گنجینه
  معرفی بهترین بازی‌ ها 7
  معرفی بهترین بازی‌ ها 6

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان