امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازیگران خارجی مرد

#1
این جکی چان

بازیگران خارجی مرد  1
بازیگران خارجی مرد  1
بازیگران خارجی مرد  1
اینم جت لی
بازیگران خارجی مرد  1
زندگی نامه جتلی
یکی از بزرگترین ستاره های اکشن جهان "جت لی لیان جی" است

که در 26 ,april ,1963 در حومه پکن پایتخت چین به دنیا امد.

- قسمتی از زندگی نامه او را در زیر از زبان خود " جت لی " بخوانید :

- اعضای خانواده ی من عبارت بودند از مادر, دو خواهر و دو برادر که از

من بزرگتر بودند.در دو سالگی پدر خود را از دست دادم و هیچ تصویری

از او در ذهن ندارم و چون بچه اخر بودم مادرم نمیگذاشت هر کاری که کمی

دران احتمال خطر می رفت انجام دهم ومن نمی توانستم کارهایی را که

تمام بچه های هم سن من انجام می دادند را انجام دهم . من طوری بار امده

بودم که اگر می گفتند " به این دست نزن " محال بود به ان دست بزنم .

این اولین خاطرات کودکی من بودند و من در چنین حال و هوایی بزرگ شدم.

در هشت سالگی به کلاس اول رفتم. به دلایلی که خودم هم نمی دانم محبوب

همه معلمها بودم و انها مرا لوس کرده بودند حسابی نازم خریدار داشت وهنوز

هم نمی دانم کارشان درست بود یا نه ولی برایم جالب که هر درسی را امتحان

میدادم بیست می شدم. فقط کلاس موسقی برایم عذاب اور بود. معلمم به خوبی

از این موضوع باخبر بود. روز امتحان معلم مان اخرازهمه اسم مرا صدازد

" لی لیان جی ".ازجا بلند وتوی دلم گفتم : لعنتی !

معلمم گفت : امروز گلو درد داری نه ؟ من که از تعجب دهانم باز مانده

بودگفتم : هان؟ بهترین فرصت بود که از زیرش در بروم ولی مادرم مرا

طوری بار اورده بود که هیچ وقت دروغ نگویم به همین دلیل مات و مبهوت

با دهان باز همانطور سر جایم ایستادم. معلمم دوباره تکرار کرد :اگر گلو

درد داری مجبور نیستی امتحان بدهی بنشین " بیست ".

اموزش " ووشو " (این هنر جنگی مسلط بر سرزمین چین است وبدلیل قدرت

تحرک و سرعت عمل زیاد ان ازسوی دولت ومردم چین مورد توجه زیاد قرار

گرفته است) را از تابستان 1971 شروع کردم. تمام بچه ها بر حسب

سال تحصیلی شان در یک رشته ورزشی مشغول شدند وکلاس اولی ها را

به کلاس " ووشو " فرستادند ولی ما هیچکدام نمی دانستیم که این چه جور

ورزشی است.با امدن پاییز و باز شدن مدرسه ها از هزار نفری که در

کلاس های" ووشو" ثبت نام کرده بودند فقط بیست نفر باقی ماندند و بقیه

اخراج شدند و من از اینکه در بین این بیست نفر بودم احساس غرور

می کردم به علاوه تنها کلاس اولی مدرسه خودمان در اینجا بودم.

در این اکادمی استاد او "ووبن " دریافت که" لی"دارای یک استعداد ذاتی

برای فراگیری این هنر رزمی دارد.چون " لی " در دو سالگی پدر خود

را از دست داده بود علاقه زیادی به "وو"پیدا کرده بود و همین امر باعث

پیشرفت زیادی در اوشد.

- در 1974 برای گذراندن یک دوره اموزشی دیگر انتخاب شدم. دولت

در صدد بود بهترین " ووشو " کار جوان کشور را انتخاب کند. این انتخاب

ماه ها طول کشید و بالاخره مربیان سی نفر از بهترین ها را به عنوان

برگزیده ها معرفی کردند که من هم جزو انها بودم. قرار بود این گروه از

چهار شهر بزرگ امریکا سفر کنیم و " ووشو "ی چین را به نمایش بگذاریم
بازیگران خارجی مرد  1


ارنولد
بازیگران خارجی مرد  1
بازیگران خارجی مرد  1



زندگي نامه آرنولد شوارتزنگر
« من مي خواهم بهترين بدنساز در جهان باشم » آنها هميشه اين را از پسر 13 ساله شان مي شنيدند گوستاو و ارليا شوارتزنگر فقط آه مي كشيدند و در اين باره ترديد فراوان داشتند اما شك ولي ترديد آنها اكنون به يقين تبديل شده است در آن زمان آنها با شنيدن حرفهاي آرنولد در كتاب راهنما بدنبال روانپزشك گشتند.
ما آرنولد جدي بود. در چهارده سالگي تمرينات فشرده اي را زير نظر « كرت مارنول » آقاي اتريش آن زمان شروع كرد در 15 سالگي او روانشناسي را همراه با دكتر « كارل كرست » براي آموختن تأثير و قدرت مغز بر بدن مطالعه مي كرد در 17 سالگي او رقابتهاي حرفه اي خود را آغاز كرد. در 18 سالگي او به زندان افتاد.

اما بازداشت شدن قسمتي از برنامه او نبود! اما بعضي مواقع براي رسيدن به هدف بايد تاوانهايي را پرداخت آنچه براي او اتفاق افتاد به اين شرح است بر اساس قانون به عنوان يك شهروند خوب اتريشي به مدت يك سال به خدمت نظام فرا خوانده شد او به خدمت رفت به عنوان يك راننده تانك شروع به خدمت سربازي كرد او حق نداشت براي هيچ مسابقه پرورش اندام احمقانه اي پايگاه را ترك كند اما آنها هيچ چيزي در مورد يك مسابقه پرورش اندام متفكرانه نگفته بودند بنابراين او يك روز از كمپ در رفت به اميد بردن يك جايزه و واقعاً متفكرانه بود او يك جايزه برد.

وقتي مافوقش متوجه شد قبل از اينكه بگذارند او از خودش دفاع كند او را به زندان انداختند خودش آن را اينگونه بيان مي كند « 7 روز طولاني در خانه بزرگ » اما در آن هفته اتفاق جالبي پيش آمد افسري كه او را به زندان انداخته بود شروع به تحقيق در مورد مدال او كرد اين يك مقام كوچك نبود بلكه مقام خيلي با ارزشي بود او در كل اروپا اول شده بود آرنولد آقاي جوانان اروپا شده بود طبيعتاً او را از زندان آزاد كردند ولي از رانندگي تانك كنار گذاشته شد و به عنوان مجازات مأمور شد كه يك افسر رسمي باشد! بله آرنولد خدمتش را در نظام با آموزش و تمرين بدنسازي گذراند.

بعد از اينكه او خدمت سربازي را تمام كرد به نظر ميرسيدكه هيچ چيز نمي تواند جلوي او را بگيرد در سال 1966 او از رده جوانان به رده بزرگسالان ارتقا يافت به زودي در همان سال او بهترين بدنساز مرد در اروپا شد مستر اروپا و نفر اول مسابقات پاورليفتينگ براي يك جوان 19 ساله بد نيست!

از آن به بعد نام او در فهرست بزرگان بود. او براي شركت در رقابتهاي آقاي جهان ( مستر يونيورس ) به لندن رفت اگر او در اين رقابتها اول مي شد آقاي جهان شده بود و اين خيلي با ارزش بود.

آرنولد به محض ورودش به محل مسابقات با بدنسازان ديگر و طرفدارانش از سراسر جهان روبرو شد همه آنها در مورد مرد جوان اتريشي مطالب زيادي خوانده بودند اين يك تجربه غافلگير كننده براي آرنولد بود و اولين باري بود كه فهميده بود كه اينقدر مشهور شده است او اكنون در مسابقات جهاني بود عضلاتش كاملاً پمپ شده بودند و آماده مسابقه شده بود.

قهرماني او بوسيله يك آمريكايي تهديد مي شد كه «جت يورتن » نام داشت او فقط كوهي از گوشت نبود بلكه تعريفهاي خاصي از بدنسازي داشت و گويي بدنش را تراشيده باشند البته با هنر و دقت زياد و آرنولد فهرماني را از دست داد.

اما براي سال بعد آرنولد مانند يك مجسمه ساز كار كرد او به آناليز هر قسمت از بدن خود پرداخت. او تمرينات جديدي كه گروه هاي عضلاني را تفكيك كرده آنها را تعريف مي كرد اختراع كرد. در سال 1967 او بار ديگر براي شركت در مسابقات آقاي جهان به لندن رفت با اين بدن فوق العاده تراشيده و آراسته او مطمئن بود كه مي تواند يورتن را شكست دهد اما اوضاع به نفع آرنولد پيش نمي رفت اكنون يك رقيب جديد براي آرنولد پيدا شده بود « دنيس تينرينو » كه فقط عنوان قهرماني مستر آمريكا را داشت اكنون در مقابل او بود همه دوستان نزديك آرنولد فكر مي كردند كه دنيس او را شكست خواهد داد در صبح روز مسابقات ناگهان دنيس خواست كه به آرنولد بگويد كه چه احساسي دارد و به سمت او خم شد و با لبخندي در گوش او گفت: « اين روزي است كه من در آن مي خواهم برنده باشم »

اين سخن درس بزرگي به آرنولد داد و آرنولد متوجه شد براي برنده شدن در مسابقات علاوه بر بدن زيبا و عضلاني و بزرگ بايد قويترين اراده را داشت و اين باعث شد كه آرنولد با وجود « دنيس تينرينو » كه عملكردي فوق العاده و بدني با شكوه داشت بتواند قهرمان جهان شود و اين در حالي بود كه او فقط 20 سال داشت و جوانترين مستر جهان در تاريخ شد. آرنولد به آرزوي خود رسيده بود.

يا شايد خود او اينگونه فكر نمي كرد. او ميدانست كه در حقيقت 3 قهرماني جهان وجود دارد. آرنولد در رده آماتورها در انجمن بين الملي پرورش اندام آماتور قهرمان شده بود اما يك رده حرفه اي هم وجود داشت به عبارت ديگر فدراسيون بين المللي پرورش اندام براي خودشان يك قهرماني جداگانه داشتند و همچنين او فهميده بود كه يك مستر جهان و يك مستر المپيا وجود دارد اگر واقعاً مي خواست به رويايش واقعيت ببخشد بايد همه اين مقامها را مي برد!

آرنولد چمدانش را بست و عازم مونيخ شد تا تمرينات بيشتري انجام دهد و اين دوراني فوق العاده بزرگ از زندگي او بود او روزي 4 تا 6 ساعت با وزنه كار مي كرد او همچنين به مدرسه اقتصاد رفت و باشگاه تندرستي خود را اداره مي كرد و سعي مي كرد روياي خود را بخاطر داشته باشد.

اما سختي ها تمام شده بود در سال 1968 او به لندن بازگشت و به سادگي مدال مسابقات ديگر قهرماني جهان را بدست آورد. او عنوان آقاي جهان NABBA در هر دو رده حرفه اي و آماتور را بدست آورده بود. او همچنين در مسابقات پاور ليفتينگ آلمان قهرمان شد و آقاي IFBB در مسابقات بين المللي مكزيك شد اما او هنوز عنوان مستر المپيا را در برابر خود داشت.

بنابراين در 21 سالگي به كاليفرنيا رفت تا با بهترين بدنسازان جهان به تمرينات خود ادامه دهد او 6 پا و 2 اينچ قد و 250 پوند وزن داشت و بزرگترين بدنساز در بين ديگران بود او به مطالعه حركات موزن در رقص باله پرداخت او از موزيكش قدرت مي گرفت و ژست و فيگور فوق العاده اي داشت او تراشيده و برنزه شده بود.

در طول دو سال بعد از آن آرنولد به جاهاي مختلفي از دنيا سفر كرد در سال 1969 او قهرمان جهان مسابقات آماتور IFBB در نيويورك شد و در سال 1970 آقاي جهان در مسابقات NABBA در رده حرفه اي ها شد و آقاي جهان در كلمبوس اوهايو شد در پايان سال او همه عنوانهاي قهرماني را به غير مستر المپيا بدست آورده بود و سر جيو اليوا اين مقام را از سال 1967 در اختيار داشت آرنولد مشتاقانه منتظر مسابقات سال 1970 بود كه در نيويورك برگزار مي شد و بلاخره اين لحظه فرا رسيد آرنولد در كل زندگي خود را براي اين لحظه آماده كرده بود و خودش اين را خوب ميدانست او حتي به اندازه سرجيو براي گرم كردن و پمپ كردن عضلاتش خود را به زحمت نينداخت و فقط خود را متمركز كرد و فقط در دو دقيقه مانده به به رفتن روي سكوي نمايش تغيير كرده بود و روغن زده بود همه به قدري هيجان زده بودند كه پليس مجبور بود در ازدحام طرفداران نظم را برقرار كند در بين جمعيت دو دسته وجود داشتند هر كدام قهرمان مورد علاقه خود را تشويق مي كردند اما در پايان فقط يكي برنده بود و يك مدال يك اسم : شوارتزنگر و بنابراين در سال 1970 در سن 23 سالگي اوبه رويايي كه 10 سال پيش در سر داشت رسيد اما با هر معيار و انداره اي بهترين بدنساز جهان بود و او اين مقام را براي سالها ادامه داد. او ركورد بي سابقه 7 بار را در در قهرماني مستر المپيا به ثبت رساند قبل از اينكه بازنشست شود و علت بازنشستگي او اين بود كه او هدف جديدي داشت و آن معروفترين هنرپيشه جهان شدن بود وقتي كه پدر مادر آرنولد اين را شنيدند دوباره آهي كشيدند و دوباره به جستجو در كتاب راهنما پرداختند.


لطفا بازیگرخارجی که ان را دوست داربد این جا عکس واسم ان رابگذارید HeartConfusedBlush





دستهــايم را محکمتر بگيـر

من هنوز هم نميخواهــم

تورا...

به دست خاطرات بسپارم...

بازیگران خارجی مرد  1
پاسخ
 سپاس شده توسط .ali. ، j0oj0o ، علیرضا99 ، M.K.N ، SABER ، سارينا ، ململ جوجو ، A * L * O * N * E b * o * y ، ps3000 ، serpico ، cute flower ، AmItiSe ، Apathetic ، noora91 ، دانيال كارپسند ، لی مین هو 2
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیوگرافی بازیگران hollywood `
  بيـوگــــــــرافی بازیگران سریال "تــــــــــاج و تـــــخـــــت"
  ~ بیوگرافی بازیگران دنیای بالیوود bollywood ~
  پرستو صالحی؛ بیوگرافی مجموعه : بیوگرافی هنرمندان ایرانی و خارجی پرستو صالحی؛ بیوگرافی
  بیوگرافی بازیگران خارجی بیوگرافی کوتاهی از هانده دوغـآن
  بیوگرافی بازیگران فیلم توایلایت
  سرنوشت بازیگران سریال محبوب خط قرمز+عکس
  در سینمای ایران کدام بازیگران با هم نسبت فامیلی دارند؟+تصاویر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان