امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

استکبار با گفتمان انقلاب‌اسلامی مشکل‌دارد

#1
Heart 
جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان این‌که دشمنان اهل گفت و گو و منطق نیستند، گفت: نباید کسی تصور این را بکند که آمریکایی‌ها سرعقل آمده‌اند وچراکه ‌بی‌منطقی و بی‌عقلی آمریکایی‌ها ‌در سوریه و عراق مشهود است.
به گزلرش جهان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به شاخصه‌های مقاومت اسلامی اظهار کرد: گفتمان اصلی انقلاب اسلامی گفتمان مقاومت است ما در ادبیات اسلامی و دینی یاد گرفتیم آن چه در مقابل جبهه استکبار قرار بگیرد مقاومت و ایستادگی است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: دشمنان اهل گفت و گو و منطق نیستند و خداوند راجع به فتنه در قرآن می فرماید فتنه از قتل بزرگتر است، استکبار با ما به خاطر دین مان دعوا دارد و تا زمانی که بر سر اصول و دین خود ایستادگی کنیم با ما سازش ندارد.

حاجی صادقی عنوان کرد: نباید کسی تصور این را بکند که آمریکایی‌ها سرعقل آمده‌اند وچراکه ‌بی‌منطقی و بی‌عقلی آمریکایی‌ها ‌در سوریه و عراق مشهود است، گفتمان انقلاب اسلامی براساس مقاومت است و مشکل ما با استکبار این است که آن ها با گفتمان انقلاب اسلامی مشکل دارند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: گفتمان مقاومت گفتمان اصلی ما است ما باید مذاکره داشته باشیم اما از اصول و ارزش های خود کوتاه نیاییم و برای دلخوشی دشمن نباید دوستان خود را از دست بدهیم.

وی با بیان این که نخستین شاخص مقاومت ولایت است اظهار کرد: باید شاخص برای ما ولایت باشد در نظام اسلامی راهنما و کارشناس مهم است اما رهبری و رانندگی نظام اسلامی را یک شخصیت بیشتر بر عهده ندارد و رهبر معظم انقلاب عهده دار این انقلاب است.

حاجی صادقی بیان کرد: دومین شاخص مقاومت شناخت دشمن است، این که چه کسی در جبهه خودی دشمن ما است، ما برخی را می بینیم در برابر خودی ها می ایستند و با الفاظی که شایسته نیست خودی ها را خطاب قرار می دهند اما در برابر دشمن این گونه نیستند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: نکته بعدی برای شاخص‌های مقاومت توجه به واقعیت های موجود است و این که مصداق مقاومت چیست در یک صحنه نرمش قهرمانانه مقاومت است این که برخی دوران الان را با زمان امام حسن (ع) مقایسه می کنند اشتباه است امروز نائب امام زمان (ع) دستور می دهد و همه ملت به صحنه می آیند.

حاجی صادقی تصریح کرد: مردم غزه با مقاومت خود به ما پیام دادند که در برابر دشمن کوتاه نیایید و ایستادگی داشته باشید؛ ما در بحث مقاومت باید الزامات آن را فراهم کنیم و نباید به دنیا تعلق خاطر داشته باشیم.
استکبار با گفتمان انقلاب‌اسلامی مشکل‌دارد 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چند شایعه درباره وضعیت جسمانی رهبر انقلاب + عکس
  بیش از هشت هزار روستای کشور در معرض خطر سیلاب قرار دارد
  آیا ماجرای صلح امام حسن (ع) دوباره تکرار می‌شود؟/ پاسخ از رهبر معظّم انقلاب
Heart اقلیم کردستان عراق بیش از ۲۸ میلیارد دلار بدهی دارد
  دعا کنید در تهران زلزله نیاید/ برای زلزله بالای ۷ ریشتری مشکل قبر هم داریم
Heart شاخص‌هایی دال بر مداخله خارجی در کشور وجود دارد
  تصورات غلطی که درباره روش‌های پیشگیری از کرونا وجود دارد
  زمان مهار کرونا به رفتار اجتماعی بستگی دارد
  هشدار! مشکل عجیبی که گوشی های اندروید را از کار می اندازد
  مقاومت‌هایی در اجرای طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی وجود دارد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان