امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زیباترین استراحتگاه های دنیا

#1
7 استراحتگاه جدید یا بازسازی شده در سراسر دنیا که در ادامه معرفی می کنیم، ویژگی های مشابهی همچون طراحی فوق العاده، فضای بسیار مطبوع و غذاهای محلی عالی دارند.

1. Endémico
باجا کالیفرنیا، مکزیکو

زیباترین استراحتگاه های دنیا 1

این هتل، 20 کلبه چوبی دارد و روی شیب های صخره باجا کالیفرنیا در مکزیک واقع شده است. این هتل در جولای سال 2012 میلادی گشایش یافته است و تلفیقی از فرهنگ مکزیکی و طراحی مدرن است. به دلیل نزدیکی این استراحتگاه به سواحل انسنادا، در رستوران های آن، غذاهای دریایی همچون ساندویچ لابستر سرو می شود. این هتل در فاصله یک و نیم ساعتی از سن دیگو، کالیفرنیا قرار دارد.
2. Alpina Gstaad
جستاد، سوئیس

زیباترین استراحتگاه های دنیا 1

این نخستین هتل بسیار با کیفیتی است که در یکصد سال اخیر در روستای Gstaad در سوئیس ساخته شده است. این هتل با سقف های سه گوش و بالکن های چوبی درست مطابق معماری کشور سوئیس طراحی شده است. داخل این هتل فوق العاده شیک ساخته شده است و امکانات خوبی همچون سالن تئاتر و اسپا 7 متر مربعی (با استخری که با سنگ آهک های محلی پوشیده شده اند) دارد. این استراحتگاه در دسامبر سال 2012 میلادی گشایش یافته است.
3. Palacio Nazarenas
کوزکو، پرو

زیباترین استراحتگاه های دنیا 1

این صومعه قدیمی به هتلی در روستای اینکین شهر کزوکو تبدیل شده است. اتاق هایی که روزی محل زندگی راهبه ها بود، اکنون تبدیل به استراحتگاه مسافران شده اند. یونیفورم های کارمندان این هتل توسط یک طراح پرویی به نام فاطیما آریتا طراحی شده است. در رستوران های این هتل از مواد غذایی محلی همچون نوعی انجیر خاردار استفاده می شود. این هتل در ژوئن سال 2012 میلادی گشایش یافته است.

4. Sugar Beach
سنت لوسیا

زیباترین استراحتگاه های دنیا 1

در سه سال گذشته، شوگر بیچ بازسازی ها و نوسازی های زیادی داشته است. اکنون مسافران در اتاق های بزرگ خانه های ییلاقی ساخته شده در ساحل این استراحتگاه یا ویلاهای بزرگ موجود در جنگل اقامت دارند. رستوران های این استراحتگاه، غذاهای محلی کارائیب همچون ماهیماهی سرخ شده در تابه و موز سبز گریل شده سرو می شود. بازسازی این استراحتگاه در نوامبر سال 2012 میلادی به پایان رسید.
5. Amanzo'e
پورتو هلی، یونان

زیباترین استراحتگاه های دنیا 1

این هتل بسیار زیبا را آرشیتکت مشهوری به نام اد تاتل طراحی کرده است. این هتل قرار است در ماه مارس سال جاری میلادی گشایش یابد. فضای این استراحتگاه مملو از درختان زیتون است. همچون دیگر استراحتگاه های عمان، Amanzo'e نیز بسیار مجلل و شیک است. هر کدام از سوئیت های این هتل استخر اختصاصی خود رادارند. این هتل در طول فصل برداشت محصول، تورهای چیدن زیتون برگزار می کند.
6. Hôtel La Ferme
کبک، کانادا

زیباترین استراحتگاه های دنیا 1

موسس دانیل گاتیر، در روستایی در فاصله یک و نیم ساعتی از شهر کبک، هتلی روستایی ساخته و ایستگاه قطاری نیز برای آن در نظر گرفته است. اسباب و مبلمان بسیار شیک این هتل همچون بالشتک های پشمی و تخت های چوبی همه توسط هنرمندان محلی ساخته شده اند. در رستوران های این استراحتگاه، غذاهای کبِکی همچون پنکک رازیانه و جگر غاز سرو می شود. این استراحتگاه در ژوئن سال 2012 میلادی گشایش یافت.
7. Hotel Jerome
آسپن، کلورادو

زیباترین استراحتگاه های دنیا 1

هتل Jerome برای نخستین بار در سال 1889 میلادی به عنوان مجلل ترین و شیک ترین هتل غرب گشایش یافت. طراحی جدید این هتل همچنان نمایی تاریخی دارد. به طور مثال، می توان به کاغذدیواری های گلدار که از سال 1920 میلادی الهام گرفته است، اشاره کرد. برخی از قسمت های این هتل دست نخورده باقی مانده اند. این هتل در دسامبر سال 2012 میلادی بازگشایی شد.

منبع:bartarinha.ir
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(..*)


زیباترین استراحتگاه های دنیا 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  یکی از زیباترین ولی کم بازدید ترین مکان در دنیا
  رویایی ترین مکآن هآی دنیا !
Shocked بناهای بسیار عجیب در سراسر دنیا 0:
  عجیب ترین و زیباترین سواحل جهان + تصاویر
  پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (1)
  زیباترین و حیرت آور ترین پل های جهان را بشناسید
  زیباترین شهرهای دنیا : پاریس، فرانسه
  زیباترین و بزرگترین باغ گل ها در ژاپن +عکس
  زیباترین باغ‌های بریتانیا
  تله کابین های شگفت انگیز دنیا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان