امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دقيقي: گل زدم و خجالت کشيدم

#1
Wink 
سعيد دقيقي مهاجم پيکان در بازي مقابل تراکتورسازي بهترين بازيکن زمين شد و با يک گل و يک پاس گل ستاره شد.

دقيقي: گل زدم و خجالت کشيدم 1




 دقیقی در 6 گلی که پیکان در این فصل زده تاثیر گذار بوده و3گل زده و 2 پاس گل داده است. بعد از این بازی دقیقی گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

موقعیت های پیکان بیشتر بود
تراکتور بازیکنان جوانی داشت و مربی این تیم هم که ثابت کرده توانایی های بالایی دارد و در لیگ بازی های خوبی انجام داده است.ما هم برای انجام یک بازی خوب به تبریز آمده بودیم و می خواستیم در مرحله اول نبازیم و بعد هم اگر توانستیم ببریم.

خوشحالم تاثیرگذار بودم
خودم دقیقه 2 بازی توانستم گل بزنم و به همین خاطر اختیار بازی را در دست گرفتیم.البته در ادامه بازی تصاحب توپ دست تراکتور بود ولی ما موقعیت های صد در صد بیشتر داشتیم.خودم در این بازی یک پاس گل هم دادم و خوشحالم در برد تیمم تاثیر گذار بودم. حتی دو خطایی که شفیعی کرد و اخراج شد روی من بود. حتی یک دفع اول توپ را با دست گرفت و داور می توانست به او کارت قرمز نشان دهد.

از مردم تبریز خجالت کشیدم
قبل هم گفته بودم تبریزی ها را از صمیم قلب دوست دارم و برایم سخت بود جلوی این هواداران بازی کنم. این عزیزان قبل از بازی من را تشویق کردند و خجالت کشیدم که باید جلوی آنها بازی کنم. اما وظیفه من این است که با تمام توان برای پیکان بازی کنم و بهترین عملکردم را در زمین داشته باشم.من می توانستم در این بازی گل های بیشتری بزنم و شاید خدا نخواست که بیشتر از این شرمنده مردم تبریز نشوم و بیشتر آنها را ناراحت کنم. روزی که بخواهم از فوتبال خداحافظی کنم دوست دارم با پیراهن تراکتورسازی این کار را بکنم.اصلا به خودم اجازه نمی دهم جلوی این تیم خوشحالی کنم و امیدوارم تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد.

داوری مشکل نداشت
به نظر من داوری در این بازی مشکل زیادی نداشت و در صحنه ای که تراکتوری ها می گویند مهدی رحمتی خطا کرده من دور بودم و دید خوبی نداشتم. به همین خاطر نمی توانم قضاوت کنم .

فدراسیون باید حق فوتبال را بدهد
به نظر من صداوسیما باید حق فوتبال را بدهد و مردم هم خیلی ناراحت هستند که فوتبال ها پخش نمی شود. می توان گفت،فوتبال از بزرگترین تفریحات مردم است. درآمد حاصل از تبلیغات در بازی های فوتبال بیشتر است و باید این پول را به فدراسیون بدهند. در تمام دنیا حق پخش از منابع اصلی درآمدزایی است و باشگاه های حرفه ای از طریق پخش تلویزیونی درآمدزایی می کنند. پخش تلویزیونی عنصر اصلی درآمدزایی محسوب می شود. باشگاه های خارجی خصوص هستند و می توانند درآمدزایی کنند اما در ایران تلویزیون دولتی است و باید این درآمدها را در اختیار فدراسیون قرار دهند تا به باشگاهها بدهند تا بتوانند درآمدزایی کنند. اگر این کارها را نکنند باشگاهها باید چه کار کنند؟

در جام حذفی شانس داریم
ما در جام حذفی شانس خوبی داریم و می توانیم صنعت ساری را شکست دهیم. البته این تیم را دست کم نمی گیریم و با تمام توان بازی می کنیم. در حال حاضر تیم مان به هارمونی خوبی رسیده و کادر فنی و بازیکنان به درک خوبی از هم رسیده اند.
[color][size][font]

[/font][/size][/color]
دقيقي: گل زدم و خجالت کشيدم 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Hadis Messi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان