امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیش فرض اگر هميشه به ديگران انرژي منفي ميدهيد بخوانيد... لطفا فاز منفي نــده!

#1
اگر هميشه به ديگران انرژي منفي ميدهيد بخوانيد...
لطفا فاز منفي نــده!


هيچكس دوست ندارد لحظاتش را با شنيدن منفيبافيهاي ديگري و انرژيهاي منفي او پر كند. اگر دوست نداريد به دليل نگاه هميشه منفي،طرد شويد، براي تغيير نگاهتان قدم برداريد


پیش فرض اگر هميشه به ديگران انرژي منفي ميدهيد بخوانيد... لطفا فاز منفي نــده! 1

پیش فرض اگر هميشه به ديگران انرژي منفي ميدهيد بخوانيد... لطفا فاز منفي نــده! 1

برترین ها: انتقادهاي مداوم، ناله كردن و گلايههاي هميشگي، بدبيني، نارضايتي از همه چيز و راضي نشدن، ميتواند نه تنها آدمهاي اطرافتان بلكه همسرتان را هم از شما برنجاند و نسبت به رفتارها و خواستههايتان بدبين كند. كمتر كسي حاضر ميشود آرامش زندگياش را با بودن در كنار يك فرد منفيگرا از دست بدهد. منفيگرايي موضوعي نيست كه همسرتان بتواند به آن عادت كند. پس اگر شما از آن دسته آدمها هستيد كه به همهچيز با ديد منفي نگاه ميكنند، بايد تا قبل از اينكه زندگي مشتركتان را نابود كنيد، راهي براي تغيير نگاهتان پيدا كنيد. تغيير كردن براي هيچ كس كار سادهاي نيست اما چه بخواهيد و چه نخواهيد بايد براي نجات زندگي مشتركتان هم كه شده زحمت تغيير را به جان بخريد.


اول بدانيد منفي هستيد يا نه

اگر ميخواهيد نسبت به منفيگرا بودنتان مطمئن شويد، اين سوالها را از خود بپرسيد:

1- معمولا احساس ميكنيد كه خلق و خوي بدي داريد؟

2- در بيشتر مواقع خاطرات بد و دردناك را به ياد ميآوريد و به آنها فكر ميكنيد؟

3- بهطور معمول نسبت به اطرافيانتان نگاهي انتقادي داريد؟ در اغلب حوادث و وقايع دنبال يك جنبه منفي ميگرديد؟


4- زياده از حد كمالگراييد؟

5-اگر هنگام خداحافظي كسي به شما بگويد روز خوش، فورا در ذهنتان به اين فكر ميكنيد كه مگر چه اتفاق خوبي قرار است در اين روز بيفتد؟

6- آيا هنگام پاسخ دادن به همسر و فرزندانتان برايتان خيلي راحت است كه بگوييد نه و بيدرنگ اين پاسخ را به زبان بياوريد يا اينكه بهندرت پيش ميآيد با نظراتشان موافقت كنيد و بله را به زبان بياوريد؟

پاسخ: اگر پاسخ شما به 3 سوال يا بيشتر مثبت بود بايد بيشتر مراقب خودتان و زندگي مشتركتان باشيد. جنبه منفيگرايي كه درون شماست، ميتواند خيلي زودتر از آنچه فكر ميكنيد به ازدواجتان آسيب بزند.


رژيم سلامت براي بدبينها

اگر خودتان هم از اين چهره منفي كه داريد خسته شدهايد و اگر احساس ميكنيد اين موضوع زندگي شما را به هم ريخته، ميتوانيد از همين لحظه براي تغيير دادن مسير و تفكرتان قدم برداريد. البته لازمه ايجاد اين تغيير تمايل و تلاش شماست و درصورتي كه شما در اين مورد مصمم باشيد، ما ميتوانيم چند نكته را براي رهايي از افكار منفي به شما پيشنهاد

كنيم.

  • رژيم غذاييتان را سالمتر كنيد:

متخصصان معتقدند، رژيم غذايي درست ميتواند روي روان ما هم تاثيرات زيادي بگذارد. سعي كنيد وعدههاي منظم غذايي داشته باشيد و از غذاهاي سالمتر و مواد تازهتر استفاده كنيد.

به اندازه كافي بخوابيد:كم خوابي ميتواند روان ما را آشفته كند و ما را در تمام روز بدخلق و بيحوصله نگه دارد. اين بدخلقي ميتواند آغازي براي آمدن افكار منفي باشد پس به اندازه نيازتان بخوابيد و البته فراموش نكنيد كه كسالت ناشي از پرخوابي هم ميتواند تاثيري مشابه روي رفتارهايتان بگذارد.

  • ورزش را از زندگيتان حذف نكنيد:

يك ساعت پيادهروي روزانه، دويدن در پارك يا حضور در كلاسهاي ورزش ميتواند آرامش شما را بيشتر كرده و روي ذهنتان تاثير مثبتي بگذارد.اين اتفاق ميتواند افسردگي را از شما دور كند و باعث شود، آرامتر و مثبتتر زندگي كنيد.


يك قدم، يك خنده

هر روز براي خودتان قدمي برداريد كه خنده را به لبهايتان ميآورد: كارهاي سادهاي از قبيل گوش كردن به آهنگهاي مورد علاقهتان، تلاش براي نشان دادن خلاقيت در كارتان، گرفتن يك دوش آب خنك در آغاز روز، استفاده از هواي تميز پاركي كه در نزديكيتان قرار دارد يا وقت گذراندن با آدمهايي كه به شما آرامش ميدهند، ميتواند به شما در اين مورد كمك كند.

وقتي افكار منفي سراغتان ميآيد نگذاريد كه به راحتي به كارشان ادامه دهند: سعي كنيد خودتان را نقد كنيد و ببينيد كه چقدر آنچه در ذهن شما ميگذرد از احساسات و چقدر از آن از منطق سرچشمه گرفته است. درصورتي كه فكر ميكنيد آن فكر زياد هم منطقي نيست، سعي كنيد آن را با يك نگاه مثبت جايگزين كنيد.

سعي كنيد با افراد مثبتگرا تماس بيشتري داشته باشيد: اگر احساس ميكنيد از زماني كه با شخص خاصي رفتوآمدتان بيشتر شده اين خصوصيات هم در شما اوج گرفته است، پس بايد در روابطتان بازنگري كنيد. يادتان نرود كه دوستان و اطرافيان ما تاثير كمي روي رفتارها و نگرشهايمان ندارند.

اگر خودتان نميتوانيد اين نگاه را تغيير دهيد و ميبينيد كه روز به روز بيشتر در شما قوت ميگيرد، از يك متخصص كمك بگيريد:شايد شما وارد يك مرحله بحراني شده باشيد و درصورتي كه براي رها شدن از آن قدم برنداريد ممكن است چيزهاي زيادي را از دست بدهيد.


اگر همسرتان موج منفي ميفرستد

اگر وضعيت برعكس است و اين شما هستيد كه با همسري منفي بين و غرغرو ازدواج كردهايد اين گناه نيست اما يك قانون نانوشته ميگويد، اگر دوست داريد زندگي آرامي داشته باشيد، بهتر است خودتان براي آوردن آرامش پيش قدم شويد. ما در اين متن به شما نكاتي را پيشنهاد ميكنيم كه ميتوانند به شما براي مثبت انديش كردن همسرتان كمك كنند.


  • خودتان مثل غرغروها و منفيبينها رفتار نكنيد.
  • اگر همسرتان پيشنهاد كمكتان را رد كرد، برخورد تندي با او نداشته باشيد.
  • سعي كنيد با دوستان خانوادگيتان كه نگاهي مثبت دارند بيشتر وقت بگذرانيد و رفتوآمد كنيد.
  • از همسرتان بخواهيد حتي براي يكبار در هفته هم كه شده، با شما به پيادهروي بيايد.
  • قدر دستاوردهاي همسرتان در زمينههاي مختلف را بدانيد و با آنها مثبت برخورد كنيد.
  • همسرتان را ترغيب كنيد كه سراغ تجربههاي تازهاي و كارهاي جديد برود.
  • اگر همسر شما منفيبافي ميكند از عوض كردن موضوع نترسيد و سعي كنيد بحث را به سمت موضوعي مثبت هدايت كنيد.
  • اگر تلاشهايتان كارساز نيست از يك روانشناس كمك بگيريد؛ شايد همسرتان به يك درمان احتياج داشته باش

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فکر ديگران را براحتی بخوانید!
  لطفا مُقایسه نکُنید ..
  دست از اين کارها برداريد تا هميشه شاد بمانيد
  كافيست اين مطلب را بخوانيد اگر سخت از خواب بيدار ميشويد.
  هميشه نبايد عادتهاي بد را ترك كرد، زيرا گاهي موثر هستند وقتی فحش دادن باعث آرامش می ش
  برای داشتن فعالیت های مغزی خوب لطفا به این موارد دقت کنید!
  خانم‌ها! لطفا هرگز کم نیاورید
  لطفا خجالتیش نکنید
  لطفا فقط یک بچه!
  آقایون لطفا به سلامتــی خودتون اهمیت بدید..!-_-

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان