امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زندگی خصوصی روناک یونسی و همسرش + تصاویر

#1
روناک یونسی متولد ۱۳۵۹، تهران بازیگر سینما و تلویزیون دیپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی دارد.بازی متفاوت یونسی درفیلم تحسین شده روزروشن حسین شهابی، روی دیگری ازتواییهای این بازیگرسینما رابه نمایش گذاشته است.

یونسی دو سال پیش با یكی از با سابقه ترین و البته مطرح ترین مدل‌های ایرانی، یعنی محسن میری ازدواج كرد. ازدواجی كه ماحصل آن مهرسام 7 ماهه است و این دو هنرمند با اخلاق، این روزها لذت پدر و مادر بودن را زیر زبان‌های خود حس می‌كنند. روناك یونسی از داستان ازدواجش، مهرسام و... می‌گوید. این شما و این صحبت‌های جالب روناك یونسی.

زندگی خصوصی روناک یونسی و همسرش + تصاویر 1

شما در «رستگاران» خوش درخشیدید و به ستاره آن روزهای تلویزیون تبدیل شدید، اما بعد از این سریال، از تلویزیون فاصله گرفتید. دلیل این فاصله چه بود؟
... وقتی یك اتفاق خوبی برای بازیگر می‌افتد و نقشی كه بازی كرده دیده می‌شود، متاسفانه در ادامه مسیر كاری، مدام پیشنهادهایی شبیه به همان نقش به دستش می‌رسد. این درحالی است كه هر بازیگری، توانایی‌های متفاوتی دارد و به نظرم لزومی ندارد یك نقش را چند بار تكرار كند. من چون حس كردم توانایی‌هایم در زمینه بازیگری بیش از این است و می‌توانم نقش‌های مختلف را تجربه كنم، یك مقدار فاصله گرفتم تا بتوانم نقش‌های متفاوتی را بازی كنم.

زندگی خصوصی روناک یونسی و همسرش + تصاویر 1

این فاصله گرفتن منجر به كم كاری و شاید هم فراموشی می‌شود، از این موضوع هراسی نداشتید؟
... بعد از رستگاران كم كار نشدم، بلكه گزیده كار شدم و سعی كردم كارهایی را قبول كنم كه دوست‌شان دارم و نقش‌هایی را بپذیرم كه پیش از این تجربه نكرده بودم. مثل سریال سقوط آزاد كه یك نقش كاملاً منفی و اكشن را بازی كردم یا سریال خانه بی پرنده كه نقش یك دختر سركش و از طبقه متوسط جامعه را تجربه كردم. فكر می‌كنم در این سال‌ها به اندازه كار كرده‌ام و معتقدم اینكه بازیگر به طور همزمان سر چند كار باشد و در شبكه‌های مختلف تلویزیونی مدام دیده شود، اتفاق خوشایندی نیست.

زندگی خصوصی روناک یونسی و همسرش + تصاویر 1
«نیلی‌تر از مهتاب» عنوان سریالی بود كه بعد از مدت‌ها شما را به «شبكه سه» آورد، چی شد كه بازی در این سریال را قبول كردید؟
... راستش حضورم در این سریال یك مقدار عجیب و البته شخصی بود. همانطور كه می‌دانید سال گذشته فرزندم (مهرسام) به دنیا آمد. در بیمارستان مشكل كوچكی برای پسرم به وجود آمد كه من خیلی ناراحت شدم و نمی‌توانستم قبول كنم مشكلی برای فرزندی كه 9 ماه منتظرش بودم، ایجاد شود. همانجا این بچه را نذر امام رضا(ع) كردم. خوشبختانه بعد از انجام آزمایش‌ها، متوجه شدیم كه مشكل برطرف شده و خطری مهرسام را تهدید نمی‌كند.

بعد از مدتی كه مهرسام بزرگ‌تر شد، نیلی تر از مهتاب به من پیشنهاد شد كه داستانش شبیه به قصه خودم بود و با حساب و كتاب‌های خودم حس كردم این سریال برایم یك نشانه است و به همین دلیل قبول كردم كه در این مجموعه تلویزیونی بازی كنم.

از داستان ازدواج‌تان برای‌مان بگویید.
... ما در سریال سقوط آزاد با یكدیگر همكاری داشتیم كه همانجا با هم آشنا شدیم. این آشنایی تبدیل به آشنایی خانوادگی و در نهایت ازدواج ما شد. حدود دو سال پیش هم زندگی مشترك‌مان را آغاز كردیم.

زندگی خصوصی روناک یونسی و همسرش + تصاویر 1

آنقدر از زندگی مشترك راضی هستید كه به دوستان‌تان پیشنهاد كنید ازدواج كنند؟
... خدا را شكر من از زندگی‌ام راضی‌ام، اما ازدواج، مقوله‌ای نیست كه توصیه شود، بلكه باید برای افراد پیش بیاید. پیشنهاد من این است كه اگر كسی در زندگی شما هست كه از نظر فكر، اعتقاد و دیدگاه به شما نزدیك است، خیلی زیباتر است كه با هم ازدواج كنید. در ازدواج آرامشی است كه در هیچ رابطه‌ای وجود ندارد.

روناك یونسی بعد از گذشت دو سال از آغاز زندگی مشترك احساس خوشبختی می‌كند؟
... بله، همسر مهربان و خوبی دارم كه كاملاً مرا درك می‌كند و یك پسر كوچولوی ناز دارم كه به اندازه دنیا دوستش دارم. این یعنی تمام خوشبختی.

زندگی خصوصی روناک یونسی و همسرش + تصاویر 1

بازیگران خانم می‌‌ترسند، مادر شدن به فعالیت‌شان در سینما و تلویزیون لطمه بزند. شما از این موضوع نترسیدید؟
... كار در زندگی انسان نقش مهمی دارد و جزو اولویت‌هاست، اما به نظر من، زندگی شخصی برای هر انسانی در اولویت است. برای هر خانمی، در یك سن مشخص، مادر شدن خیلی مهم است و در روحیه اش اثر مثبت می‌گذارد. من تصمیم خودم را گرفته بودم و دوست داشتم مادر شوم، خدا هم این لطف را در حق من انجام داد و مهرسام را به من بخشید. شاید مادر شدن یك مقدار مشغله‌های انسان را زیاد می‌كند، اما این مشغله‌ها آنقدر شیرین و دوست داشتنی است كه ناراحت‌كننده نیست.

«مهرسام» برای من، محدودیتی ایجاد نكرده كه به كارم لطمه بزند، اما حس مادر بودن آنقدر شیرین است، كه اگر محدودیتی برایم ایجاد می‌شد، باز هم، مهم نبود. باید به این موضوع اشاره كنم كه مهرسام برای من از هر كاری مهم‌تر است و اگر قرار باشد بین كارم و پسرم یكی را انتخاب كنم، قطعا «مهرسام» را ترجیح خواهم داد.

زندگی خصوصی روناک یونسی و همسرش + تصاویر 1

مهرسام یعنی چی؟
... این اسم به معنای «پسر خورشید» است. مهرسام مهرماه به دنیا آمد و از آنجایی كه دوست داشتم یك اسم ایرانی برای پسرم انتخاب كنم، این اسم را انتخاب كردیم. از طرف دیگر این اسم با فامیلی‌اش یعنی «میری» هم تناسب دارد.

از همسرتان برای‌مان بگویید. فكر می‌كنم آقای میری یكی از افراد باسابقه در زمینه مدلینگ هستند، اینطور نیست؟
... محسن یكی از قدیمی ترین كسانی است كه در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد. دعوتنامه‌های زیادی هم برای فعالیت در خارج از كشور به دستش رسیده، اما همیشه دوست داشته در كشور خودش كار كند.
متاسفانه چون بحث مدلینگ در ایران جامع و تعریف شده نیست، با مشكلاتی هم روبه‌رو بود، كه خوشبختانه، اسفند سال گذشته، ایشان به همراه چندتن از همكاران‌شان در تالار وحدت به صورت رسمی برنامه اجرا كردند. البته ایشان به جز موضوع مدلینگ، مربی تغذیه و بدنسازی نیز هست و دستی هم در كار بازیگری دارد. معاش‌مان هم از یك طریق دیگر است و ایشان مشغول كار آزاد هم هستند.

زندگی خصوصی روناک یونسی و همسرش + تصاویر 1

و مهرسام قرار است مدل شود یا بازیگر؟
... مهرسام یك مدل خیلی خوب می‌شود كه بازیگر هم هست (خنده).

ازدواج شما و آقای میری، روزی به پررنگ‌تر شدن وجه بازیگری ایشان خواهد انجامید؟
... قرار نیست ما چنین كاری برای یكدیگر انجام دهیم. برای من اولویت بازیگری است و برای محسن مدلینگ! خوشحال می‌شویم كه دوباره با هم همكاری داشته باشیم اما فكر نمی‌كنم اتفاقی كه می‌گویید بیفتد. محسن از نظر فیزیكی و ظاهری، جذابیت لازم را دارد و توانایی خوبی هم در زمینه بازیگری دارد و به صورت مستقل به خودش پیشنهاد بازیگری می‌شود و نیازی نیست من او را معرفی كنم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ƊЄƤƦЄƧƧЄƊ

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
زندگی خصوصی روناک یونسی و همسرش + تصاویر 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ɓŁŪ£ ɢĩŔŁツßレuε gïrレツ≧✯◡✯≦
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مرور زندگی اسرای ایرانی دوران جنگ با بازپخش «نبردی دیگر» از شبکه افق سیما
  فیلم زندگی مخزن‌الاسرار «حاج قاسم» ساخته می‌شود
  متاسفانه برای حضور در سینما باید به محفل‌های خصوصی و شبانه بروید
  رافعی: «بُهت» از اهمیت عقل در زندگی سخن می‌گوید
  آمازون سریالی بر اساس زندگی جو اگزوتیک با بازی نیکلاس کیج می‌سازد
  ۱۰۰ هزار دلار،کمک جورج کلونی و همینطور همسرش به مردم بیروت
  گوشی اسکارلت یوهانسون Hک و تصاویر خصوصی اش در اینترنت منتشر شد!
  بزرگترین لذت زندگی اسکارلت جوهانسون
Lightbulb | ۶ فیلم فلسفی که نگاه شما به زندگی را به چالش می‌کشد |
  انگار همه‌ی زندگی کابوسی باشد میانه‌ی خوابی شبانه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان