امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قوانین متفاوت و ویژه کمپانی دیزنی برای کارکنانش

#1
قوانین متفاوت و ویژه کمپانی دیزنی برای کارکنانش 1

دیران هر شرکتی برای اداره هر چه بهتر آنجا، قوانین و مقررات مخصوصی وضع می‌کنند. کمپانی معظم و موفق دیزنی هم از این قاعده مستثنی نیست. برخی از قوانین این کمپانی جالب و گاه عجیب و غریب هستند. تعدادی از این قوانین را به بهانه روز جهانی انیمیشن را می خوانیم

1) گروه تولید
کسانی که برای کمپانی دیزنی کار می‌کنند، «کارمند» نیستند. آنها نام دیگری دارند: «گروه تولید». مهم نیست که شما طراح کاراکتر هستید یا راننده یا نگهبان. اگر در کمپانی دیزنی به کار مشغول باشید، یکی از اعضای گروه تولید نام دارید.

2) آنها همه چیز را می‌دانند
یک عضو گروه تولید هیچ‌وقت حق ندارد بگوید: «نمی‌دانم.» اگر یکی از مهمان‌های کمپانی سؤالی پرسید که پاسخش را نمی‌دانید، مجبورید تلفن را بردارید و با یک متصدی امور مربوطه تماس بگیرید.


3) موی صورت
اگر عضو دیزنی باشید و بخواهید ریش بگذارید،‌ باید بگذارید ریش شما کاملاً بلند شود و سپس به شکل مرتبی آن را اصلاح کنید. شما نمی‌توانید به ریش خود حالت دهید، و سبیل شما هم نباید از گوشه‌های لبتان پایین‌تر بیاید.

4) باز هم مو
اعضای مذکر و مؤنث کمپانی دیزنی حق برداشتن ابروهای خود را ندارند. موی مردان نباید از گوش یا یقه پیراهن‌هایشان پایین‌تر بیاید. موی زنان هم باید به طور مرتب شانه شده باشد.


5) امضا
آن دسته از اعضای گروه تولید که نقش شخصیت‌ها را ایفا می‌کنند باید دستورالعمل‌های خاصی را برای امضا کردن به جای شخصیت‌ها دنبال کنند؛ به طوری که هر امضا، هویت شخصی آن کاراکتر را داشته باشد. مهم نیست چه کسی قرار است جای میکی ماوس امضا کند: دستورالعمل‌ها یکسان هستند.

6) قد
خیلی از دخترها دوست دارند روزی نقش یکی از پرنسس‌های دیزنی را ایفا کنند. اما اگر در تصمیم خود جدی هستند، جدا از نظر شخصی‌شان در مورد جذابیت چهره خود، باید به برخی از ویژگی‌های خدادادی خود، از جمله قد، دقت کنند. مثلاً برای بازی در نقش یک پرنسس، قد شما باید بین 5 فوت و 4 اینچ تا 5 فوت و 8 اینچ (تقریباً بین 162 تا 172 سانتیمتر) باشد. بقیه شخصیت‌ها هم چنین دستورالعملی از لحاظ قد و قامت دارند.


7) قد و قامت که سهل است. شما بگویید حتی ناخن دست!
بله! حتی در مورد طول ناخن دست اعضای گروه تولید هم محدودیت‌هایی وجود دارد. ناخن انگشت کارمندان زن نباید بیش از یک چهارم اینچ از نوک انگشت آنها فراتر رود. در مورد مردان، ناخن دست فقط تا نوک انگشتان مجاز است.

8) خالکوبی
داشتن هر گونه خالکوبی قابل رؤیت کاملاً ممنوع است؛ همچنین سوراخ کردن زبان و گذراندن حلقه از آن.


9) عینک
آن دسته از اعضای گروه تولید که از عینک استفاده می‌کنند باید مراقب باشند از فریم‌هایی استفاده نکنند که نمایانگر لوگو یا برند خاصی باشد. همچنین، رنگ و فریم عینک باید متعارف باشد.

10) نظافت
چرا پارک‌های دیزنی این‌قدر تمیز هستند؟ چون به هر کسی که در آنجا کار می‌کند تأکید می‌شود که اگر زباله‌ای روی زمین دید، حتماً آن را از آنجا بردارد. تازه این افراد حق ندارند به شکل عادی خم شده و آن را از زمین بردارند. نحوه برداشتن زباله هم آداب خاص خودش را دارد. اعضای گروه تولید باید زباله را به شیوه‌ای بردارند که یک اسکوپ بستنی را با قاشق پیمانه ای از ظرف برمی‌دارند.

11) چطور کمپانی دیزنی به تمام فرهنگ‌ها احترام می‌گذارد
اگر روزی روزگاری مسیر منتهی به جایی که دنبالش می‌گردید را از یکی از اعضای گروه تولید کمپانی دیزنی پرسیدید، به نحوه اشاره کردن او دقت کنید. احتمالاً‌او با تمام دست یا با دو انگشت جهت را به شما نشان خواهد داد. اشاره به هر جایی با یک انگشت در کمپانی دیزنی ممنوع است. چون این کار در برخی از فرهنگ‌ها یک حالت هجومی تلقی می‌شود.

12) شبکه‌های اجتماعی؟ هرگز!
اگر شما برای دیزنی کار کنید، اجازه ندارید درباره کاری که انجام می‌دهید در هیچ‌کدام از شبکه‌های اجتماعی مطلبی به زبان بیاورید.

13) نام خانوادگی ممنوع!
والت دیزنی فقط دوست داشت «والت» نامیده شود. به همین دلیل است که روی برچسبی که روی پیراهن کارمندان دیزنی قرار می‌گیرد، فقط نام کوچکشان درج می‌شود. در ضمن، اگر دو تن از اعضای گروه تولید که نقش یک کاراکتر دیزنی را بازی می‌کنند نام یکسانی داشته باشند، یکی از آنها با نام دیگری نامیده خواهد شد تا همه از سرگردانی نجات پیدا کنند.

14) آنجا همه در قالب کاراکتر می‌مانند
یک عضو گروه تولید همیشه در قالب کاراکتر می‌ماند. تمام کاراکترهای خارج از جهان دیزنی – زمانی که وارد پارک‌های دیزنی شوید – از بین خواهند رفت. بنابراین هیچ‌وقت از اورسلا، ساحره دریا (در انیمیشن پری دریایی کوچک) نپرسید در مورد هرمیون (یکی از شخصیت‌های اصلی مجموعه هری پاتر) چه فکر می‌کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط | NEON DEMON | ، PISHY
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سه بازیگر جدید برای بازی در نقش‌های اصلی به سریال Willow شبکه دیزنی پیوستند
  ادای احترام مارول به چادویک بوزمن در لحظات آغازین نسخه دیزنی پلاس فیلم بلک پنتر
  تصاویر قبل و بعد جلوه های ویژه از فیلم Aliens reaction به کارگردانی علی پوراحمد در ها
  شبکه‌ی HBO پخش دو قسمت ویژه از سریال Euphoria را تأیید کرد
  سرمایه‌گذار ارشد دیزنی مایل به پخش آنلاین فیلم Black Widow است
  سریال House of the Dragon در مکانی متفاوت نسبت به Game of Thrones فیلمبرداری خواهد شد
  تمرکز اصلی شرکت دیزنی به جای سینما روی شبکه آنلاین خواهد بود
  اسکار قوانین مرتبط با نحوه اکران فیلم ها برای رقابت آن‌ها برای کسب جوایز را آسان کرد
  شایعه مرتبط با فروش زیاد فیلم Mulan در دیزنی پلاس تکذیب شد
  والت دیزنی ۲۸ هزار تا از کارمندان خود را اخراج می‌کند!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان