امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شهاب حسینی در تلاش برای ثبت نام خود در کتاب رکوردهای گینس

#1
شهاب حسینی در تلاش برای ثبت نام خود در کتاب رکوردهای گینس 1

ثبت نام شهاب حسینی در کتاب رکوردهای گینس
شهاب حسینی در “ساکن طبقه وسط” ۳۸ نقش متفاوت را بازی کرده و با این کار رکوردی را به نام خود به جای گذاشته که تاکنون کسی موفق به انجام آن نشده است. وی قصد دارد این رکورد را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.
در حالی بناست اولین فیلم سینمایی شهاب حسینی در مقام کارگردان با عنوان “ساکن طبقه وسط” از هفته آینده روی پرده برود که شهاب تصمیم گرفته نام خود را به واسطه این فیلم در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.
ماجرا از این قرار است که این بازیگر توانمند سینمای ایران در این فیلم حدود ۳۸ نقش متفاوت را بازی کرده و با این کار رکوردی را به نام خود به جای گذاشته که تاکنون کسی موفق به انجام آن نشده است.
شهاب حسینی در “ساکن طبقه وسط” اول از همه در قالب نویسنده ای فرورفته که بناست کتاب تازه اش را بنویسد اما همذات پنداری او با شخصیتهای مختلف این کتاب که از شرقی ترین چهره ها مانند شیخ صنعان، سهروردی، مولانا و سقراط حکیم گرفته تا غربی ترین چهره ها مانند راجر واترز، کرت کوبین و نیوتن را دربرمیگیرد باعث شده او یک سری نقش متفاوت و دست اولی که محمدهادی کریمی برایش نوشته را نیز ایفا کند.
از چه گوارا تا فرهاد مهراد
او در جایی از فیلم نیز نقش چه گوارا انقلابی معروف لاتین را بازی کرده تا ردپای شخصیت سیاسی هم در کارش باشد. زکریا و مسیح دو پیامبری هستند که شهاب در قالب آنها فرورفته و البته که نقشهای فرهاد مهراد خواننده ایرانی و یک فوتبالیست تیم بارسلونا نیز جای ویژه ای در هنرنمایی شهاب حسینی داشته اند.
شهاب حسینی تصمیم گرفته به واسطه ایفای این ۳۸ نقش مجزا و متفاوت هم نام خود و هم نام “ساکن طبقه وسط” را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.
فیلمی پربازیگر با تنها یک بازیگر اصلی
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شهاب حسینی بازیگر اصلی “ساکن طبقه وسط” است و مابقی بازیگران و از جمله چهره هایی چون هنگامه قاضیانی، طناز طباطبایی، ساره بیات، کامبیز دیرباز، بهنوش بختیاری، بابک حمیدیان، امید روحانی، فخرالدین صدیق شریف، حسین محب اهری، بهناز جعفری، حسین محجوب، فرهاد اصلانی و مانی کسرائیان نقشهای مکمل را ایفا کرده اند. محمدهادی کریمی فیلمنامه نویس این کار نیز نقش واقعی زندگی خویش یعنی یک روانکاو را در فیلم بازی کرده است.
به گزارش خبرگزاری میزان کتاب رکوردهای جهانی گینس Guinness World Records کتابی مرجع و دارای مجموعه‌ای از رکوردهای بین‌المللی است؛ این رکوردها شامل دستاوردهای انسان و پدیده‌های طبیعی هستند. این کتاب رکوردهای جهانی گینس هر سال با اطلاعات جدید تجدید چاپ می‌شود، و خود رکورددار پرفروش‌ترین سری کتاب کپی‌رایت جهان است.
شرح حیات و پریشانی
شهاب حسینی خود به هنگام آغاز تولید “ساکن طبقه وسط” در یادداشتی درباره آن نوشته بود: «پیشانی شکر بر خاک آستانش می گذارم که پس از نه سال، نیاز این دل خسته را در بهترین زمان و مکان برآورد. “ساکن طبقه وسط” شرح حیات و پریشانی است،گمگشتگی این روح سرگشته دریافتن ماوایی امن وآرام. شاید بزرگترین جستجوی هر انسان.امید که بیانمان قاصر نباشد به مدد الطاف پیدا و پنهان خود او و امید که ناب ترین تلالو اندیشه در راستای خشنودی‌اش نزدیک شویم و اثری برجا گذاریم به یادگار در شأن انسان،که او اشرف مخلوقاتش نامید و جام وجودش را لبریز کرد و امانتدار از روح خویش.
پروردگارا راهنماییمان کن به حذر از گمراهی. رسیدن به روشنایی خشنودی است،ای بدل کننده بدی ها به خوبی ها – آمین»
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اطلاعات جدید از برنامه همرفیق شهاب حسینی؛ نوید محمدزاده یکی از مهمان‌ها
  اسکار قوانین مرتبط با نحوه اکران فیلم ها برای رقابت آن‌ها برای کسب جوایز را آسان کرد
  اولین پوستر برنامه هم رفیق شهاب حسینی منتشر شد
  با گرانقیمت ترین بازیگر ثبت شده در کتاب رکوردهای گینس آشنا شوید!
  تلاش «دوزیست» برای‌اکران در فصل پاییز سینماها
  تلاش نافرجام بازیگر آمریکایی برای نقش آفرینی در «بتمن»
  نخستین تریلر فیلم ترسناک آن شب ( The Night ) با بازی شهاب حسینی منتشر شد
  ریجیس فیلبین، مجری رکورددار گینس در 88 سالگی درگذشت
  دستور رئیس صداوسیما برای ساخت سریالی برای کرونا
  معرفی فیلم گینس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان