امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

داورزني: دنيا بسيج شده تا واليبال ايران را بزند!

#1
محمدرضا داورزني روز قبل هشدار داد که خيلي ها در جهان از رشد واليبال ايران خوشحال نيستند. او اشاره مختصري به تلاش کشورهاي مختلف براي ضربه زدن به واليبال ايران داشت.

داورزني: دنيا بسيج شده تا واليبال ايران را بزند! 1




داورزنی گفت که در اجلاس فدراسیون جهانی والیبال، عده ای با تأکید روی جریانی خاص قصد داشتند تا والیبال ایران را محروم یا تعلیق کنند. هنوز ٢٤ ساعت از حرف های سربسته رئیس نگذشته بود که سایت فدراسیون والیبال خبر زیر را روی خروجی خود قرار داد:

«در حالی که چندی پیش در کنگره جهانی ٢٠١٤ والیبال در ایتالیا، میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان به ایران داده شده بود، دکتر آری گراسا با ارسال نامه ای به دکتر محمدرضا داورزنی ضمن عذرخواهی و تشکر از ایران به خاطر پذیرفتن میزبانی قهرمانی نوجوانان جهان، اعلام کرد که کشور آرژانتین به عنوان میزبان این رقابت ها (مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان) معرفی شده است.»

اما جریان تغییر نظر FIVB از جایی آب می خورد که رئیس برزیلی فدراسیون جهانی والیبال با فشار تعدای از فدراسیون های کشورهای مختلف مجبور به ملاقات با سازمان دیده بان حقوق بشر در مورد همان جریان خاصی شد که داورزنی به آن اشاره کرده بود. تصمیمات خیلی زود و در واقع سریع تر از آنچه تصور می شد، گرفته و ابلاغ شد. طبق این تصمیمات، فدراسیون جهانی تا زمان حل مشکل دیگر اجازه برگزاری هیچ رویداد جهانی را به ایران نخواهد داد. 

سخنگوی فدراسیون جهانی والیبال در این مورد به یک سایت انگلیسی گفت: FIVB نشست بسیار خوبی با سازمان دیده بان حقوق بشر در ماه اکتبر داشت. در این جلسه، دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که فدراسیون جهانی دیگر میزبانی هیچ رویدادی مخصوصا مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را به ایران نخواهد داد، البته این تصمیم شامل لیگ جهانی که تقویم آن از قبل تنظیم شده) و مسابقات قهرمانی مردان آسیا (که تحت کنترل فدراسیون جهانی نیست) نمی شود.

در این بین مسئولان فدراسیون جهانی قول داده اند در مورد میزبانی تهران در مسابقات قهرمانی آسیا نیز تجدید نظر کنند!

واليبال به ويتريني براي نظام تبديل شده است
اما داورزني درباره کارشکني کشورهاي ديگر در مقابل واليبال ايران مي گويد: واليبال ايران آنقدر بزرگ شده که دنيا را بسيج کرده آن را بزنند. واليبال ايران برند اجتماعي بزرگي شده و به ويتريني براي نظام تبديل شده است و اين خوشايند خيلي ها نيست، کسانيکه چندين سال است بر عليه نظام کار مي کنند وقتي مي بينند يک رشته حرف دارد و توانمندي جوانان اين مرز و بوم را نشان مي دهد، دست به هر کاري مي زنند تا جلوي آن را بگيرند. خوشبختانه موفقيت هاي واليبال را نمي توانند سانسور کنند. وقتي ما آمريکا را شکست مي دهيم، ايتاليا را مي بريم ديگر جاي حرفي باقي نمي ماند اما برخی کشورهای مخالف با نظام جمهوری اسلامی این موفقیت ها را می بینند، دست به حاشیه سازی و ایجاد مشکل برای ایران می کنند. 

واليبال نقشه دشمنان را خراب مي کند
جهان میلیون ها دلار هزینه می کند که شرایط ایران را بی ثبات نشان دهد اما یک رشته ورزشی مانند والیبال تمام این نقشه ها را خراب می کند. عملکرد والیبال ایران در جهان به گونه ای بوده که برخی دشمنان را نگران کرده و آنان از راههای مختلف به دنبال متوقف کردن این روند رو به رشد هستند. اتفاقاتی که در حال رخ دادن است تنها ورزشی نیست و کاملا موضوع هدایت شده است. 

خیلی‌ها منتظرند تا به والیبال ایران ضربه بزنند
وقتی رییس فدراسیون والیبال اتریش به دنبال محرومیت ورزش ایران است، نباید آن را یک اتفاق دانست که امیدوارم بتوانیم باتدبیر این بحران را نیز پشت سر بگذاریم. خیلی‌ها منتظر هستند که به والیبال ایران ضربه بزنند و با گره زدن مسائل غیر ورزشی به ورزش درصدد هستند قدرت والیبال ایران را تضعیف کنند. در زمانی که خیلی‌ها دوست ندارند والیبال ایران پیشرفت کند باید دست به دست هم به پیشرفت والیبال ایران کمک کنیم و با تدبیر و پیگیری‌ها جلوی بحران‌هایی را که می‌خواهند به وجود آورند، بگیریم و اجازه ندهیم هیچ کارشکنی به والیبال ایران ضربه بزند.

ميزباني ايران و باز هم مشکل ورود بانوان
سعید درخشنده مسئول کمیته بین الملل فدراسیون والیبال هم گفت: داورزنی در کنگره جهانی رایزنی های زیادی انجام داد تا میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را بدست آورد. این موضوع قطعی شده و قرار بود که ایران میزبان باشد. اما به خاطر محدودیت هایی که وجود داشت، فدراسیون جهانی در این تصمیم تجدید نظر کرد. خودم احتمال می دهم که موضوع محدودیت حضور بانوان در سالن های والیبال علت اصلی این موضع باشد ولی رسما فدراسیون جهانی این موضوع را نگفته است. البته تاکنون خود من هم نامه آری گراسا به داورزنی را ندیده ام. همه ناظران لیگ جهانی والیبال در تهران، گزارش عدم حضور و محدودی حضور بانوان را در سالن داده بودند. همین مورد تنها نقص کار ایران در میزبانی مسابقات بود. ما هیچ مشکل سخت افزاری و برنامه ریزی ها برای برگزاری مسابقات نداشتیم. باید داورزنی رایزنی هایی را انجام دهد تا مجوز حضور بانوان به طریقی گرفته شود. دیگر فدراسیون جهانی صددرصد تصمیم گرفته و میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان آرژانتین است. حالا امیدوارم که میزبانی جام ملت های آسیا را از دست ندهیم. جام ملت های آسیا در این دوره بسیار مهم است زیرا قهرمان آن به المپیک می رود و ما درصدد هستیم تا به هر شکل ممکن میزبان آن باشیم.

نام حسين معدني با عزت و افتخار کشور گره خورده
بازيکنان جوان تيم ملي واليبال که قرار است در قالب تيم ارتعاشات وارد ليگ برتر شوند قصد دارند ياد حسين معدني را هم زنده نگه دارند و بر روي پيراهن خود نيز عکسي از او گذاشته اند. محمد رضا داورزني رئيس فدراسيون واليبال درباره اين اتفاق و مرحوم حسين معدني مي گويد: اثر حسين معدني چه آن زمان که سرمربي تيم ملي بود و چه آن زمان که به عنوان کمک مربي در کنار تيم ملي بود نمايان است. حسين انساني بود که بدون تکبر، بدون غرور و بدون اينکه براي خودش پوزيشني قائل شود که مثلا من زماني سرمربي تيم ملي بودم و الان درست نيست که به عنوان کمک روي نيمکت باشم در کنار تيم بود چون هدف او کمک بود براي عزت و غرور ملت، براي خودش جايگاهي قائل نبود و هرکجا که احساس مي کرد مي تواند کمک کند و تاثيرگذار باشد يا علي مي گفت. بدون شک حسين معدني ساليان سال در بين ما خواهد بود. نام حسين معدني با عزت و افتخار کشور گره خورده و پاک نخواهد شد. او انسان باشخصيتي بود که علي رغم تمام سختي ها و ناملايمتي هايي که در زندگي و کارش وجود داشت اما بسيار صبور بود و آرام البته درون متلاطمي داشت که وقتي با او صحبت مي کردي متوجه آن مي شدي. حسين آرامشش را در خطاطي بدست مي آورد و در اوج مسابقات جهاني هم اين کار را انجام مي داد. خلاصه اينکه اين اتفاق ناخوشايند بار ديگر به ما گوشزد کرد تا بدانيم که مشخص نيست فردا ما هستيم يا که نيستيم پس تا آنجائيکه مي توانيم بايد دل ديگران را بدست آوريم. 

دل شکستن راحت است اما دل بدست‌آوردن کار بزرگي است
دل شکستن خيلي راحت است اما دل بدست‌آوردن کار بزرگي است. من معتقدم که عزت را خداوند به آدم ها مي دهد، آدمها با پول به عزت نمي رسند. اتفاقي که در واليبال ايران افتاده هم به اعتقاد من لطف خداوند بزرگ است که آن را در عرصه جهاني به جايي رساند که دنيا بسيج شده تا آن را بزنند.
داورزني: دنيا بسيج شده تا واليبال ايران را بزند! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi
آگهی
#2
عمرا بتونن!
زنده باد والیبال ایران!
داورزني: دنيا بسيج شده تا واليبال ايران را بزند! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط خخخخ
#3
(09-11-2014، 15:19)Nazanin♥Xavi نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
عمرا بتونن!
زنده باد والیبال ایران!
معلومه نمیتوننداورزني: دنيا بسيج شده تا واليبال ايران را بزند! 1
داورزني: دنيا بسيج شده تا واليبال ايران را بزند! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  از مسی خواسته شده تا اجازه دهد ماسکرانو پنالتی بزند
  تیاگو: اگر بایرن مونیخ بخواهد مانند مسی پنالتی بزند، مانند پیرس و هانری خراب خواهد کر
  یحیی توره: می ترسیدم مسی به من لایی بزند!
  فان خال:برایم فرقی ندارد رونی گل بزند یا هررا
  بنیتز:” بنزما باید در هر بازی دو گل بزند تا تعویض نشود!”
  ماهینی:مشکلات مالی می‌تواند ملوان را زمین بزند
  دایی:بیرانوند اظهارنظر بیخودی کرده است/نفت تا صبح نمی توانست گل بزند
  بهترين دروازه بان دنيا از نظر شما
  تاریخچه ورزشهاي رزمي و دفاع شخصي در ايران
  كرار: ديگر به فوتبال مسخره ايران برنمي گردم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان