امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کان: دیگر رقابت مسی - رونالدو خسته کننده شده است

#1
سنگربان سابق بایرن مونیخ معتقد است توپ طلا باید به یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان داده شود. او می‌گوید فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 1999 بدترین خاطره او بوده است.

کان: دیگر رقابت مسی - رونالدو خسته کننده شده است 1

اولیور کان درباره قهرمانی تیم ملی فوتبال آلمان در برزیل گفت: برزیل کشوری بزرگ و با وسعت زیاد است. فضای فوتبالی در این کشور متفاوت است و با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست. فوتبال بازی کردن در این کشور اصلا آسان نیست ولی ما توانستیم قهرمانی را در برزیل به دست آوریم و این بسیار مهم است. تیم ملی فوتبال آلمان قهرمان جام جهانی شد و آن به این خاطر بود که به خوبی آماده این رقابت‌ها شد. آلمان چند سال برنامه‌ریزی کرد و در نهایت هم ثمره آن را دید. این قهرمانی به راحتی به دست نیامد. همه می‌پرسند چرا آلمان در برزیل به قهرمانی رسید؟ جواب آن کاملا مشخص است. چون به خوبی برنامه‌ریزی و خود را آماده رقابت در رویدادی حساس چون جام‌جهانی کرد. تمرکز و آمادگی نقش بسزایی در قهرمانی آلمان داشت. وقتی این دو فاکتور مهیا باشند تیم قهرمان هم کاملا مشخص است.



کان درباره میزبانی قطر در جام‌جهانی 2022 هم گفت: انتقاد از یک رویداد بزرگ کاملا طبیعی است. جام‌جهانی باعث می‌شود تا یک کشور به فرصت‌های جدید و مثبتی دست یابد. طبیعی است که بعضی دیگر از کشورها هم به این فرصت اعتراض کنند. میزبانی قطر من را شگفت زده نکرد. این کشور میزبان جام‌جهانی شده است و باید خود را به خوبی آماده‌اش کند. درباره میزبانی هر کشوری جدال و جنجال وجود دارد. درباره جام‌جهانی برزیل و آفریقای جنوبی هم چنین بحث‌هایی وجود داشت. درباره جام‌جهانی قطر هم مشکلاتی همچون حقوق کارگران وجود دارد که این هم در حال بهتر شدن است.



او درباره آماده‌سازی قطر هم گفت: الان کشور قطر حاضر است که ورزشگاه را به سیستم‌های خنک‌کننده مجهز کند و این بسیار خوب است. باید بازیکنان و تماشاگران در ورزشگاه احساس گرما و حرارت نکنند. قطر برنامه‌ریزی خوبی کرده است. پول همه چیز برای یک میزبانی خوب نیست و باید بدانی که چگونه این پول را خرج کنی.



سنگربان سابق بایرن مونیخ در ادامه سخنان خود به ستایش از پپ گوآردیولا پرداخت و گفت: گوآردیولا یک مربی حرفه‌ای است. او عادت دارد تا در 90 دقیقه با بازیکنان صحبت کند و آنها را در زمین راهنمایی کند. شما به دیدار برابر دورتموند نگاه کنید. او با قدرت بازیخوانی بسیار بالایی که داشت نتیجه بازی را تغییر داد. شما به نقش ریبری در این دیدار نگاه کنید. گوآردیولا دوست دارد که همواره سیستم بازی تیمش را تغییر دهد و در پست بازیکنان تغییر ایجاد کند. این انعطاف تاکتیکی به تیم او کمک می‌کند و نشان از توانایی بالای این مربی دارد. گاهی اوقات این تغییرات زیاد به ضرر تیم هم بوده است. گوآردیولا فقط می‌خواهد که از بازیکنانش بهترین استفاده را ببرد.



کان درباره این سوال که آیا نویر شایسته انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2014 است، پاسخ داد: این جایزه همواره بین مسی و رونالدو در این چند سال اخیر تقسیم شده است. آیا باید همیشه یکی از این دو بازیکن انتخاب شود؟ رونالدو، مسی، مسی، مسی، مسی، رونالدو. این انتخاب ها دیگر تکرار شده است. باید رای دهندگان در آرای خود تغییر ایجاد و بهترین بازیکن را از تیم ملی فوتبال آلمان انتخاب کنند؛ چرا که این تیم قهرمان جام جهانی است. تجربه می‌گوید که سخت است که این جایزه به نویر داده شود اما او تمان فاکتورهای یک دروازه‌بان خوب را دارد. او در بازی با پا بسیار خوب است و بهترین مدافع و لیبرو برای تیمش است. نویر در کارهای دفاعی به هم‌تیمی‌هایش کمک می‌کند و همچون یک دفاع آخر است.



اولیور کان در سال 2008 برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد. او درباره بهترین لحظات فوتبالی خود گفت: بهترین دوران من از سال 1999 تا 2002 بود. اما نمی‌خواهم درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 1999 صحبت کنم؛ چرا که بدترین خاطره فوتبالی من در آن بازی رقم خورد. بایرن‌مونیخ بازی برده را در چند دقیقه به شکست تغییر داد. الان دیگر آن روزها را فراموش کرده و وظایف دیگری دارم.
کان: دیگر رقابت مسی - رونالدو خسته کننده شده است 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar ، خخخخ ، しíþ ßしâçk ، مهردخت ، Hadis Messi
آگهی
#2
من نخونـدمش ولی خسته کنندست !

چــون :

مسی در هر صورت بهترهـ نیازی به رقابت نیست (:
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi ، Hadis Messi
#3
هیچ وقت نمیشه.____.
کان: دیگر رقابت مسی - رونالدو خسته کننده شده است 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi
#4
خيلي زياد بود نخوندم:| سپاسWink
کان: دیگر رقابت مسی - رونالدو خسته کننده شده است 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  آمار خیره کننده هافبک مورد نظر الهلال
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  طارمی بود یا کریستیانو رونالدو؟
  دیگر همه می‌دانند بیرانوند طرفدار کدام تیم بود!
  یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است!
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)
  علی قربانی روبروی کریس رونالدو (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان