امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دایی: پرسپولیس مرا نخواست!

#1
Heart 
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: اگر باشگاه به ما دستور بدهد فردا مقابل پرسپولیس بازی خواهیم کرد. خبرگزاری فارس: دایی: در صورت اعلام باشگاه فردا بازی می‌کنیم/پرسپولیس دایی را نخواست!
دایی: پرسپولیس مرا نخواست!
به گزارش جهان، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر باشگاه فردا به ما دستور بدهد مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم، ما کارهای لازم را انجام داده‌ایم و تمرینات خوبی داشته‌ایم هرچند به دلیل بارش برف در 2 روز گذشته تمرین درست حسابی انجام نداده ایم، اگر فردا بازی کنیم مسابقه خیلی سختی خواهد بود.


وی ادامه داد: پرسپولیس در لیگ و جام حذفی خوب نتیجه گرفته است و اگر قرار باشد در ورزشگاه آزادی به میدان برویم کار خیلی سخت است هرچند ما کارهایمان را انجام داده‌ایم، پرسپولیس را آنالیز کرده ایم و تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم.


دایی در مورد اینکه اگرهای زیادی را مطرح کرد و فردا تیم راه‌آهن مقابل پرسپولیس بازی می‌کند یا خیر، گفت: ما تصمیم گیرنده نیستیم، مجری و تابع تصمیمات باشگاه هستیم اگر باشگاه بگوید بازی می‌کنیم تا الان هم باشگاه چیزی به ما اطلاع نداده است به همین خاطر می‌گویم اگر بازی کنیم هرچند ما کار خودمان را انجام داده‌ایم ولی حق مسلم باشگاه است که در زمین خودش بازی کند.


دایی تصریح کرد: ما جزء کشورهایی هستیم که از نظر امنیتی مشکلی نداریم ، کارهای امنیتی بزرگ تر از این هم انجام داده‌ایم، چطور می‌شود که برای یک بازی در ورزشگاه اکباتان مشکل امنیتی پیدا کنیم، حق تیم‌های تهرانی مثل ما ضایع می‌شود، ما طرفدار نداریم و اگر زمین هم از ما بگیرند که دیگر هیچ.


علی دایی در مورد اینکه مهدی تاج گفته شورای تامین استان با برگزاری بازی در اکباتان مخالف است، گفت: فقط آرزو می‌کنم که فوتبالی‌ها تصمیم‌گیرنده باشند و شورای تامین برای فوتبال تصمیم نگیرد، کجای تامین شورای تامین برای فوتبال تصمیم می‌گیرد؟ در مورد فوتبالی‌ها فقط فوتبالی‌ها باید تصمیم گیرنده باشند، کارهای امنیتی را هم باشگاه‌ها انجام می‌دهند.


دایی افزود: من 5 سال در آلمان بازی می‌کردم و دیدم چطور امنیت ورزشگاه‌ها را باشگاه‌ها تامین می‌کنند، البته از نیروی نظامی هم کمک می‌گیرند اما تصمیم گیرنده باشگاه‌ها هستند، به ندرت هم شاهد اتفاقات ناگوار در ورزشگاه‌هایشان هستیم.


دایی تاکید کرد: برای فوتبال باید فوتبالی‌ها تصمیم بگیرند نه اینکه ارگانهای دیگر بیایند و تصمیم‌گیرنده باشند، تا موقعی که چنین باشد از حرفه‌ای شدن دور خواهیم بود انشاا... روزی برسد که هر باشگاهی در زمین خودش بازی کند و خودش مسئول برگزاری بازی باشد.


سرمربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه با حبیب کاشانی آشتی کرد اما دعوای او و کاشانی به پرسپولیس ضربه زد و باعث شد دایی از این تیم برود، گفت: من این حرف شما را به هیچ عنوان قبول ندارم، من قراردادم با باشگاه پرسپولیس تمام شده بود و علی دایی را نخواستند، دست علی دایی نبود، آن موقع هم حاضر بودم یکسال مجانی برای پرسپولیس مربی‌گری کنم و دستمزد قراردادم را صرف خرید بازیکنان خوب کنند.


وی ادامه داد: وقتی شما را نخواهند چه کاری می‌توانی انجام بدهی، وقتی شما را از روزنامه و یا خبرگزاریتان اخراج کنند آیا می‌توانی در آنجا کار کنی؟ دعوای من هم برای احقاق حق بود، با گذشت زمان همه چیز در مورد صحبت‌هایم ثابت شد ما مشکل فوتبالی داشتیم و آن موقع قراردادم تمام شده بود و تصمیم گیرنده نبودم، دو سال پیاپی من پرسپولیس را قهرمان جام حذفی کردم اما رسم بر این است که دو سه ماه به پایان فصل قرارداد سرمربی را تمدید می‌کنند تا مربی با خیال راحت کارش را انجام دهند.


وی ادامه داد: من از دو سه ماه قبل می‌دانستم که در پرسپولیس کار نخواهم کرد.


دایی در مورد مصدوم و محروم تیمش گفت: جهانگیر عسگری محروم است و کاسترو ،حمیدعلی‌عسگر و علی‌ غلام مصدوم هستند. ما مشکل بازیکن داریم اما با تغییراتی که انجام خواهیم داد امیدوارم که بازی خوبی انجام بدهیم.


دایی در مورد اینکه گفته بود از دست محسن ترکی عصبانی نبوده بلکه از دست جهانگیر عسگری عصبانی بوده که اعتراض کرده، گفت: در آن صحنه من از داور عصبانی بودم در چند سال قضاوت محسن ترکی چنین تصمیماتی از او ندیده بودم اما در یک صحنه جهانگیر عسگری بیخود اعتراض کرد و نباید اعتراض می‌کرد تا کارت بگیرد، به بیخود و باخودش کاری ندارم اما اگر عسگری کارت نمی‌گرفت دست ما در خط جلو بسته نبود.


وی افزود: من همواره مخالف اعتراض بازیکن به داور هستم زیرا به این صورت بازیکن کارت می‌گیرد و تیم ضرر می‌کند.


دایی در مورد اینکه از عملکرد سامان آقازمانی و حمید علی‌عسگر در راه‌آهن راضی است، گفت: از هردوی آنها راضی هستم مطمئناً هردوی آنها تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند، متاسفانه مصدومیت علی‌عسگر به ما ضربه زد. سامان آقازمانی هم جزء بازیکنانی بود که هم در سایپا و هم در پرسپولیس با من کار کرد، ما سعی می‌کنیم به نحو احسنت و براساس نیازهایمان استفاده کنیم و ملاک در حضور در ترکیب تیم آمادگی بازیکن است.
دایی: پرسپولیس مرا نخواست! 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!
Wink شجاع مقابل پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان