امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تجلیل دو مرجع تقلید از مقام و جایگاه بسیج

#1
Heart 
آیت الله نوری همدانی در دیدار با سردار نقدی گفت: خدا را شاکریم که آیت ا... خامنه ای با درایت و تدبیر توانسته است نظام را هدایت نموده و روز به روز بر آمادگی علمی و پیشرفت های ایران اسلامی افزوده است.
به گزارش جهان به نقل از بسیج، آیت الله نوری همدانی در دیدار با سردار نقدی و حجت الاسلام تویسرکانی پس از اجتماع گزارش عملکرد بسیج بیان کرد: خدمات سردار نقدی جامعه بسیار بسیار چشمگیر بوده و الحمدالله زحمات بسیج برای مردم سرازیر است.

ایشان با اشاره به مجاهدت های بسیج اظهار داشت: بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرده است و تشکیل بسیج نگاه عمیق امام راحل بود که موجب نگهداری ارزش های انقلاب گردید.

معظم له وظیفه بسیج را تقویت شاخص های انقلاب اسلامی دانسته و خاطر نشان کرد: مکتبی بودن ولایت فقیه اصلی ترین شاخص های انقلاب اسلامی است که بایستی در تقویت آن تلاش نمود.

این مرجع تقلید همچنین پشتیبانی از ضعفا را از دیگر شاخص های انقلاب اسلامی دانسته و عنوان نمود: انقلاب اسلامی پناهگاه مستضعفین عالم بوده و چشم امید همه ی مردمان عالم به ایران اسلامی است.

ایشان با اشاره به شاخصه ی استکبار ستیزی گفت: امروز استکبار ریشه ها و توطعه های گوناگونی دارد که تشکیل گروهک های تروریستی از جمله داعش در زمره همین نقشه ها بوده تا بتوانند در بین امت اختلاف ایجاد کنند.

آیت الله نور همدانی در همین خصوص ادامه داد: بحمداله با حضور میلیون ها بسیجی و انسان های پا در رکاب در آرامش بوده و امنیت کشور ما در دنیا بی نظیر است.

معظم له آمادگی های دفاعی را برای بسیج ضروری دانسته خوانده و تاکید نمود: بسیج باید در سال چندین نوبت مانورهای قدرت و رزمایش برگزار کند چرا که امروز دشمنان از بسیج احساس وحشت می کنند.

ایشان در پایان به بسیجی بودن خویش افتخار نموده و اظهار داشت: خدا را شاکریم که آیت الله خامنه ای با درایت و تدبیر توانسته است نظام را هدایت نموده و روز به روز بر آمادگی علمی و پیشرفت های ایران اسلامی افزوده است.

همچنین آیت الله العظمی علوی گرگانی در دیدار با سردار نقدی، حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج و جمع محدودی از مسئولان بسیج که به مناسبت هفته بسیج در بیت ایشان برگزار شد ضمن تشکر از گزارش عملکرد بسیج گفت: گزارشی که سردار نقدی بیان نمودند مبشراتی بود که مایه مسرّت ما گردید.

ایشان با اشاره به آنکه برخی گزارش هایی که کمتر از واقع عمل گردیده بیان نمود: گاهی اوقات گزارش هایی بیان می شود که وقتی بررسی می کنیم درصد موفقیت ها کمتر از عمل واقعی می باشد.

این مرجع تقلید گزارش بسیج را موفق دانسته و تسریع کرد: آنچه از بسیج از بدو تشکیل تاکنون دیده ام آن است که بسیج در گفتار و رفتار موفق بوده است.

ایشان در ادامه به تعریف بسیج اشاره نموده و خاطر نشان کرد: همان گونه که از عنوان بسیج پیداست بسیج در تمام طبقات و موضوعات جامعه فعال و موفق بوده و بسیج بسان خون در جامعه است که اگر حرکت داشته و زنده باشد، تمام جامعه نیز حیات دارند.

آیت الله العظمی علوی گرگانی با طرح این سوال که برای حیات بسیج باید چه برنامه ای داشته باشیم اظهار داشت: راه احیای جامعه امر به معروف و نهی از منکر است و بهترین کسانی که می توانند این فریضه را اجرا و پیدا کنند بسیجیان هستند. اگرچه این بار سنگین است اما از عهده بسیج بر می آید.

معظم لّه امر به معروف را موجب تقویت روح ولایت دانسته و افزود: در صورتیکه جامعه روشن و بصیر گردد در این صورت منتظر اجرای اوامر ولی فقیه هستند، لذا باید جامعه را با مسائل دینی آگاه نمود.

ایشان در پایان با اشاره به اهمیت توجه به مردم توسط مسئولان بیان نمود: گاهی برخی مسئولین به اسم آزادی حرف های نیش داری می زنند حال آنکه آزادی مردم در عمل به آموزه های دینی می باشد.
تجلیل دو مرجع تقلید از مقام و جایگاه بسیج 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چرا گوشواره های نامتقارن جایگاه خاصی در بین جوانان پیدا کرده اند؟
Heart وزیر امور خارجه آمریکا به دیدار مقام‌های چینی می‌رود
  گزارش مفصل آسوشیتدپرس از سخنان مقام معظم رهبری در روز قدس
  روحانی: حمایت مقام معظم رهبری نبود، قطعا نمی‌توانستیم در مبارزه با کرونا به موفقیت ک
Heart نامه مقام ارشد انصارالله به سازمان ملل درباره اقدامات عربستان برای شیوع کرونا در یمن
Heart نامه تشکر وزیر آموزش و پرورش به مقام معظم رهبری
  مقام روس: حاکمیت سوریه فراتر از همه چیز است
  مقام آمریکایی: حال جسمانی رهبر کره‌شمالی در وضعیت خطرناکی است
  دونالد ترامپ تصویری عجیب از خود در جایگاه راکی بالبوآ منتشر کرد!
  مقام معظم رهبری: همه به دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کنند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان