امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چراغ سبز رحمتی به استقلالی ها

#1
دروازه بان برزیلی پرسپولیس گفت: «عدد 4، عدد من است نه استقلالی‌ها.»


چراغ سبز رحمتی به استقلالی ها 1


حضور همزمان نیلسون برزیلی و سیدمهدی رحمتی در آخرین روز نمایشگاه مطبوعات باعث شد کری میان هواداران استقلال و پرسپولیس بالا بگیرد.
 
نیلسون و رحمتی برخورد صمیمانه‌ای با هم داشتند و رفتارهای‌شان به‌شدت دوستانه بود. رحمتی که انگار یک دوره با نیلسون همسایه بود، سراغ خانه جدید دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس را گرفت و او هم جواب داد از حوالی خانه رحمتی به منطقه دیگری رفته است.
 
اما بخش جالب حضور همزمان نیلسون و رحمتی، جدا از برخورد دوستانه این دو دروازه‌بان با هم، شوخی‌های‌شان با هواداران استقلال و پرسپولیس بود.
 
وقتی استقلالی‌ها سر به سر نیلسون می‌گذاشتند و به او عدد 4 نشان می‌دادند، نیلسون با لهجه خاص و لحن جالب خود جواب می‌داد: «فقط 6تایی‌ها»...
 
نیلسون که با رفیق برزیلی‌اش آمده بود، به شوخی می‌گفت: «این آدم‌ها دارند من را تشویق می‌کنند، عدد 4، عدد من است نه استقلالی‌ها چون 4 دربی پشت سر هم مقابل استقلال گل نخوردم.»
 
نیلسون همچنین با حوصله به سؤالات پاسخ داد و وقتی یکی از خوانندگان روزنامه از او پرسید فکر می‌کنی در دربی درون دروازه پرسپولیس باشی؟! گفت: «امیدوارم باشم ولی اگر نباشم یک تصمیم جدید می‌گیرم.»
 
نیلسون یکی از محبوب‌ترین چهره‌هایی بود که به نمایشگاه آمد و حضورش هیجان‌انگیز بود. درست مثل مهدی رحمتی که استقلالی‌ها تشویقش کردند و پرسپولیسی‌ها سر به سرش گذاشتند.
 
در این میان یکی از هواداران پرسپولیس بالای 10 بار به رحمتی گفت شیش‌تایی‌ها که بالاخره صدای رحمتی درآمد و جواب داد: «شیرین عسلم به خدا شنیدم، اصلاً تو خوبی، من بلد نیستم کری بخونم!»
 
مهدی رحمتی که با زبان انگلیسی با نیلسون حرف می‌زد، به شوخی گفت: «نیلسون تو هر روز پررنگ​تر می‌شوی و من هر روز خوش‌تیپ‌تر...» نیلسون نیز در جواب گفت: «مطمئن باش دیگر از این تیره​تر نمی‌شوم!»
 
دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس بعد به رحمتی پیشنهاد انداختن عکس یادگاری دو نفره را داد و از او درباره شرایطش در پیکان پرسید و گفت: «شنیده‌ام عملکرد بسیار خوبی در این تیم داری و در هر بازی موقعیت‌های زیادی را از حریفان می‌گیری!»
 
رحمتی ضمن ارائه توضیح درباره شرایطش در پیکان از نیمکت‌نشینی نیلسون در بازی‌های اخیر پرسید و او با خنده گفت: «همه چیز درست می‌شود.»
 
* چراغ سبز رحمتی به استقلالی‌ها
اگر چه استقبال از دروازه‌بان پرسپولیس کم نبود اما هواداران از رحمتی بیشتر سؤال می‌پرسیدند و یکی از سؤال‌های تکراری بازدیدکنندگان از رحمتی، احتمال بازگشت این دروازه‌بان به استقلال بود که رحمتی در جواب این گروه می‌گفت؛ ان‌شا‌ء‌ا...، اگر خدا بخواهد برمی‌گردم.
 
همین جواب کوتاه و امیدوارکننده باعث شده بود هواداران استقلال از احتمال پیوستن رحمتی به استقلال سخن بگویند.:-) 
چراغ سبز رحمتی به استقلالی ها 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیگ یک / یک امتیاز ارزشمند برای استقلالی ها
  لیگ یک/ فجر با چراغ خاموش صدرنشین شد
  سوپرمن چراغ اول پرسپولیس را روشن کرد+گزارشل حظه ای بازی با
Clocket شیطنت سعودی‌ها در غفلت AFC با تغییر ورزشگاه/ دلیل تعجب استقلالی‌ها مشخص شد + عکس
  سعید عزت اللهی؛ استقلالی یا پرسپولیسی؟
  موزیک فیلم استقلال بدویید استقلالی های عزیز
  استقلالی ها به پول رسیدند
  همه دستمزد می‌بخشند، استقلالی‎ها اعتصاب می‌کنند!
  ماجرای عجیب جلسه مرموز استقلالی‌ها در دوحه
  چراغ سبز وزیر بهداشت آلمان برای از سرگیری بوندسلیگا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان