امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آغاز عصر جديد آلبي سلسته!

#1
آغاز عصر جديد آلبي سلسته! 1

سه سال از زمان آخرین حضور کارلوس توز در تیم ملى آرژانتین مى گذرد، سه سالى که این مهاجم آرژانتینى دوران پر فراز و نشیبى را از لحاظ شخصى تجربه کرده و تیم ملى آرژانتین نیز جام جهانى موفقى را بدون او پشت سر گذاشته است.

سه سال از زمان آخرین حضور توز در تیم ملى آرژانتین مى گذرد، سه سالى که این مهاجم آرژانتینى دوران پر فراز و نشیبى را از لحاظ شخصى تجربه کرده و تیم ملى آرژانتین نیز جام جهانى موفقى را بدون او پشت سر گذاشته است. براى کارلوس توز به احتمال زیاد حضور در تیم ملى آرژانیتن مى تواند آخرین شانس او براى حضور در یک تورنمنت بزرگ باشد، چون در سال 2018 و جام جهانى روسیه او 34 ساله خواهد بود و حضور او بعد از جام جهانى در آلبی سلسته پرسش برانگیز است.
او آخرین بار در روز شانزدهم ژولاى سال 2011 در بازى یک چهارم نهایى کوپا آمریکا مقابل اروگوئه قهرمان آن بازى ها براى تیم ملى کشورش به میدان رفت و در ضربات پنالتى انتهاى دیدار ناکام ماند تا آرژانتین از آن رقابت ها کنار رود. اما بى تردید دعوت نشدن او به تیم ملى بعد از این رقابت ها توسط آلخاندور سابیا سرمربى جدید آلبى سلسته دلایل دیگرى داشته است.
توز در تابستان 2013 در این خصوص گفته بود:"من نمى دانم چرا سابیا توضیحى براى عدم دعوت از من به تیم ملى نمى دهد، شاید او از من مى ترسد." بى تردید حضور توز با رفتارهاى غیر معمول خود براى تیم همواره ضرورى نبوده و از طرفى او هرگز رابطه خوبى با سرمربى تیم و لیونل مسى فوق ستاره آلبى سلسته نداشته است.
در آرژانتین هنوز هم چنین شایعه هایى به گوش مى رسد که سابیا تصمیم براى دعوت از توز را به لیونل مسى واگذار کرده است و مسى نیز هرگز مایل به حضور توز در تیم ملى آرژانتین نبوده است. به نظر مى رسد که مسى هرگز روابط گرم و خوبى با توز ، آپاچى مناطق فقیر نشین نداشته است، چون در کشور آرژانتین مسى هرگز نتوانسته قلب توده مردم را به دست بیاورد، وى خیلى زود کشورش را به مقصد بارسلونا ترک کرده و بیشتر شهرت خود را مدیون درخشش در بارسلونا است. برخلاف مسى، توز بازیکنى از بطن مردم بوده است که با تلاش و نبرد فراوان درفوتبال خود را بالا کشیده است، در حقیقت کارلیتو مرد توده ملت آرژانتین است.
در سال 2011 نیز دعوت توز براى حضور در کوپا آمریکا برنامه ریزى شده نبود، سرخیو باتیستا سرمربى سابق تیم ملى آرژانتین بعد ها از "فشار سیاسى" که او را مجبور به دعوت از کارلوس توز کرده بود، خبر داد. با این که مخالفت افکار عمومى در صورت دعوت نشدن توز به تیم ملى زیاد به نظر مى رسید، اما خراب کردن پنالتى در بازى مقابل اروگوئه و مجوز ندادن باشگاه منچستر سیتى براى حضور او در تیم ملى آرژانتین براى آلخاندور سابیا این امکان را فراهم کرد تا از حضور کارلوس توز در کادر آلبی سلسته چشم پوشى کند.
توز در منچسترسیتى نیز جنجال ساز بوده است. وى در بازى مقابل بایرن از لیگ قهرمانان اروپا حاضر به تعویض و خارج شدن از زمین نشد، ‌اهانتى که روبرتو مانچینى سرمربى وقت تیم آن را هرگز تحمل نکرد و سبب اخراج بلند مدت او از تیم شد. توز در این مدت به میهن خویش بازگشت و مشغول به فعالیت در زمینه اى خارج از فوتبال شد.توز در ادامه جواز حضور در منچسترسیتى را بار دیگر کسب کرد و با کنار گذاشتن حاشیه سازى و جنجال آفرینى توانست اعتماد سرمربى منچسترسیتى را جذب کند و به ترکیب اصلى تیم راه یابد.
در سال 2013 او به رقابت هاى سرى آ ایتالیا و یوونتوس ملحق شد. وى در جمع بیانکورى ها باز هم به دوران درخشان گذشته خود بازگشت و توانست در اولین فصل حضور در تورین نوزده گل به ثمر رساند و هفت پاس منجر به گل براى هم تیمى هاى خود ارسال کند. در این فصل نیز او در ده بازى نخست موفق به زدن هشت گل و ارسال چهار پاس گل شده است.با چنین عملکرد فوق العاده اى توز بار دیگر توجهات را به خود جلب کرد و در این میان کناره گیرى آلخاندور سابیا از تیم ملى آرژانتین نیز به نفع او تمام شد. خراردو مارتینو سرمربى جدید آلبى سلسته، او را به کادر تیم خود براى بازى دوستانه مقابل کرواسى دعوت کرد و حتی به او بازی داد.حال به ادعاى بسیارى از مطبوعات آرژانتینى مسى و توز به عنوان دو بازیکن حرفه اى همه اختلافات خود را در راستاى موفقیت آلبى سلسته کنار گذاشته اند.
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آغاز عصر جديد آلبي سلسته! 1 [/img]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آغاز ماموریت شهریار در جمع پرسپولیس آسیایی
  لزوم آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی
  احتمال آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی بعد از ماه رمضان
  "ماه رئال مادرید" آغاز شد
  پاورلیفتینگ بانوان به دنبال مجوز قانونی برای آغاز فعالیت
  آغاز فعالیت رشته‌های انفرادی از فردا
  سخنگوی فدراسیون تیراندازی: برای آغاز اردوها باید همه جوانب را سنجید
  هاشمی: امیدوارم با آغاز اردوها مشکلی از بابت مهمات نداشته باشیم
  لیگ چین اواخر ژوئن یا اوایل جولای آغاز می‌شود
  زمان آغاز لیگ برتر مشخص شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان