امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کمربندهای لاغری خطرناکند

#1
نقل قول: با وجود اینستاگرام و فیس بوک عکس های مختلف بخصوص از نوع سلفی از هنرپیشه ها و آدم های معروف و کوچک و بزرگ شدن سایز آنها لحظه به لحظه زیر ذره بین قرار دارد. و یکی از کسانی که بیشتر از هرکس اسمش و عکس هایش دیده می شود کیم کرداشیان است.

اخیرا او علاقه زیادی به پوشیدن کرست های خیلی سفت و تنگی کرده که سال ها پیش نفس زنها را بند آورده بود تا جایی که کوکو شانل تصمیم گرفت فکری به حال آنها بکند. و زنها را از قفس کرست های تنگ در آورد و اجازه داد آنها هم مثل مردها راحت تنفس کنند و هوایی بخورند.

باریک شدن کمر خانم کرداشیان به اندازه سایز گردن او طرفدارانش را تشویق کرده که آنها هم این کار او را تقلید کنند و از قافله عقب نمانند. بدون آگاهی از این که چه عواقب خطرناکی برای آنها دارد.

محکم بستن بعضی از قسمت های بدن برای کوچک نگه داشتن آن قسمت مثل بستن کرست های کمری تنگ در زمان قدیم در اروپا و یا محکم بستن پاهای دختربچه ها در کشور چین برای داشتن پاهایی کوچک به اندازه پاهای یک بچه سه ساله در بزرگ سالی یکی از شاخص های زیبایی بود!

حالا کیم کرداشیان با بستن کرست های بسیار تنگ روز به روز کمر خود را باریک تر می کند و طرفداران نا آگاه او هم این کار اشتباه را تقلید کرده در حالی که نمی دانند این کار چقدر برای سلامتی آنها مضر است و باعث می شود که مواد مغذی و اکسیژن کافی به ارگان های مختلف بدن نرسد. یعنی غذایی که برای سلامتی و رشد عضله های ما حیاتی است. البته هنوز دیگر خطرات استفاده در دراز مدت این این کرست ها یا کمربندهای لاغری ناشناخته است.

بگذارید اول روشن کنیم که ما از مقلدان ایشان نیستیم سپس راه حلی سالم و عقلانی برای باریک کردن کمر و خوش هیکل شدن پیدا کنیم.
 

خیلی ساده است فقط دو راه دارد به اضافه مقداری اراده : ۱- وزش های مناسب. ۲- تغذیه سالم که باعث از بین رفتن چربی ها و رشد عضله ها می شود. 

ورزش

۱- انجام تمرینات اینتروال با شدت بالا HIIT که شامل ترکیب بازه های زمانی از تمرین هوازی با شدت کم و بازه های زمانی تمرین هوازی با شدت زیاد . این موثرترین شیوه است برای سوزاندن چربی ها . جلسات HIIT معمولا، بین 9-20 دقیقه متفاوت است. این تمرینات کوتاه و سخت، بهبود ظرفیت و شرایط ورزشی، بهبود متابولیسم گلوکز و بهبود سوزاندن چربی را برای شما فراهم می کند.

توصیه می شود که قبل از شروع این ورزش ها با دکتر خود مشورت کنید. و پیش از شروع ورزش بدنتان را گرم کرده و اگر در حین ورزش احساس ناراحتی کردید ورزش را متوقف کنید حتی میتونید بادیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ترازو هفتگی  خودتون رو وزن کنیدو امیدوار بشد.

۲- دراز نشست خيلي آرام و تا آنجایی که می توانید خودتان را بلند کنید و سعی کنید به زانوهایتان نزدیک شوید تا احساس کنید که عضله های شکم تان کاملا منقبض شده اند. این کار را به دفعات انجام دهید.

۳- در حال انجام هر گونه حرکات ورزشی شکم تان را عقب نگه دارید و منقبض کنید درست مثل این که یک کرست نامرعی پوشیده اید! اگر تمام مدت در طول روز خودتان را عادت بدهید که شکمتان را عقب نگه دارید این کار یکی از بهترین راه ها برای سفت کردن شکم است.

تغذیه

۱- مواد نشاسته ای و شکر را از غذایتان حذف کنید و بجای آن سبزیجات و میوه های مختلف بخورید.

۲- هر روز به مقدار کافی مواد پروتئینی مثل انواع گوشت های کم چربی و لبنیات(کم چربی و بدون شکر) بخورید.

۳- هیچ وقت خودتان را گرسنه نگه ندارید و به دفعات ولی به مقدار کم در طول روز غذا بخورید.

نصیحت آخر این که عکس های سلفی یا دیگر عکس های کیم کرداشیان و امثال او را نگاه نکنید و گول کرست ها یا کمربندهای لاغری و کارهای غیر عقلانی آنها را نخورید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آیا خواص آبغوره برای لاغری مفید است ؟
  قرص لاغری و داروی ضد چاقی ساخته شد!
  دانه های گیاهی که باعث لاغری می شوند
  قرص های لاغری، خطرناک یا بی خطر؟
  خاصیت آب خیار برای زیبایی پوست و لاغری بدن
  چای سفید باعث لاغری و کاهش وزن می شود؟
  درست کردن ترکیبات لاغری با قهوه در منزل
  عصاره های شگفت انگیز برای لاغری و کاهش وزن
  خواص بادمجان | خاصیت بادمجان برای لاغری و تناسب اندام و کاهش وزن
  تکنیکی عالی برای لاغری

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان