امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زیر سایه آبشار

#1
[rtl]باید رقص ماهی‌های قزل‌آلا را در استخرهای پرآب پرورش ماهی ببینید و یک بعدازظهر را در دامنه کوه 80 پهلو یا جنگل اسرارآمیز کوه تاف بگذرانید، بعد پرسان پرسان از شیب ملایم کوه پایین بیایید تا به روستای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوژیان  از توابع بخش مرکزی شهرستان خرم‌آباد در استان لرستان برسید و خانه‌های قدیمی را ببینید با سقف‌های گلی و درهای چوبی و باغچه‌های پرگل و آن وقت است که می‌فهمید جاذبه‌های گردشگری روستای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوژیان ، فقط آبشار تاف (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوژیان ) در 2.5 کیلومتری روستا نیست و همه اجزای آن دیدنی است.

 
تاریخ سکونت دائمی در روستای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوژیان ، به حدود 100 سال پیش بازمی‌گردد. پیش از آن، این روستا به عنوان اتراقگاه عشایر مورد استفاده قرار می‌گرفته است. روستای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوژیان  تقریبا در 40 کیلومتری خرم‌آباد واقع شده و بین کوه تاف (در خاور و جنوب خاوری) و کوه 80 پهلو (در جنوب و جنوب باختری) محصور شده است. این روستا از طریق شهر خرم‌آباد با جاده‌ای کامل و آسفالته قابل دسترسی است.

[/rtl]
آبشار دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوژیان  پس از دریاچه «گهر» و آبشار «بیشه» یکی از زیباترین آثار طبیعی لرستان است که هر ساله، بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جلب می‌کند
[rtl][color][size][font]


شهرت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوژیان  بیشتر به دلیل آبشار دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوژیان  است که حدود 100 متر ارتفاع دارد و آب را از دل کوهی به همین نام می‌گیرد و آن را در حوضچه عمیق و بزرگ زیر پایش می‌ریزد.

آبشار دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوژیان  پس از دریاچه «گهر» و آبشار «بیشه» یکی از زیباترین آثار طبیعی لرستان است که هر ساله، بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جلب می‌کند. این آبشار که از مرتفع‌ترین آبشارهای ایران است با ارتفاع 95 متر و عرض تاج 5 متر در 51 کیلومتری جنوب شرقی خرم‌آباد (بخش پاپی) و در ارتفاعات کوه‌های دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوژیان  واقع شده است.

[/font][/size][/color][/rtl]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
زیر سایه آبشار 1
[rtl][color][size][font]

گردشگاه جنگلی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوژیان  بالای کوه تاف قرار دارد. دراین کوه انواع گیاهان دارویی می‌رویند که طبیعت بکر این منطقه و همچنین وجود آبشار زیبای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوژیان  آن را به محلی زیبا و دیدنی تبدیل کرده است.

در تمام طول سال شرایط برای بازدید از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوژیان  مهیاست، ولی بهترین زمان آن از ابتدای بهار تا اواخر مهرماه است. راه ارتباطی آبشار زیبای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوژیان  از طریق خرم‌آباد به گردنه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوژیان  است، جاده دسترسی به این آبشار آسفالته است، البته می‌توان از طریق راه‌آهن و با کمی پیاده‌روی به دیدار آن رفت. آبشار دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوژیان  از لحاظ پتانسیل و چشم‌انداز طبیعی یکی از زیباترین و شگفت‌انگیزترین آبشارهای غرب کشور محسوب می‌شود و جاده دسترسی به این آبشار آسفالته و منطقه نیز از امنیت بالایی برخوردار است.

[/font][/size][/color][/rtl]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
زیر سایه آبشار 1
[rtl][color][size][font]

آب شرب مناسب نیز در منطقه موجود است، اطراف آبشار از لحاظ بیولوژیک و اکولوژیک دارای پوشش انبوه جنگلی با گونه‌های غالب بلوط ایرانی است که همراه با آن گونه‌هایی از نوع زالزالک، بنه، کیکم، آلبالوی وحشی و سایر گونه‌های زاگرس در این رویشگاه موجود است.
رویشگاه اطراف دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوژیان ، به همراه وجود گونه‌های گیاهی، چشم‌انداز زیبایی به طبیعت اطراف این آبشار داده است. این آبشار در حوزه آبخیز سد دز و سد کرخه قرار دارد که در گذشته عملیات مختلف آبخیزداری به منظور مهار سیلاب و حفظ آب و خاک منطقه توسط دولت و با مشارکت افراد محلی در آن انجام شده است.

 
 
بخش گردشگری تبیان

برگرفته از جام جم

[/font][/size][/color][/rtl]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(..*)


زیر سایه آبشار 1
پاسخ
 سپاس شده توسط راکسی+ ، طوطی82
آگهی
#2
خوبه عاليه
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان