امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هدیه مناسب برای روز ولنتاین

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


در اینجا لیستی از هدایای عالی به مناسبت روز ولنتاین برای عشق خود بسته به مدت زمان آشنایی تان آورده ایم. دیگر لازم نیست ذهن خود را درگیر خریدن هدیه مناسب کنید؛ با خواندن این مطلب مناسب ترین هدیه را در رابطه با مدت زمان آشنایی تان انتخاب کنید.
کمتر از 3 ماه:
اگر فقط چند ماه است که با پسری دوست شده اید و اطمینان ندارید که آیا هدیه ای بخرید یا نه ولی نمی خواهید ریسک کنید، یعنی نمی خواهید با دیدن گل رز و خرس عروسکی در دستش غافلگیر شوید. پس بهتر است خود را برای روبرو شدن با چنین شرایطی آماده کنید. هدیه ای کلاسیک و خلاقانه مناسب ترین گزینه است: چیزی که حاکی تشکری از هدیه اش باشد. هدیه ی محبوب در این زمینه برای پسران پیراهن و کراوات و همچنین کتاب یا فیلم مورد علاقه اش انتخاب خلاقانه ای خواهد بود. البته شکلات و آب نبات های مناسب این روز نیز مناسب می باشند.
شش ماه:
خوب، بعد از این مدت طبیعتا با یکدیگر بیشتر آشنا شده اید و به علایق خود بیشتر آگاهی دارید. کیف پول چرمی و لوازم ریش تراشی مناسب ترین هستند.
هدیه مناسب برای روز ولنتاین 1
نه ماه:
در این زمان می توانید پول بیشتری برای هدیه تان خرج کنید. معمولا پسرها دوست دارند در این روز دوست دختر خود را برای شام به بیرون ببرند، این بار می توانید شما دست به کار شوید و او را برای شام به بیرون دعوت کنید یا غذای مورد علاقه ا را برایش بپزید، بلیط سینما بخرید و یا ست ورزشی مورد علاقه اش را بخرید.
یک سال:
لوارم زینتی از قبیل عینک دودی، دست بند، ساعت مچی و یا هدفون بهترین انتخاب برای این مدت هست که مورد پسند هر پسری خواهد بود.
دو سال یا بیشتر:
احتمالا بعد از این مدت تمام هدیه های مورد علاقه اش را برایش خریده اید و چیزی به ذهن تان نمی رسد. اگر می خواهید هدیه ای ارزان ولی احساسی به او بدهید می تواند  از عکس های مورد علاقه تان قاب عکسی درست کنید و بیت شعری یا چیزی که شما را به یاد هم می اندازد کنارش بنویسید و یا کارتی خلاقانه به این مناسبت بسازید. و در غیر این صورت موبایل یا هر وسیله ای که می دانید در این مدت می خواسته بخرد ولی نتوانسته برایش بخرید.
هدیه مناسب برای روز ولنتاین 1
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان