امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

درگیری بر سر کرایه تاکسی راز یک قاتل را فاش کرد.

#1
درگیری بر سر کرایه تاکسی راز یک قاتل را فاش کرد. 1
فردی که با انگیزه سرقت از پاساژی در فردیس استان البرز صاحب آن را به قتل رسانده بود هنگامی که اموال مغازه را با یک دستگاه خودرو تاکسی انتقال میداد.بر سر کرایه با راننده درگیر شد.که همین باعث فاش شدن راز قاتل بودنش  شد.
سرهنگ ایوب احمدی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی فردیس در هنگام گشت زنی در فلکه سوم فردیس متوجه گروهی از مردم شدند که در آن محل تجمع کرده بودند.ماموران به منظور بررسی موضوع به محل تجمع رفتند که متوجه درگیری راننده تاکسی و مسافر آن شدند که بر سر کرایه در حال زد و خورد با یکدیگر هستند و ماموران بلافاصله طرفین درگیری را از یکدیگر جدا کرده و آن‌ها را به کلانتری منتقل کردند.
سرهنگ احمدی تصریح کرد: راننده تاکسی در بازجویی ماموران اظهار داشت در مقابل پاساژی در پایانه شهرک اندیشه فردی خودروی وی را به صورت دربست کرایه کرده و مقداری وسایل از جمله کیس و مانیتور کامپیو‌تر و… را داخل خودروی وی گذاشته و در زمان پیاده شدن بر سر کرایه با او درگیر شده و اقدام به وارد کردن خسارت به خودرو و ضرب و شتم راننده کرده است.
 فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در ادامه اظهار داشت: متهم پس از تحقیقات اولیه ماموران کلانتری، جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی به شکایت راننده تاکسی به دادسرا اعزام می‌شود که در زمان انتقال به دادسرا به قصد فرار اقدام به درگیری و ضرب و جرح مامور بدرقه می‌کند.
 وی ادامه داد: واکنش متهم و قصد فرار وی از دست ماموران تنها بر سر کرایه تاکسی که منجر به درگیری شده است ذهن ماموران را به رفتار متهم مشکوک کرده و دلیل این واکنش‌های نامعقول را ترس از موضوع دیگری دانستند که ماموران را برآن داشت تا تحقیقات بیشتری را در این زمینه انجام دهند.
متهم در بازجویی‌های تکمیلی ماموران وجود هرگونه مسائل حاشیه‌ای را که به درگیری ارتباط داشته انکار می‌کند اما پس از گذشت مدتی از بازجویی‌ها پرده از راز جنایتی که در داخل پاساژی که از آنجا سوار خودرو تاکسی شده است بر می‌دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس ادامه داد: ماموران بلافاصله به محل پاساژ اعزام شده و با را هنمایی‌های متهم، با صحنه قتل صاحب پاساژ که دقایقی قبل به دست متهم به قتل رسیده است مواجه می‌شوند.در نهایت متهم که در مقابل شواهد موجود هیچ گونه جای دفاعی از خود نداشت به ارتکاب قتل صاحب پاساژ به انگیزه سرقت و با وارد کردن ضربات متعدد چاقو اعتراف کرد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گزارش حادثه درگیری و فوت کارگر تفکیک زباله
Earth توجه توجه!(اخبار درمورد درگیری آذری ها با کردها و کشته شدن چهارنغر)!!!!آذربایجان غربی
  وحشتناک ترین نامه دنیا که یک قاتل نوشت (عکس)
Clocket قتل و مثله کردن کارگردان سینما بابک خرمدین و انگیزه قاتل!
Heart درگیری‌های مرز تاجیکستان-قرقیزستان، ۱۳ کشته و ۱۲۱ زخمی برجای گذاشت
  قاتل بی‌رحمی که فقط آدم‌های بد را می‌کشت
  قتل در جشن تولد ، قاتل در یکی از برج های الهیه بازداشت شد !
Heart ۵۰ کشته و زخمی در درگیری‌های أبین یمن به رغم اعلام آتش‌بس
  اخبار افزایش جرم و درگیری های خانوادگی در دوران کرونا صحت ندارد
  درگیری دو جراح در اتاق عمل جلوی چشم بیمار

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان