امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

این 4 بازیکن مطرح استقلال در آستانه جدایی در نیم فصل

#1
شایعات در خصوص جدایی تعدادی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال به شدت گسترش یافته است.


این 4 بازیکن مطرح استقلال در آستانه جدایی در نیم فصل 1


نظری جویباری، قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرده لیست مازاد پس از دربی اعلام می‌شود؛ یعنی چیزی حدود 20 روز دیگر. این خبر کافی است تا شایعات درباره جدایی برخی بازیکنان از استقلال قوت بگیرد. بازیکنانی که هر یک ممکن است به دلایلی پس از دربی دیگر در لیست فصل چهاردهم جایی نداشته باشند.
 
صحبت از جدایی امیرحسین صادقی است. مدافعی که از ابتدای فصل بر سر عقد قراردادش با استقلال حرف‌های فراوانی بود. می‌گفتند صادقی با علم به اینکه می‌دانسته مصدوم است با استقلال قرارداد بسته و مسئولان این باشگاه را در جریان وضعیتش قرار نداده است.
 
این گمانه‌زنی به واقعیت نزدیک است چون قلعه‌نویی پیش از فصل تنها اقدام به خرید یک مدافع باتجربه به نام مگویان کرد که این نشان می‌دهد سرمربی استقلال روی سلامت صادقی حساب کرده بود که فقط یک مدافع به خدمت گرفت.
 
صادقی که عملکرد درخشانی هم نداشته و رد پایش در باخت‌های استقلال دیده می‌شود به احتمال فراوان نیم‌فصل دوم دیگر در استقلال نخواهد بود.
 
قلعه‌نویی و دیگر مسئولان باشگاه استقلال تا امروز به‌طور شفاف و رسمی حرفی درباره جدایی صادقی از استقلال به زبان نیاورده و حتی بعد از آن دعوایی که صادقی با اقوامش داشت واکنشی نشان ندادند و حتی بازوبند کاپیتانی را هم به شماره 4 سپرد.
 
سرمربی استقلال اما برای ادامه همکاری با این بازیکن مردد است و می‌خواهد صادقی را در لیست خروجی قرار دهد. گفته می‌شود خود صادقی هم از اینکه در لیست خروجی قرار گرفته بود مطلع است.
 
دومین بازیکنی که می‌شنویم جدایی‌اش از استقلال قوت گرفته آرش برهانی است. شماره 9 نیز به دلیل اختلاف‌هایی که با امیر قلعه‌نویی داشته و البته همواره پنهانش کرده شرایط مطلوبی را سپری نمی‌کند اما اینکه خود آرش دوست دارد از استقلال برود یا او هم مانند امیرحسین صادقی در لیست خروجی قرار گرفته، ‌هنوز مشخص نشده است.
 
جدایی مهاجم کهنه کار استقلال نیز در نیم فصل محتمل به نظر می‌رسد. شاید آرش ناگهان سر از پدیده مشهد یا تراکتورسازی تبریز درآورد، شاید هم نفت تهران. می‌گویند علی منصور بدش نمی‌آید در لیگ قهرمانان آسیا برهانی را کنار خود داشته باشد.
 
سومین بازیکنی که خبر جدایی‌اش از استقلال را می‌شنویم پژمان نوری است. هافبک - مدافعی که از وقتی به استقلال آمد هرگز نتوانست آن بازیکن آرمانی دوران قبل باشد. نوری که در فصل سیزدهم به استقلال اضافه شد عملکرد خوبی در استقلال نداشته و اکنون نیمکت‌نشین یعقوب کریمی است.
 
می‌گویند نوری در جریان یکی از بازی‌های استقلال در لیگ روی نیمکت رو به بغل دستی‌هایش کرده و گفته: «کار من را ببینید به کجا رسیده که باید نیمکت‌نشین یعقوب کریمی شوم.»
 
نوری بازیکنی بود که امیر قلعه‌نویی علاقه زیادی به او داشت اما افت فنی‌اش موجب شده سرمربی استقلال نیز کمتر عرصه را برای حضورش در ترکیب استقلال باز بگذارد.
 
درباره آینده فوتبالی نوری نیز فقط یک گزینه به ذهن می‌رسد، اینکه او دوباره به ملوان بازگردد و برای تیم زادگاهش بازی کند و شاید اندکی دیگر با دنیای فوتبال وداع بگوید.
 
اما چهارمین و مهم ترین بازیکنی که در آستانه جدایی از استقلال است، آندرانیک تیموریان است که با استقلال به مشکل خورده و بحث جدایی وی در نیم فصل به طور جدی مطرح است. وی که این فصل کمتر به بازی گرفته شده است، در تمرینات اخیر این تیم شرکت نکرد و شنیده می شود دلیل اصلی، نگرفتن پول است.
 
مسئولان باشگاه اخیرا مبلغی بالغ بر 450 میلیون تومان بین چند بازیکن تقسیم کردند اما تیموریان از دریافتی خود راضی نیست چراکه مبلغ زیادی طلبکار است. گفته می شود این بازیکن نیم فصل از جمع آبی ها جدا شده و راهی لیگ ستارگان قطر می شود.
این 4 بازیکن مطرح استقلال در آستانه جدایی در نیم فصل 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ARBADE
آگهی
#2
به من که مربوط نمیشه، من پرسپولیسیم پس نظر نمیدم5020 
این 4 بازیکن مطرح استقلال در آستانه جدایی در نیم فصل 1
پاسخ
 سپاس شده توسط خخخخ
#3
(20-11-2014، 15:49)ARBADE نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
به من که مربوط نمیشه، من پرسپولیسیم پس نظر نمیدم5020 
افرین^_^
این 4 بازیکن مطرح استقلال در آستانه جدایی در نیم فصل 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خط قرمز عنایتی روی چهار بازیکن هوادار
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  جدیدترین بازیکن دوملیتی ایرانی در لیگ سوئد
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  مخالفت هافبک ناکام با جدایی از بارسلونا
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان