امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

70 بازیگر سطح یک تلویزیون در قسمت دهم به بعد سریال "دولت مخفی" / حاضر به سرمایه‌گذاری

#1
70 بازیگر سطح یک تلویزیون در قسمت دهم به بعد سریال "دولت مخفی" / حاضر به سرمایه‌گذاری 1
به گزارشدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 سینماخبر؛  حمید آخوندی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون درخصوص سریال "دولت مخفی" گفت: سریال "دولت مخفی" از قست دهم به بعد وارد داستان اصلی می‌شود و قسمت‌های قبلی مقدمه‌ی خوبی برای پرداختن به قصه‌ی اسارت بود.

وی در ادامه افزود: عبدالحسین برزیده به خوبی توانست از قسمت 1 تا 9 عقبه‌ای از جنگ را به نمایش درآورد و بعد از قسمت 9 وارد بخش اردوگاه خواهیم شد.

تهیه‌کننده فیلم "چاقی" پیرامون قصه اصلی سریال "دولت مخفی" اظهار داشت: سریال "دولت مخفی" از جنبه‌های عاطفی و خانوادگی به موضوع اسارت نگاه می کند و مفهوم انتظار از سوی شخص اسیر و خانواده‌اش را به بهترین شکل به تصویر می‌کشد. اسرای 8 سال جنگ تحمیلی در دوران اسارت مورد ضربه‌های روحی و جسمی زیادی قرار می‌گرفتند که سعی کردیم در این سریال تا حد امکان دینمان را به این عزیزان ادا کنیم.

وی ادامه داد: پژمان بازغی و لاله اسکندری از بازیگرانی هستند که با قصه‌های دفاع مقدس ارتباط خوبی برقرار می کنند علاوه بر اینها در قسمت‌های بعدی فیلم خواهیم دید که 70 بازیگر سطح یک تلویزیون در سریال "دولت مخفی" به زیبایی نقش آفرینی کرده‌اند.

تهیه‌کننده‌ی فیلم " پایان خدمت" درخصوص استقبال مخاطبان از این سریال خاطرنشان کرد: برای قضاوت "دولت مخفی" الان خیلی زود است و ترجیح وی‌دهم پس از پایان سریال با تعدادی از عوامل و منتقدان میزگردی تشکیل دهیم و به نقد و بررسی آن بپردازیم. اما تا به امروز مدیران شبکه 2 رضایت خوبی از سریال "دولت مخفی" دارند و مردم هم ارتباط خوبی با آن برقرار کرده‌اند.

وی در این باره اظهار داشت: من هم بعنوان تهیه‌کننده به اهدافی که در سریال داشتم رسیدم و به نظر من سریال "دولت مخفی" جزو سریال‌های با کیفیت گروه "الف" سیما به حساب می‌آید.

این تهیه کننده در خصوص همکاری‌اش با عبدالحسین برزیده خاطر نشان کرد: من و عبدالحسین برزیده نقطه اشتراکات متعددی از جمله انقلابی بودن ، مسلمان بودن و جبه‌ای بودن داریم و ترجیح می‌دهم تمام صحبت‌های برزیده را تایید و در مقابل حواشی پیش آمده برای سریال سکوت کنیم. تمام عوامل پشت صحنه "دولت مخفی" جزو بهترین‌های حرفه‌ خود هستند و من معتقدم باید به جوان‌ها میدان داده شود.

وی تصریح کرد: مثلا احسان علیخانی جزو افرادی است که زمان رجوعش به دفتر من اصلا مشهور نبود اما بعد از آن با شناخته شدن  استعداد‌هایش به جایگاه کنونی رسید. شناختن و پرورش دادن استعداد جوانان از اهداف والای زندگی من است و به همین وسیله اعلام می‌کنم اگر کسی استعداد و توانایی دارد حاضر به سرمایه‌گذاری روی آن فرد هستم.

حمید آخوندی در پایان گفت: یکی از افتخارات بزرگ من و آقای جلالی معرفی 15 تن از بهترین‌های سینما و تلویزیون به این دو عرصه است. "دولت مخفی" سریال پر محتوا، با پتانسیل بالایی است که امیدوارم مخاطبان از آن خوششان بیاید.

گفتنی است سریال "دولت مخفی" به تهیه کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی و کارگردانی عبدالحسین برزیده در 26 قسمت برای نمایش در شبکه 2 سیما تهیه شده است.

پژمان بازغی ، لاله اسکندری ، مریم بوبانی، کاوه خداشناس، مهتاج نجومی، هادی قمیشی و علی اکبر امیر آشتیانی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  دلیل پیر نشدن بازیگر مشهور ایرانی +عکس
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
Big Grin کدام بازیگر را میپسندید و دوستش دارید ؟؟
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان