امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هزینه و شرایط ثبت‌ نام عمره در تهران

#1
هزینه و شرایط ثبت‌ نام عمره در تهران 1
[rtl]هر شخص متقاضی عمره که دارای سند ثبت نامی است به صورت گروهی و یا انفرادی امکان ثبت اطلاعات در این سامانه را دارد.[/rtl]

 معاون اداره حج و زیارت استان تهران با اعلام جزئیات بیشتری از ثبت‌نام در کاروان‌های عمره که از ساعت 9 صبح روز جمعه - 30 آبان‌ماه - در استان تهران آغاز می‌شود، گفت: هزینه ثبت‌نام برای مرحله نخست اعزام‌ها از حدود یک میلیون و 800 هزار تومان تا دو میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است.

مهران فرشید اظهار کرد: بیش از 15 روز است که از طریق سامانه اینترنتی «فاخر» دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.fakher.haj.ir امکان پیش ثبت نام عمره برای متقاضیان فراهم شده که از این طریق می‌توانند اطلاعات‌شان را ثبت و گروه اعزامی خود را مشخص کنند.

به گفته‌ او، هر شخص متقاضی عمره که دارای سند ثبت نامی است به صورت گروهی و یا انفرادی امکان ثبت اطلاعات در این سامانه را دارد.

وی تأکید کرد: ثبت‌نام قطعی بدون پیش ثبت نام در این سامانه امکان‌پذیر نیست.

معاون اداره حج استان تهران همچنین با بیان این‌که برای نخستین‌بار امسال امکان ثبت‌نام از طریق اینترنت بدون مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی برای همه متقاضیان فراهم شده است، افزود: این سامانه تا زمان تکمیل کاروان‌ها فعال است، علاوه‌بر این متقاضیان در استان تهران می‌توانند از ساعت 9 صبح روز جمعه 30 آبان‌ماه با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی برای ثبت نام قطعی در کاروان اقدام کنند. تمام دفاتر خدمات زیارتی این استان از ساعت 8 صبح آن روز آماده پذیرش زائران هستند.

او با یادآوری اینکه برای دور نخست عمره اولویت یک تا 350 به همراه دارندگان اسناد قدیمی فراخوانده شده‌اند، گفت: در حال حاضر ظرفیت استان تهران حدود 200 هزار نفر تعیین شده که امیدواریم این جمعیت افزایش یابد. در صورت تکمیل نشدن ظرفیت کاروان‌ها اولویت‌های دیگر به صورت پلکانی فراخوانده می‌شوند.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا خروج یک نفر از گروه سبب حذف کل گروه خواهد شد؟ توضیح داد: ثبت‌نام اینترنتی از طریق سرگروه انجام می‌شود و هر شخصی که تمایل داشت از گروه تعیین شده خارج شود، می‌تواند به سرگروه اعلام کند تا حذف اتفاق افتد. در این صورت هیچ مشکلی برای سایر اعضای گروه و یا حذف کل گروه پیش نخواهد آمد.

فرشید همچنین بیان کرد: اگر در یک گروه شخصی با اولویت 450 که فعلا فراخوانده نشده است، قرار داشت و سایر اعضا در اولویت بودند، باید منتظر بمانند تا همه‌ی اولویت‌های آن گروه فراخوانده شوند تا امکان ثبت نام قطعی پیدا کنند، در غیر این صورت گروه می‌توان با حذف آن شخص خارج از اولویت، دارای شرایط ثبت نام شود. با این حال به چنین گروه‌هایی پیشنهاد می‌شود که کمی تأمل کنند، چرا که ممکن است اولویت‌های دیگر به صورت پلکانی فراخوانده شوند.

فرشید درباره هزینه ثبت نام عمره، با بیان این‌که قیمت‌ها نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است، اظهار کرد: برای مرحله نخست اعزام عمره در استان تهران که از تاریخ 13 دی‌ تا 20 اسفندماه امسال خواهد بود، هزینه‌ای بین یک میلیون و 800 هزار تا دو میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است.

به گفته‌ی او، مرحله دوم ثبت نام عمره نیز از نیمه دوم بهمن‌ماه امسال انجام خواهد شد.

وی همچنین درباره تبدیل اسناد قدیمی عمره به دارندگان فیش‌های قدیمی توصیه کرد: ظرف مدت یک ماه برای تبدیل سند قدیمی عمره‌ی خود به سند جدید اقدام کنید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پیج بچه پولدارا های تهران در اینستاگرام چه خبره ؟+ عکس ها
Subarrow واشنگتن: شرایط کنونی با ایران، بحرانی است که ما آن را به ارث برد‌ه‌ایم
  قیمت لحظه ای سهام امروزشرکت ها دربازار بورس تهران
  مهاجرت به سوئد| هزینه‌های زندگی و معرفی یک روش ایده‌آل برای مهاجرت به این کشور
  زالی: وضعیت تهران نگران کننده است/ خودداری از دورهمی شب یلدا
  آموزش رقص و حرکات موزون در شمال شهر تهران +عکس
  دعا کنید در تهران زلزله نیاید/ برای زلزله بالای ۷ ریشتری مشکل قبر هم داریم
  فرود پلیکان غول پیکر در منزل مسکونی در تهران
Heart وقتی فیلم انفجار «فیلادلیفا» با شرق تهران جابجا می شود
Heart اولین سفرم به تهران و ریاض خواهد بود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان