امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان به کار خود پایان داد

#1
هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان به کار خود پایان داد 1

مریوان - هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان روز سه شنبه با معرفی نفرات و گروه های برتر به کار خود پایان داد.
[هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان به کار خود پایان داد]

به گزارش ایرنا، در پایان این جشنواره و بر اساس رای هیات داوران آراء زیر در سه بخش بین الملل، مسابقه ایران و کودک و نوجوان بدست آمد.

* بخش بین الملل:

در کارگردانی؛ ˈمختار محمدیˈ از مریوان در نمایش ایستگاه حایز رتبه اول شد, نمایش اهل کجایی از ˈمیشائیل اولفیکˈ از آلمان رتبه دوم این جشنواره را کسب کرد و ˈاحمد صمیمیˈ از تهران با نمایش مانیفیست صلح رتبه سوم را بدست آورد.

در طرح و ایده؛ ˈمختار محمدیˈ و ˈفاتح بادپرواˈ با نمایش ایستگاه از مریوان مشترکا رتبه نخست این جشنواره را در این بخش کسب کردند, رتبه دوم به میشائیل اولفیک از آلمان رسید و ˈهونه‌ر تاهیرˈ از عراق در نمایش زندگی ببخش به, در رده سوم قرار گرفت.

در بازیگری زن:

رتبه اول به ˈکژال راستبینˈ رسید, ˈزیبا محمدیˈ در نمایش مانیفیست صلح دوم شد.

در بازیگری مرد: ˈمیشائیل اولفیکˈ در نمایش اهل کجایی حایز رتبه نخست شد, ˈفرامرز قلیچ خانیˈ در نمایش برخورد اسکاتلندی و مختار محمدی در نمایش ایستگاه مشترکا دوم شدند و ˈسلمان کریمیˈ و ˈسیروان فتاحیˈ در نمایش ایستگاه سوم شدند.



* مسابقه ایران (بزرگسالان):

بازیگری زن؛ رتبه اول به ˈکژال راستبینˈ در نمایش پسمانده ها رسید, ˈالهه پور جمشیدˈ در نمایش کاراگاه ملیجک حایز رتبه دوم شد و ˈزینب جلیلیˈ در نمایش یارانه رتبه سوم را کسب کرد.

در بازیگری مرد؛ ˈمصطفی هادی علائیˈ در نمایش خبرنگار بی خبر رتبه نخست این جشنواره در این بخش کسب کرد, ˈمصطفی کولیوندیˈ در نمایش کفتر به شرط چاقو و سوران حسینی در نمایش آخرین اجرا مشترکا سوم شدند.

رتبه سوم نیز به ˈمرتضی ریحانیˈ در نمایش زندگی با طعم سس تند و ˈسیاوش وفایی نژادˈ در نمایش با دنده سنگین حرکت کنید, رسید.

در طراحی و ایده نیز ˈسوران حسینیˈ در آخرین اجرا حایز رتبه اول شد, ˈعزیز زادسرˈ در نمایش پسمانده ها دوم شد و ˈمحمد زارع زاده در نمایش عجب زمونه ای شده و ˈهادی علائیˈ در نمایش خبرنگار بی خبر مشترکا سوم شدند.

در کارگردانی نیز رتبه اول به ˈسوران حسینیˈ در نمایش آخرین اجرا رسید, ˈمحمد هادی علائیˈ در نمایش خبرنگار بی خبر دوم شد و ˈعزیز زادسرˈ در نمایش پسمانده ها و ˈفرانک شریفیˈ در نمایش عجب زمونه ای شده مشترکا سوم شدند.

*گروه ها و نمایش های معرفی شده به جشنواره های بین المللی:

در بخش بومی و محلی: به نمایش گلاکانی از ˈمحمد فرضی نژادˈ , کهربا در زنبیل از ˈحسین محمد حسینیˈ و

سیاگالش از ˈحمیدرضا علیزادهˈ می توان اشاره کرد.

در بخش کودک و نوجوان نیز می توان به یک دنیای وارونه از ˈرعنا قادریˈ, غول غولک از ˈپروانه علی ضامنیˈ و ˈحمید ندیمیˈ و نیز دیوار به دیوار از ˈمحمدزوار بی ریاˈ اشاره کرد.

در بخش بین الملل نیز ایستگاه از ˈمختار محمدیˈ, اهل کجایی از ˈمیشائیل اولفیک, برخورد اسکاتلندی از ˈکاوه مهدویˈ, مانیفیست صلح از ˈاحمد صمیمیˈو گداها از ˈکوسره‌ت عبدالرحمن ابراهیمˈ شرکت داشتند.

در ˈمسابقه ایرانˈ نیز خبرنگار بی خبر از ˈمحمد هادی عطائیˈ, آخرین اجرا از سوران حسینیˈ عجب زومنه ای شده از ˈفرانک شریفیˈ, پسمانده ها از ˈعزیز زادسرˈ, کفتر به شرط چاقو از ˈسعید خیر اللهیˈ, زندگی با طعم سس تند از ˈجلال مشتاقیان زادهˈ حضور داشتد.

در پایان این جشنواره همچنین به گروه های کشورهای آلمان، لهستان، فرانسه و عراق نیز به پاس حضور در این جشنواره و به رسم یادبود لوح تقدیر جشنواره و جوایزی اهداء شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عوامل اجرای موسیقی خیابانی بدون رعایت الزامات فرهنگی و بهداشتی در ایلام دستگیر شدند.
Heart سوئیس خواستار لغو تحریم دیوان کیفری بین‌المللی از سوی آمریکا شد
Heart جاسوسی و ردیابی غیرقانونی روزنامه‌نگاران بین‌المللی در آرژانتین
  واکسن کرونا تا پایان ۲۰۲۰ عرضه می‌شود
  پزشک فرانسوی: همه‌گیری کرونا در حال پایان یافتن است
  دیپلماسی پزشکی، راهکار ترکیه برای بهبود روابط پرتنش بین‌المللی
  جورج سوروس: کرونا می‌تواند پایان اتحادیه اروپا باشد
Heart همکاری‌های بین ‌المللی برای مبارزه با پاندمی کرونا ضروری است
Heart پایان عملیات "شیرهای صحرا" و هلاکت ۵ داعشی در غرب الانبار
  پروفسور اسرائیلی: پایان کار نتانیاهو نزدیک شده است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان