امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازیکنانی که پایان دراماتیک با بارسلونا داشتند!

#1
بازیکنانی که پایان دراماتیک با بارسلونا داشتند! 1

بعد از اظهار نظر جنجالی لیونل مسی احتمال جدایی او از آبی-اناری ها زیاد است. بدون شک در صورت جدایی مسی از بارسلونا یکی از دراماتیک ترین حوادث تاریخ مستطیل سبز رخ خواهد داد. اما مسی تنها بازیکنی نیست که پایانی دراماتیک با آبی-اناری ها داشته است. در گزارشی می خواهیم به 9 بازیکنی که پایانی دراماتیک با بارسلونا داشتند سخن به میان آوریم تا ثابت کنیم که مسی هم می تواند پایانی دراماتیک داشته باشد
هواداران آبی-اناری ها در فصل جاری روزهای سختی را پشت سر می گذارند و کمتر کسی را می توان یافت که از این شرایطی که تیم محبوبشان دارد احساس ناامیدی نکند. بارسلونا با هدایت لوئیس انریکه نتوانسته نتایج خوبی در فصل جاری رقابت های لیگا به دست آورد و صدر جدول رده بندی را به رئال مادرید داد. گذشته از این لیونل مسی با سخنانی که چند روز پیش بر زبان آورد باعث نگرانی بیشتر مردم ایالت کاتالونیا و هواداران آبی-اناری ها در سراسر جهان شد.
این بازیکن آرژانتینی ابراز امیداوری کرد که در بارسلونا برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کند با این حال این را هم بیان کرد که در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و این احتمال وجود دارد که او روزی از آبی-اناری ها جدا شود. این سخنان مسی همه را بهت زده کرد. او به نوعی ساز جدایی از بارسلونا را کوک کرد. هواداران آبی-اناری ها پیوند عاشقانه ای با لیونل مسی برقرار کرده اند و اصلا دوست ندارند که این رابطه عاشقانه از هم گسسته اما به نظر می رسد که مسی نقشه های دیگری در سر دارد و هر اتفاقی ممکن است که برای این بازیکن آرژانتینی افتد.
بدون شک در صورت جدایی مسی از بارسلونا می توان نام پایان دراماتیک را برای این جدایی در نظر گرفت. ازآغاز فصل جاری تا الان خبرهای زیادی درباره ناراحتی مسی در بارسلونا به گوش می رسد. مسی هنوز نتوانسته با افکار لوئیس انریکه خود را مطابقت دهد و گذشته از این با راسل رئیس سابق بارسلونا و جانشین کنونی او رابطه خوبی ندارد. گذشته از این مشکلات مالیاتی و آن دردسرهای عجیبی که مسی هنوز با آن ها دست و پنجه نرم می کند باعث شده است تا همگان از پایان دوران حضور این ستاره آرژانتینی در بارسلونا سخن به میان آورند.
در صورت جدایی مسی از بارسلونا نخستین بازیکنی نخواهد بود که پایان دراماتیک و حزن انگیزی با این باشگاه اسپانیایی داشته است. این سناریو برای بسیاری از ستارهای این باشگاه اسپانیایی اتفاق افتاده است؛ ستاره های که سالها با پیراهن بارسلونا افتخار کسب کردند اما در نهایت با بدترین شکل ممکن از این تیم جدا شدند. یورو اسپورت در گزارشی به 8 ستاره های که پایان دراماتیک با بارسلونا داشتند و لیونل مسی هم در آستانه پیوستن به آنها است سخن به میان آورد که در گزارشی به آنها می پردازیم:
دیگو آرماندو مارادونا
بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان و در عین حال یکی از جنجال ترین بازیکنان. او اسطوره فوتبال آرژانتین است و نامی جز مارادونا ندارد. این بازیکن آرژانتینی بعد از جام جهانی 1982 به بارسلونا پیوست. همه انتظار داشتند که این بازیکن آرژانتینی بتواند در بارسلونا بدرخشد و زمینه را برای قهرمانی این تیم در رقابت های مختلف فراهم کند اما این گونه نشد.

بازیکنانی که پایان دراماتیک با بارسلونا داشتند! 1

این ستاره آرژانتینی تنها دو فصل در بارسلونا دوام آورد و هیچ موفقیتی را با این تیم به دست نیاورد. مارادونا با سران این باشگاه اسپانیایی اختلاف نظر داشت. او بازیکنی نبود تا با کسی کنار آید و مثل بیشتر اسطوره ها تند خو و بد مزاج بود. مارادونا از بارسلونا جدا شد و ناپولی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد. او در سال 1984 به این تیم ایتالیایی پیوست و توانست در این تیم افتخارات بسیار زیادی به دست آورد. جدایی مارادونا از آبی-اناری ها تنها یک دلیل داشت و آن اختلاف با سران وقت این باشگاه بود. او پایان دراماتیک با بارسلونا داشت و اما در ناپولی ثابت کرد که سران بارسلونا با فروش او مرتکب اشتباه بزرگی شده اند.
برند شوستر
یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال آلمان به شمار می آید. او از سال 1980 تا 1988 برای بارسلونا بازی کرد وتوانست بازیهای بسیار خوبی را برای این تیم به نمایش گذارد. این بازیکن آلمانی موفقیت های زیادی با بارسلونا به دست آورد اما او در سال 1988 همه را غافلگیر کرد و سر از رئال مادرید درآورد. او با سران این باشگاه اسپانیایی اختلاف نظر پیدا کرد و برای انتقام گرفتن از آنها به رئال مادرید پیوست. شوستر یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بارسلونا به شمار می آید و به همین خاظر می توان جدایی او از این تیم را دراماتیک دانست
3- مایکل لادروپ
این ستاره آرژانتینی قبل از پیوستن به بارسلونا توانست در یوونتوس بدرخشد و بهترین بازی ها را برای این تیم به نمایش گذارد. او در سال 1989 به بارسلونا پیوست و توانست 5 فصل برای این تیم به میدان رود. این بازیکن دانمارکی به محبوبیت زیادی در بین هواداران بارسلونا دست یافته بود اما او هم در مسیر برند شوستر قدم برداشت و با پیوستنش به رئال مادرید خشم آبی-اناری ها را برانگیخت.
لادروپ در سال 1994 به رئال مادرید پیوست و توانست در این تیم هم تا حدودی خوب ظاهر شود. او الان مربی است و در تیم لخویا قطر است. البته شایعه های درباره پیوستن او به نیمکت آبی-اناری ها به گوش رسید اما سران این باشگاه اسپانیایی در نهایت به لوئیس انریکه اعتماد کردند و او را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند.
4- روماريو
یکی از اسطوره های فوتبال برزیل به شمار می آید. او توانست با بازی های درخشانی که به نمایش گذاشت تیم ملی فوتبال برزیل را قهرمان جام جهانی 1994 کند. روماریو یکی از بهترین مهاجمان تاریخ مستطیل سبز به شمار می آید. او در سال 1993 به بارسلونا پیوست. در آن زمان هدایت آبی-اناری ها را یوهان کرایف برعهده داشت. روماریو دو فصل بسیار خوب را با آبی-اناری ها پشت سر گذاشت و با زدن 30 گل به عنوان بهترین گلزن دست یافت. جالب این که هیچ کدام از گل های این مهاجم برزیلی از روی نقطه پنالتی به ثمر نرسید و این نشان می داد که چه مهاجم توانایی است.

بازیکنانی که پایان دراماتیک با بارسلونا داشتند! 1

در سال 1995 هواداران آبی-اناری ها در شوک بزرگی فرو رفتند چرا که ستاره برزیلی این تیم ساز جدایی کوک کرد اما این بار این بازیکن به رئال مادرید نرفت بلکه فلامینگو برزیل را انتخاب کرد. البته او در سال 1996 به رقابت های لیگا برگشت اما این بار والنسیا را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد. او در بازگشت به فوتبال اسپانیا نتوانست موفقیتی به دست آورد. بدون شک اگر روماریو در بارسلونا باقی می ماند می توانست موفقیت های زیادی به دست آورد اما او تصمیم عجیبی گرفت و می توان جدایی او را هم دراماتیک دانست.
5- رونالدو
این بازیکن برزیلی هم یکی از بازیکنانی است که جدایی دراماتیک و غیر منتظره ای با آبی-اناری ها داشت. رونالدو یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال جهان است. او بعد از درخشش در فوتبال هلند بود که نظر سربابی رابسون را به خود جلب کرد. این بازیکن برزیلی در سال 1996به آبی-اناری ها پیوست اما تنها یک سال در این تیم بازی کرد و در سال 1997 به طور غیر منتظره های به اینتر پیوست .

بازیکنانی که پایان دراماتیک با بارسلونا داشتند! 1

رونالدو را نمی توان بازیکن موفقی در رئال مادرید دانست. او بعد از اینتر به فوتبال اسپانیا بازگشت اما این بار پیراهن رئال مادرید را بر تن کرد و بهترین بازی های خود را برای کهکشانی ها به نمایش گذاشت.
6- ریوالدو
در سال 1997 بود که به بارسلونا پیوست. او قبل از پیوستن به بارسلونا در دیپورتیو لاکرونیا بازی می کرد اما در بارسلونا بود که به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد. ریوالدو در آبی-اناری ها بازی های بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و توانست به ستاره نخست این تیم تبدیل شود. او تا سال 2002 برای آبی-اناری ها بازی کرد و توانست قهرمانی با تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی 2002 را هم به دست آورد. این ستاره برزیلی با جدایی خود از آبی-اناری ها همه را غافلیگر کرد. او بارسلونا را به مقصد میلان ترک کرد اما هرگز نتوانست در این تیم ایتالیایی موفق شود.
7- رونالدينيو
این ستاره برزیلی هم در مسیر دو هموطن دیگرش یعنی ریوالدو و رونالدو حرکت کرد اما می توان این بازیکن را بهترین بازیکن برزیلی تاریخ بارسلونا دانست. رونالدینیو در سال 2003 بود که به بارسلونا پیوست. او در پاری سن ژرمن بازی های بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و توانست توجه سران آبی-اناری ها را به خود جلب کند.
جادوگر لقبی بود که برازنده این بازیکن برزیلی بود. بارسلونا توانست با هنرنمایی رونالدینیو به قدرت نخست فوتبال اسپانیا و اروپا تبدیل شود. او یکی از معدود بازیکنان بارسلونا است که در سانتیاگو برنابئو توسط هواداران رئال مادرید تشویق شد. رونالدینیو 5 فصل درخشان را با بارسلونا پشت سرگذاشت اما با جدایی اش از این تیم همه را غافلیگر کرد.
رونالدینیو حس کرد که با وجود مسی جای در تفکر گواردیولا ندارد و به همین خاطر از این تیم جدا شد تا همچون ریوالدو برای میلان بازی کند اما در این تیم ایتالیایی نتوانست انتظارات را برآورده کند.
8- ساموئل اتوئو
این بازیکن کامرونی هم توانست بهترین بازی های خود را با پیراهن بارسلونا به نمایش گذارد و به همراه رونالدینیو موفقیت های بسیاری برای آبی-اناری ها به دست آورد. او در سال 2006 قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا با آبی-اناری ها به دست آورد اما در سال 2008 نامهربانانه از بارسلونا جدا شد و به اینتر پیوست. این بازیکن کامرونی با زلاتان ابراهیموویچ معاوضه شد. اتوئو با جدایی از بارسلونا باردیگر توانست به روزهای اوج خود برگردد اما زلاتان هرگز نتوانست به بازیکنی تاثیر گذار برای بارسلونا تبدیل شود.
9- لوئیس فیگو
هر چند نام لوئیس فیگو در این فهرست یورو اسپورت وجود ندارد اما می توان جدایی او را یکی از دراماتیک ترین جدایی های آبی-اناری ها دانست. او در سال 1995 از اسپورتینگل لیسبون به بارسلونا پیوست و توانست بهترین بازیها را برای این تیم به نمایش گذارد. فیگو در بین هواداران بارسلونا بسیار محبوب شده بود و بازوبند کاپیتانی این تیم را بربازو می بست اما در سال 2000 یکی از جنجالی ترین ترانسفرهای تاریخ را انجام داد و با مبلغ 50 میلیون یورو که در آن زمان یک رکورد بود به رئال مادرید پیوست.
آیا لیونل مسی می تواند دهمین جدایی دراماتیک آبی-اناری ها باشد؟ بدون شک این احتمال وجود دارد اما هواداران بارسلونا بعید به نظر می رسد که بتوانند جدایی این ستاره آرژانتینی را قبول کنند.

بازیکنانی که پایان دراماتیک با بارسلونا داشتند! 1
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازیکنانی که پایان دراماتیک با بارسلونا داشتند! 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar ، f-ghaemi ، ALI REZA J
آگهی
#2
ههههه
بارسلونا چیکار میخواد بکنهcrying
پاسخ
 سپاس شده توسط Hadis Messi
#3
حدیث ببخشد آ.. ولی من نمیتونمـ اینو بخونمـ :|

میشه بگی میخواد جدا شه یا نه ؟ :|||
پاسخ
 سپاس شده توسط Hadis Messi
#4
(22-11-2014، 16:53)× THE STAR × نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
حدیث ببخشد آ.. ولی من نمیتونمـ اینو بخونمـ :|

میشه بگی میخواد جدا شه یا نه ؟ :|||

ن بابا
ماهان بچه شدی؟Dodgy
مگه من میزارم؟Undecided
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازیکنانی که پایان دراماتیک با بارسلونا داشتند! 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar
#5
ارهـ :|

تاحالا از این زاویه بهش نگا نکردهـ بودمـ (:

دستت درد نکنهـ *_*
پاسخ
 سپاس شده توسط Hadis Messi
#6
ماهان اگه بره چ خاکی ب سرم بریزم؟
وووووووووویـــــــــــــــــــیConfusedcrying
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازیکنانی که پایان دراماتیک با بارسلونا داشتند! 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar
آگهی
#7
حدیث به خاک نمیکشــه دوتامون مردیمـ :|

اول تو :|
پاسخ
 سپاس شده توسط Hadis Messi
#8
(22-11-2014، 17:15)× THE STAR × نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
حدیث به خاک نمیکشــه دوتامون مردیمـ :|

اول تو :|

cryingcryingcryingcryingcrying

(22-11-2014، 17:21)Hadis Messi نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(22-11-2014، 17:15)× THE STAR × نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
حدیث به خاک نمیکشــه دوتامون مردیمـ :|

اول تو :|

cryingcryingcryingcryingcrying

خودش دوس نداره بره
پیشنهاد آرسنالم رد کرده
ولی اگه مجبور بشه چی؟crying
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازیکنانی که پایان دراماتیک با بارسلونا داشتند! 1 [/img]
پاسخ
#9
چرا مجبور بشه ؟؟
پاسخ
#10
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=194394
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازیکنانی که پایان دراماتیک با بارسلونا داشتند! 1 [/img]
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
Clocket پایان حواشی درباره غیبت آقا کریم در جشن قهرمانی (عکس)
  مخالفت هافبک ناکام با جدایی از بارسلونا
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  تیم‌های ایرانی پرچم را بالا نگه داشتند
  پایان همکاری هوینس با RTL بعد از اظهارنظر جنجالی
  پایان کلافگی عجیب برای یحیی گل‌محمدی (عکس)
  افشای مبلغ مورد نظر بارسلونا برای بازگرداندن نیمار
  جایگاه سوم، پایان کار سنگربان ایرانی در عراق (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان