امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نماینده ای که خانه ملت را به توپ بست!

#1
Heart 
طبیعی است که هر شخصی که خط قرمز فتنه را خط سبز بداند، با برخورد قاطع ملت و حتی نمایندگان ملت در مجلس مواجه می شود و عبور از خط قرمز، اعتماد مردم را نسبت به آن شخص سلب می کند.
به گزارش جهان به نقل از فرهنگ نیوز؛ «نظرم درباره حصر مخالف رهبری است، حصر بدون محاکمه ظلم است، ادامه حصر نظرشخصی رهبری است و نه حکم حکومتی، یکی از ریشه های فتنه، گفتن نظرداشتن رهبری بر روی احمدی نژاد بود،عده‌ای که می‌دیدند انقلاب در خطر است، مردم را به شدت مورد و باتوم شیلنگ و... مورد هجمه قرار دادند، جلسه خصوصی رهبری فایده ای ندارد و باید در صداوسیما حرف بزنند.»

جمله های بالا تنها بخشی از سخنان علی مطهری در همایش تبیین حماسه حسینی که دوشنبه هفته جاری در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، است. سخنانی که به نظر می رسد به دنبال اهداف جدید فتنه گران با صدای شخصی مانند علی مطهری است. اما اظهارنظرهای علی مطهری به منظور دفاع از فتنه‌گران به همین سخنان ختم نشد، چرا که مطهری امروز در مجلس عملا در ادامه سخنان ساختارشکنانه خود به مجلس هم حمله کرد.

بالاخره امروز بعد از هفته ها کشمکش به دلیل عدم معرفی نامزدی مناسب، وزارت علوم وزیر خود را شناخت و نمایندگان مجلس امروز به صلاحیت وزیر پیشنهادی رئیس جمهور(که یک اصلاح طلب است و سابقه وزارت در دوران اصلاحات را دارد و همچنین با فتنه مرزبندی نموده است) به منظور تصدی وزارت علوم رای اعتماد دادند تا عملا بر بحث انحرافی لجبازی و یا سهم خواهی مجلس از وزارت خانه علوم، خط بطلان کشیده شود.

اما این انتخاب مجلس که خواسته مردم بود و همچنین فضای سالم مجلس تحت الشعاع سخنان عجیب علی مطهری به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی رئیس جمهور قرار گرفت.

مطهری که برای اولین بار با حضور در لیست رایحه خوش خدمت! توانست به مجلس راه پیدا کند، این روزها با عبور از خطوط مختلف سعی دارد برای فتنه گران نقش دایه مهربان تر از مادر را ایفا کند. وی در هفته گذشته رسما از وزیر پیشنهادی رئیس جمهور که به نظر بسیاری از نمایندگان نزدیک به فتنه و فتنه گران بود دفاع کرد و حتی کل مجلس را به دلیل اینکه بر سر مسئله فتنه حساسیت نشان می دهد زیر سوال برد. اما امروز با سرعت بیشتری که رنگ و بوی توهین و تهمت داشت، رسما از ارزش های مجلس و نمایندگان ملت عبور کرد و به عنوان مخالف صوری وزیرپیشهادی گفت: درست نيست مجلس اصولگرا به دليل قولهايي كه براي انتصابات دريافت كرده راي دهد. مشكل مجلس فتنه نيست راي دادن به وي اين را نشان مي دهد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش فرهادی را از نظر مجلس فتنه گر خواند و عملا مجددا تلاش کرد تا خط قرمز بودن مسئله فتنه و فتنه گران را جابجا کند.

نظرات مطهری که واکنش اکثر نمایندگان مجلس را در پی داشت با واکنش لاریجانی، رئیس مجلس هم همراه شد و وی در واکنش به این اظهار نظرات گفت: آقای مطهری در بخشی از سخنان خود گفت: اگر مجلس به فرهادی برای تصدی سکان وزارت علوم رأی دهد، معامله‌ای صورت گرفته است، باید در این زمینه بگویم این حرف درستی نیست..

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی خودشان صلاحیت افرادی که معرفی می‌شوند را بررسی می‌کنند ممکن است به فرد پیشنهادی رای بدهند ممکن است رأی ندهند، اینکه مجلس رأی بدهد یک جور متهم شود رأی ندهد یک جور متهم شود، این اقدام جوانمردانه‌ای نیست.

این واکنش نشان می دهد که سخنان مطهری انقدر ناعاقلانه بود که واکنش لاریجانی که همواره از وی به عنوان شخصی معتدل یاد می شود را به همراه داشت. اما به راستی چرا و به چه منظور با وجود روشن شدن مواضع فتنه گران و پافشاری آنها بر خط مشی خود شخصی مانند علی مطهری باید بلندگوی آنها در داخل و خارج از کشور باشد؟ آن هم در شرایطی که کشور را شرایط بحرانی گوناگون کشورهای همسایه احاطه کرده است.

اگر چه در این باره گفتنی ها زیاد است اما توجه به چند نکته اساسی قابل توجه است:

اولا شکی نیست که نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب رفتارشان با فتنه گران بر اساس جذب حداکثری و دفع حداقلی بوده است و عملا شرایط کنونی فتنه گران این ادعا را به اثبات می رساند. از این رو طبیعی است که با افراد مختلف در مسئولیت های مختلف هم چنین برخوردی مد نظر است اما این دلیل نمی شود، شخصی که فرزند شهید والامقام شهید اخلاق و ایثار، مرتضی مطهری است و نماینده مردم در مجلس هم هست اینگونه از این رافت سو استفاده کند و اقداماتی ساختارشکنانه انجام دهد.

ثانیا، ملت ایران در عرصه های مختلف و در برهه های تاریخی مختلف ثابت کردند که همواره پشتیبان نظام و رهبری هستند و در این راه با شخصی عهد اخوت نبسته اند، قطعا علی مطهری هم از این امر مستثنی نیست و اگر این نظرات هنجارشکنانه وی ادامه یابد، موج خروشان ملت مخصوصا مردم تهران نه تنها در انتخابات مجلس بلکه در تمام عرصه های سیاسی در برابر وی تجدید نظر خواهند کرد.طبیعی است که هر شخصی که خط قرمز فتنه را خط سبز بداند با برخورد قاطع ملت و حتی نمایندگان ملت در مجلس مواجه می شود که نمونه ی کوچک آن را امروز در مجلس مشاهده کردیم.

ثالثا، بر کسی پوشیده نیست که در دوره های مختلف با جوسازی و تشویق رسانه های ضد انقلاب، تریبون های نفوذی فتنه و فتنه گران هم تغییر می کند که به نظر می رسد این بار قرعه به نام علی مطهری افتاده است، تا با اظهار نظرهای مختلف تلاش ها به منظور رهایی فتنه گران از حصر و همچنین مطالبات آنها را در فضای جامعه زنده نگه دارد؛ اما مطالبه مردمی که با آراء آنان اشخاصی نظیر مطهری به مجلس راه پیدا کرده اند مبنی بر برخورد با چنین اشخاصی بسیار شفاف تر و رساتر است. از این رو طبیعی است که مطالبه مردمی از قوه قضائیه و نهادهای مربوط به رسیدگی به شرایط نمایندگان به منظور برخورد با ساختارشکنان مجلس مورد توجه قرار بگیرد.

شکی نیست که سران فتنه در سال ۸۸ به دلیل زیر پا گذاشتن قانون و تخریب اعتماد عمومی نسبت به نظام اسلامی در حصر به سر می برند و روا نیست که نماینده مردمی که با رای قانونی مردم به مجلس راه یافته با دور زدن قانون راهی برای خروج افرادی که قانون را زیر پا گذاشتند تلاش کند.
نماینده ای که خانه ملت را به توپ بست! 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Shocked نامه عجیب سارق اموال به صاحب خانه!
  دعوت دختران به خانه های خالی
  خطر موج جدید کرونا با بازگشایی قهوه‌خانه‌ها
  نماینده زاهدان: عدم همراهی مردم می‌تواند معادله کنترل کرونا را به هم بریزد
  بازگشت روح این پسر جوان به خانه اش (عکس)
Heart پیشنهاد یک نماینده؛ مشاغل با ریسکِ متوسط از ساعتِ ۱۴ باز شوند
  نماینده سازمان ملل: ارتش میانمار احتمالا مرتکب جنایات جنگی جدید شده است
  مرد انگلیسی در قرنطینه یک ماشین از باغچه خانه‌اش بیرون آورد!
  ساخت خانه‌ای شبیه کاخ سفید روی پشت‌بام
  نماینده مجلس ششم: مجلس یازدهم ضعیف‌ترین مجلس تاریخ ایران می‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان