امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

«کامبيز ديرباز» در نقش يك «سردار»

#1
«کامبيز ديرباز» در نقش يك «سردار» 1
به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سينماخبر ، داود ميرباقري که با سريال ويدئويي «شاهگوش» حضور در شبکه نمايش خانگي را تجربه کرد، از مدتها پيش در تدارک توليد دومين مجموعه خود در اين شبکه است که «ماه تي تي» نام دارد. گروه بازيگران اين سريال تاريخي، فانتزي و طنز در حال تکميل است و به تازگي کامبيز ديرباز براي بازي در نقش يکي از سرداران قصه که سردار چم روش نام دارد، قرارداد امضا کرده است.

ديرباز اين روزها جلوي دوربين سريال جديد سيروس مقدم با عنوان «ميکائيل» است که در تهران تصويربرداري مي شود و بخشهايي از آن نيز در قشم ضبط خواهد شد. به همين دليل، احتمال مي رود تصويربرداري سريـال «مـاه تي تي» که پيش از اين پيش بيني مي شد در اواخر پاييز جلوي دوربين رود، براي استفاده از ديرباز تا زمستان به تعويق بيفتد. شنيده مي شود فريبرز عرب نيا نيز يکي ديگر از نقشهاي اصلي اين سريال را بازي خواهد کرد که هنوز خبري از آن منتشر نشده است. اين روزها تست گريم و لباس تعدادي از بازيگران سريال در دفتر توليد در حال انجام است. گويا لوکيشن هاي اصلي مجموعه نيز که متشکل از يک قلعه قديمي و قهوه خانه هستند، در منطقه اي حوالي تهران انتخاب شده اند. 
[color][size][font]
[/font][/size][/color]
اين سريال در 30 قسمت براي توزيع در شبکه ويدئويي توليد مي شود و قرار است همچون «شاهگوش» به صورت هفته اي يک قسمت روانه بازار شود. فيلمنامه اين سريال نيز مانند شاهگوش توسط آزاده محسني و الهه ميرباقري با نظارت ميرباقري در حال نگارش است.
[color][size][font]
[/font][/size][/color]

اين سريال برداشتي امروزي از يکي از افسانه هاي قديمي ايراني است و داستان سرداري از دوران مغول را روايت مي کند که در عصر خود طلسم شده و طي اتفاقي، توسط يک باستان شناس در دوره معاصر از خواب چندين ساله بيدار مي شود. او قصد دارد نامزد خود ماه تي تي را از چنگ مغولان رها کند و براي رسيدن به اين مقصود، دست به کار عجيبي مي زند. او در اين راه زنان بسياري را که شباهت خاصي به ماه تي تي دارند، به خيال خود نجات مي دهد تا در اين بين به مقصود اصلي اش دست يابد، ولي... . 
[color][size][font]
[/font][/size][/color]
در صورت بازي کردن ديرباز در سريال «ماه تي تي»، اين نخستين همکاري او با ميرباقري خواهد بود.
[color][size][font]
[/font][/size][/color]
منبع:باني فيلم
[color][size][font]

[/font][/size][/color]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان