امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مسی و رونالدو جنگ آرام رکوردها!

#1
مسی و رونالدو جنگ آرام رکوردها! 1

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در سال 2014 آمار بسیار خوبی از خود نشان دادند و در فهرست نهایی سه نفره فیفا قرار گرفتند. این دو بازیکن آمارها و رکوردهای بسیار خوبی از خود به جای گذاشته اند که در گزارشی به انها می پردازیم تا ثابت کنیم که کدام یکی ازاین دو بازیکن شایسته کسب توپ طلا هستند.
فدارسیون بین المللی فوتبال فیفا اسامی سه نامزد نهایی کسب توپ طلا در سال 2014 را اعلام کرد. مانوئل نویر، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی سه بازیکنی هستند که این شانس را دارند تا در سال 2014 توپ طلای فوتبال جهان را به دست آورند و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شوند.
رونالدو و لیونل مسی همچون چند سال اخیر رقابت تنگاتنگی با هم دارند. این دو بازیکن نشان داده اند که لحظه ای دست از تلاش برنمی دارند و می خواهند ثابت کنند که همچنان بهترین بازیکن جهان هستند. شاید فوتبال جهان تا الان هیچ دو ستاره ای را مانند مسی و رونالدو همزمان به خود ندیده باشد. این دو بازیکن مدام در حال رکورد شکستن هستند و آنقدر در این چند سال اخیر خوب کار کرده اند که این احتمال وجود دارد تا در هر بازی شاهد رکورد جدیدی از آنها باشیم اما شرایط مانوئل نویر کاملا متفاوت است. او برای نخستین بار است که در فهرست نهایی سه نفره فیفا قرار می گیرد.
نویر در سال 2014 نمایش بسیار خوبی داشت. او توانست با تیم ملی فوتبال آلمان قهرمانی د رجام جهانی را به دست آورد و با بایرن مونیخ هم عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته و در فصل جاری در 13 بازی تنها سه گل دریافت کرده است. نویر در این فهرست سه نفره قرار گرفته چرا که فرهنگ جدیدی را وارد دنیای فوتبال کرده است. او هر چند یک دروزابان است اما در بازی با پا بسیار مهارت دارد و همچون یک دفاع آخر پشت سر مدافعان تیمش را پوشش می دهد. بدون شک نویر هم این شایستگی را دارد تا در سال 2014 به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود اما شرایط مسی و رونالدو کاملا از هم جدا است. این دو ماشین گلزنی هستند و در هردیدار باید منتظرگل زدن و پاس گل آنها باشیم این در حالی است که نویر باید دروازه تیمش را بسته نگه دارد.
تا انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2014 زمان زیادی باقی نمانده است. هنو این سوال در ذهن وجود دارد که کدام یک از این سه بازیکن می تواند به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2014 انتخاب شود. رونالدو و لیونل مسی جنگ رکوردها را با هم آغاز کرده اند. آنها در این روزهای پایانی نهایت تلاش خود را به کار می گیرند تا ثابت کنند که شایسته دستیابی به توپ طلا هستند.
رونالدو در سال 2014 نمایش خیره کننده ای داشت. او مثل فصل قبل آمادگی خوبی از خود نشان داد و می خواهد ثابت کند که شایسته انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2014 هم هست. رونالدو در فصل جاری رقابت های لیگا آمار گلزنی خیره کننده ای از خود به جای گذاشته است. او در 13 بازی رئال مادرید در این فصل 20 گل به ثمر رسانده است که این یک رکورد در تاریخ رقابت های لیگا است البته این بازیکن پرتغالی در یک دیدار هم نتوانست رئال را به خاطر آسیب دیدگی همراهی کند. او همچنین در لیگ قهرمانان اروپا بیشترین گل ها را در خانه حریفان به ثمر رساند و از این حیث رکوردار هم هست.

مسی و رونالدو جنگ آرام رکوردها! 1

اما لیونل مسی هم در سال 2014 رکوردهای از خود به جای گذاشته است. تا چند هفته قبل حتی این سوال وجود داشت که آیا لیونل مسی این شانس را دارد تا در فهرست سه نفره فیفا قرار گیرد یا نه اما او با دو رکوردی که تنها در 4 روز از خود به جای گذاشت ثابت کرد که همچنان در اوج دوران خود به سر می برد و این شانس را دارد تا برای پنمجین بار به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود. این بازیکن آرژانتینی توانست با سه گلی که در دیدار برابر سویا به ثمر رساند تعداد گل های خود را در رقابت های لیگا به عدد 253 برساند ورکورد تلمو زارا رابشکند و به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگا انتخاب شود. او تنها چهار روز بعد هم با هت تریک در دیدار آپوئل قبرس تعداد گل های خود را در لیگ قهرمانان اروپا به عدد 74 رساند تا با پشت سرگذاشتن رکورد رائول به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا هم انتخاب شود.


مسی و رونالدو جنگ آرام رکوردها! 1

مدتها بود که از لیونل مسی خبری نبود و همه رسانه ها خبرهای رونالدو را به خاطر نمایش خیره کننده ای که داشت پوشش می دادند اما لیونل مسی با این دو رکورد شکنی که داشت دوباره بر رونالدو غلبه کرد و نشان داد که در سال 2014 شانس دستیابی به توپ طلا را دارد.
رئال مادرید و بارسلونا الان تا حدودی شرایط آرامی را پشت سر می گذارند. در دوران ژوزه مورینیو روابط دو باشگاه تنش آمیز بود چرا که این مربی پرتغالی از هر فرصتی برای ضربه زدن به بارسلونا و بازیکنان این تیم استفاده می کرد این در حالی بود که پپ گواردیولا نجابت به خرج می داد و کمتر با مورینیو وارد جنگ های روانی می شد اما الان شرایط فرق کرده است چرا که کارلو آنچلوتی سرمربی کنونی رئال اصلا اهل جنجال رسانه ای نیست و این باعث شد تا فضای آرامی در رئال حکمفرما شود اما جنگ اصلی بین رونالدو و مسی است که البته این جنگ بدون هیاهو و سر و صدا است بلکه این رکوردها از آنها حرف می زند و کارزاری نفس گیر را به وجود آورده است.
سال 2014 برای کریستیانو رونالدو سال بسیار خوبی بود چرا که توانست با رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. رئال 12 سال بود که قهرمانی در این رقابت ها را به دست نیاروده بود اما با درخشش رونالدو در سال 2014 به دهمین قهرمانی خود رسید تا به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ فوتبال اروپا انتخاب شود. این بازیکن پرتغالی همچنین قهرمانی در جام حذفی اسپانیا را با شکست بارسلونا در فینال به دست آورد همچنانکه در سوپر جام اروپا هم به عنوان قهرمانی دست یافت.
رونالدو در سال 2014 با زدن 31 گل در رقابت های لیگا به همراه لوئیس سوآرس به عنوان بهترین گلزن انتخاب شد و کفش طلا را به دست آورد. او همچنین در انتخابی جام ملت های اروپا 23 گل به ثمر رساند و با پشت سرگذاشتن یان دال توماسون بهترین گلزن تاریخ اروپا در این مرحله شد. او همچنین دردیدار برابر ارمنستان پنجاه و دومین گل خود را با پیراهن تیم ملی فوتبال پرتغال به ثمر رساند و به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال این کشور هم انتخاب شد اما این بازیکن پرتغالی در جام جهانی 2014 برزیل نمایش ضعیفی داشت و نتوانست زمینه را برای صعود پرتغال به دور بعد مهیا کند.
مسی از نظر آماری بدتر از رونالدو است. او در سال 2014 به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی انتخاب شد البته بسیاری معتقدند که این انتخاب او از سوی فیفا درست نبود. این بازیکن آرژانتینی توانست زمینه را برای نایب قهرمانی کشورش مهیا کند. مسی در سال 2014 به عنوان بهترین گلزن تاریخ رقابت های لیگا و لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد. او در رقابت های این فصل لیگا نوسان زیادی داشته است و نتوانسته مانند قبل در گلزنی موفق باشد تا جایکه در 13 بازی تنها 10 گل به ثمر رسانده که این برای مسی در مقایسه با رونالدو اصلا آمار خوبی نیست البته او در این چند بازی اخیر بهتر شده است و توانسته خوب کار کند.
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مسی و رونالدو جنگ آرام رکوردها! 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط f-ghaemi ، Nazanin♥Xavi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  شب نسبتا آرام رشید و کلین‌شیت شماره یک(عکس)
  طارمی بود یا کریستیانو رونالدو؟
  یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است!
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)
  علی قربانی روبروی کریس رونالدو (عکس)
  این رونالدو در یوونتوس ماندنی نیست (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان