امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ماجرای سکانس‌های حذف شده «دودکش»

#1
ماجرای سکانس‌های حذف شده «دودکش» 1
*در مورد فینال سریال که به نظرم می‌توانست خیلی بهتر از این حرف‌ها باشد،‌ نظر تو چیست؟ آیا پایان سریال راضی کننده بود؟
ـ واقعیت را بخواهی نه، من هم راضی نبودم، چون پایان کار ما این نبود. ما پایان دیگری داشتیم.
*چرا پس اینگونه قصه به آخر رسید؟
ـ خب کار یک مقدار طولانی شد. برآورد ۴ ماهه بود، به ۵ ماه رسید از سوی دیگر به تیم تهیه و تولید فشار آمده بود چون حساب و کتاب‌ها به هم ریخته بود.
*سریال شما قصه ثابتی نداشت، هر جایی می‌توانست به پایان برسد؟
ـ‌بله چون زندگی یکسری آدم بود و پایانی برای آن متصور نبودیم. پایان سریال ما با عروسی هوشنگ (کارگر قالیشویی) اتفاق می‌افتاد و اعتراف فیروز هم در مورد ملک پدری در این عروسی اتفاق می‌افتاد. در واقع در میان حرکات موزون فیروز در عروسی، او ماجرای ملک را اعتراف می‌کند… (می‌خندد)
*پس چه حیف که آن سکانس‌ها را از دست داده‌اید.
ـ بله، در عروسی بهروز و فیروز و… را به زور بلند می‌کنند. او هم آن وسط ماجرا را می‌گوید و ما باز این خانواده را در ایستگاه اتوبوس می‌دیدیم که می‌گفتند اگر هیچ چیزی نداریم یکدیگر را داریم و… این پایان ما بود که به هم ریخت. ما خیلی از قصه‌ها را هم از دست دادیم مثل قصه (و ان یکاد…) قالیچه‌ای که بهنام می‌رود و گرو می‌گذارد برای پول بیمارستان پسر فیروز، زمان پس دادن متوجه می‌شود که طرف چون او دیر کرده قالیچه «و ان یکاد» را فروخته به یک زن، سراغ زن می‌رویم متوجه می‌شویم او قالیچه را فرستاده خارج، در نهایت من و بهنام و بهروز قالیچه را از گیت فرودگاه برمی‌گردانیم، جالب اینکه کل قصه «و ان یکاد» کلیپ مانند بود که نشد بگیریم و دوبله‌اش کردیم، چون ما تنها سکانس اول و آخرش را گرفته بودیم و مجبور شدیم با نریشن آن قصه را به هم وصل کنیم.
*تو با سیروس مقدم و حسن فتحی از کارگردانان موفق تلویزیون کار کرده بودی و در اولین تجربه طنز تلویزیونی محمدحسین لطیفی نیز با او همکاری داشتی، چقدر او را در این جنس کار موفق دیدی و اصولاً جنس طنز او چقدر به مذاقت چسبید؟
ـ من از کار با لطیفی لذت بردم. او بی‌حاشیه و بی‌استرس کار می‌کند، می‌داند چه می‌خواهد برداشت‌های بی‌مورد و اضافی نداشت، جان بازیگر را نمی‌گرفت با دکوپاژ سر صحنه می‌آمد و ما را فرسوده نمی‌کرد این شیوه او انگیزه را برای سکانس بعدی در ما دو چندان می‌کرد. جنس کمدی او و متن هم با ذهنیت من به شدت قرابت داشت و دوست داشتم فیلمنامه خوب برزو در انتخاب من مؤثر بود، مطمئن هستم آقای لطیفی هم با خواندن این فیلمنامه، کارگردانی را با انگیزه بسیار پذیرفته چون سر صحنه حال بسیار خوبی داشت.
*پس از ماحصل کارتان راضی بودی؟
ـ از ماحصل کار خودمان بله و از پخش نه!
*پخش؟ منظورت زمان پخش است یا شیوه پخش؟
ـ‌ شیوه پخش، پخش خیلی کار ما را قلع و قمع کرده بود.
*توضیح بیشتر می‌دهی؟
ـ نمی‌دانم بگویم حساسیت بی‌جا یا بگویم حساسیت‌های بیش از اندازه! به طور مثال نقشی که جواد بازی کرد، چیزی نبود که شما دیدید!
*خب البته این کاراکتر خودش کلی ممیزی و خط قرمز هم داشت؟
ـ بله، ما هم می‌گوییم این کاراکتر لب تیغ است، ولی ما یک کارشناس مذهبی داشتیم کنار پروژه و او را از خانه‌مان هم نیاوردیم! کارشناس را خود سازمان به ما معرفی می‌کند و ما هم نظرات ایشان را عین به عین انجام داده‌ایم، خب ما برای چه کارشناس می‌آوریم و به او پول می‌دهیم؟ ما روی نظرات ایشان و سؤالاتی که پرسیده بودیم سکانس موتورسواری روحانی‌مان را گرفتیم، پس چرا باید حذف شود؟ حتی ما وارد سایتی شدیم که آداب موتور سواری یک روحانی را به ما یادآوری می‌کرد و راه‌های خوبی هم بود، درحالیکه متأسفانه تمام آن لحظات حذف شد. من از خیلی‌ها روشنفکر و عامی شنیدم که می‌گفتند ما این روحانی را دوست داشتیم چرا که شبیه مردم بود، احساس می‌کردیم از خودمان است و هیچ فاصله‌ای با ما ندارد. حذف لحظات بازی جواد عزتی بسیار لطمه زننده بود و حیف شد، اگر چه ما طبق نظر کارشناس و مشاور مذهبی سریال، سکانس‌های او را گرفته بودیم.
オコッテノセカイワイチバンキレイナデス .. 
پاسخ
 سپاس شده توسط 3RG ، baran*
آگهی
#2
BlushBlush
آغــــــآ ᓄــــלּ عاشـقــماجرای سکانس‌های حذف شده «دودکش» 1ᓄـهشیـבـᓄماجرای سکانس‌های حذف شده «دودکش» 1   رפּـانیشـᓄ בیـפּــפּـنشـᓄ 
 ...ـᓄـیـᓅـهـᓄـے رפּـانیشـᓄ ᓄـیـᓅـهـᓄـے
 ᗩᔕᖺᙓᘐᖺᖺᖺᖺᖺ..
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ماجرای نوجوانی که با دیدن «خط باریک قرمز» از سرقت پشیمان شد
  ماجرای جالب زن خواننده ای که باعث شهرت برد پیت شد!
  معرفی فیلم ماجرای نیمروز۲(رد خون)
  معرفی فیلم ماجرای نیمروز
  ماجرای عشق بازیگر هندی به محمدرضا گلزار + عکس
Video زمان پخش فیلم ماجرای نیمروز 2: رد خون در شبکه نمایش خانگی مشخص شد
  ماجرای گریم زنانه اکبر عبدی و بازیگر آمریکایی (عکس)
Lightbulb چالش اکران نوروزی و چند ماجرای دیگر در یک جلسه صنفی
  ماجرای کشف حجاب سولماز غنی + عکس
  آغاز سرفه‌های خونی با یک سفر/ ماجرای عجیب چمدان/ ترور بیولوژیک تایید شد!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان