امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رئال و عادت زشت تمارض، بیل شاگرد نا خلف رونالدو!!

#1
رئال و عادت زشت تمارض، بیل شاگرد نا خلف رونالدو!! 1

رئال مادرید توانست در آغاز هفته پانزدهم رقابت های لیگا برابر میزبان خود به پیروزی برسد. آلمریا هر چند در این دیدار با اختلاف زیاد بازنده شد اما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و شایسته کسب حداقل یک امتیاز بود. تمارض ستاره های بزرگ رئال مادرید یک از سوژه های اصلی این دیدار بود و رونالدو و گرت بیل نشان دادند که ترسی از فریب داور ندارند.
هفته پانزدهم رقابت های لیگا با انجام یک دیدار برگزار شد که در آن رئال مادرید توانست در بازی که بسیاری به انتقاد از ستاره های رئال مادرید به خاطر تمارض پرداختند با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه دهد.
در این دیدار که در ورزشگاه خانگی آلمریا برگزار شد رئال مادرید شروع خوبی داشت و در دقیقه 34 توسط ایسکو به گل رسید. 5 دقیقه بعد بازیکنان میزبان گل تساوی را به ثمر رساندند تا همه چیز برابر شود. در دقیقه 42 گرت بیل باردیگر رئال مادرید را پیش انداخت تا نیمه نخست با این نتیجه به پایان رسد.
با شروع نیمه دوم این بازیکنان میزبان بودند که بازی را خوب آغاز کردند و چند بار روی دروازه رئال مادرید خطرناک ظاهر شدند. در دقیقه 62 داور یک پنالتی به سود آلمریا گرفت اما نتوانستند آن را به گل تبدیل کنند. در ادامه کریستیانو رونالدو دو بار توانست برای رئال مادرید گلزنی کند تا بازی با نتیجه چهار بر یک به سود رئال به پایان رسد و سه امتیاز این دیدار به اندوخته رئال اضافه شود. رئال مادرید با این پیروزی 39 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.
در گزارشی می خواهیم به مهمترین اتفاقات این دیدار بپردازیم.
ادامه روند خوب رئال مادرید
رئال فصل بسیار خوبی را پشت سر می گذارد. این تیم در ابتدا نتوانست بازیهای خوبی را به نمایش گذارد و در سه بازی نخست خود تنها سه امتیاز به دست آورد اما این شروع بد رئال مادرید ادامه نیافت و نوبت پیروزیهای پیاپی این تیم فرا رسید. طبیعی بود که رئال مادرید نتواند در ابتدا بازیهای خوبی را به نمایش گذارد چرا که چند بازیکن تاثیر گذار این تیم جدا شده بودند و از طرف دیگر هم بازیکنانی چون تونی کروس و خامس رودریگز به ترکیب رئال اضافه شده بودند.
طولی نکشید که رئال مادرید به روزهای اوج خود برگشت. الان 20 بازی است که این تیم پیروز از میدان خارج می شود و این یک رکورد به شمار می آید. شاگردان کارلو آنچلوتی توانستند در دیدار برابر آلمریا هم به روند پیروزی خود ادامه دهند و بیستمین پیروزی پیاپی خود را به دست آوردند تا رکورد این تیم دست نیافتنی تر شود.
آلمریا و رقابتی جوانمردانه
وقتی تیمی های ضعیف برابر تیم های قوی به میدان می روند انتظار می رود که بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار دهند و به فکر کارهای هجومی نباشند. تیمی مانند آلمریا اصلا قابل قیاس با رئال مادرید نیست. یکی از این تیم ها برای رقابت در هر جامی به میدان می رود و یکی دیگر تنها برای ماندن در رقابت های لیگا به میدان می رود.
همه پیش بینی می کردند که آلمریا برابر ستارگان نامی رئال مادرید بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار دهد اما اینگونه نبود و حتی می توان گفت که بازیکنان میزبان شایسته پیروزی در این دیدار بودند. آلمریا نشان داد که تیم ترسوی نیست و می تواند برابر بزرگان هم حرفی برای گفتن داشته باشد. آلمریا در برابر رئال مادرید بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار نداد. این تیم ریسک کرد و تلاش کرد تا از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را ببرد و بتواند برابر تیم بزرگی چون رئال امتیاز به دست آورد.
آلمریا هر چند در این دیدار شکست خورد اما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و نشان داد که ترسی از تیم سرشناس رئال مادرید ندارد. این تیم این شایستگی را داشت تا حداقل یک امتیاز به دست آورد.
چرا بازیکنان رئال مادرید تمارض می کنند؟
رئال مادرید در هفته چهاردهم رقابت های لیگا توانست برابر سلتاویگو به پیروزی سه بر صفر دست یابد. در این دیدار کریستیانو رونالدو می خواست به تمارض و فریب داور یک پنالتی به سود تیم خود بگیرد. در پایان بازی بسیاری به انتقاد از رونالدو پرداختند چرا که برای بازیکنی که شانس زیادی برای کسب توپ طلا در سال 2014 دارد تمارض آن هم برابر تیمی چون سلتاویگو اصلا خوب نیست. این بازیکن پرتغالی پیش از این هم نشان داده است که علاقه زیادی به تمارض دارد.
او در دیدار تیمی ملی فوتبال انگلیس هم چند سال پیش با تمارض آشکاری که کرد زمینه ساز اخراج وین رونی شود تا بسیاری به انتقاد از او بپردازند و حتی رابطه او به وین رونی هم شکر آب شود. رونالدو در رقابت های لیگا فصل بسیار خوبی را پشت سر می گذارد. او آمار گلزنی خیره کننده ای از خود نشان داده است و می خواهد به طریقی که شده به این روند گلزنی خود ادامه دهد. این بازیکن پرتغالی برای بیشتر کردن تعداد گل های خود دست به کارهای ناپسندی مثل تمارض می زند. او در دیدار برابر آلمریا هم تلاش کرد تا داور را فریب دهد اما داور فریب نخورد و با یک کارت زرد هم به خاطر اعتراض زیاد او را جریمه کرد.
جالب اینکه این تنها رونالدو نبود که دست به تمارض می زد. گرت بیل شاگرد ناخلف رونالدو در دیدار برابر آلمریا تلاش کرد تا داور بازی را فریب دهد و یک پنالتی برای رونالدو به دست آورد اما داور این بار هم فریب نخورد تا بازیکنان رئال مادرید یقین پیدا کنند که دیگر نمی توانند با تمارض و فریب داور به گل برسند به همین خاطر به توانایی ها و تلاش خود تکیه کردند و در نهایت هم توانستند پیروز این دیدار شوند و دو گل دیگر به ثمر رسانند.
بهترین و بدترین
ایکر کاسیاس در این دیدار نمایش خوبی از خود نشان داد. او توانست یک ضربه پنالتی را در دقیقه 62 مهار کند. اگر این پنالتی گل می شد بازی به تساوی کشیده می شد و این احتمال وجود داشت تا رئال مادرید در این دیدار امتیاز از دست دهد اما کاسیاس اجازه نداد تا این پنالتی به گل تبدیل شود تا در ادامه رئال مادرید دو گل دیگر به ثمر رساند و بازی در نهایت با پیروزی چهار بر یک به پایان رسد. کاسیاس با این پنالتی که در این دیدار گرفت شایسته است که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شود.
البته اگر قرار باشد بهترین را در این دیدار انتخاب کنیم باید از تیم آلمریا سخن به میان اوریم که توانست بازی خوبی را در این دیدار به نمایش گذارد.
اما بدترین بازیکن میدان مارسلو برزیلی است. او در این دیدار نمایش بسیار بدی داشت تا جایکه هم کارت زرد دریافت کرد و هم یک پنالتی هم به حریف داد. آنچلوتی وقتی فهمید که شب خوبی برای مارسلو نیست تصمیم گرفت که او را در دقیقه 85 ار بازی تعویض کند و کوئنترائو را به میدان فرس
تد.
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رئال و عادت زشت تمارض، بیل شاگرد نا خلف رونالدو!! 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط f-ghaemi ، ʜɪᴅᴅᴇɴ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)
  شاگرد خلف کی‌روش در جاده‌ی شگفتی‌سازی!
  زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان